Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@06:59:02 GMT

آمادگی سرمربی رئال برای خرید ستاره چلسی

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۸۲۵۴۲

تیم فوتبال رئال مادرید با وجود صدرنشینی در رقابت‌های لالیگا هنوز به تیمی مستحکم مبدل نشده است و این موضوع به خصوص در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا کاملا مشهود است. جایی که کهکشانی‌ها پس از شکست مقابل پاری سن ژرمن در دومین بازی خود مقابل کلوب بروژ به سختی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو از شکست رهایی یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی- بر این اساس زیدان همچنان در اندیشه خریداری مهره‌ای دیگر در کمربند دفاعی و هافبک تیم خود است.

با اعلام دیاریو اسپورت زیدان آمادگی خرید انگولو کانته هافبک فرانسوی و ارزشمند پرسپولیس را دارد و در این میان آمادگی ارائه پیشنهاد 70 میلیون پوندی را در دستور کار خود دارد.

باید دید که آیا مقامات چلسی برای فروش این هافبک خود راضی خواهند شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: چلسی لالیگا زیدان رئال مادريد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۲۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس بایرن با زیدان برای جانشینی توخل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ زین‌الدین زیدان در ژوئن 2021 رئال مادرید و نیمکت این تیم را ترک کرد. از آن زمان تاکنون تیم‌های مختلفی مانند یوونتوس و پی اس جی به سراغ او رفته‌اند و حتی شایعه حضور احتمالی او روی نیمکت تیم ملی فرانسه نیز شنیده می‌شد. در این سال‌ها رئال مادرید هرگز پیشنهادی نداده و زیدان خود نیز در برابر بازگشت به مربیگری مقاومت کرده است.

با این حال، در روزهای اخیر بایرن با ایجنت او تماس گرفته است تا علاقه این باشگاه آلمانی به جذب او را اعلام کند.

اخراج توخل و حالا گزینه زیدان

به گزارش ورزش سه، بایرن آنچه را که به نظر می‌رسید یک سلطه بی‌پایان در بوندسلیگاست، از دست رفته می‌بیند. آمدن توخل در مارس 2023 به تیم باواریایی کمک کرد تا فصل گذشته در آخرین روز پس از تساوی بروسیا دورتموند برابر ماینتس، قهرمان آلمان شود، اما امسال همه چیز متفاوت بوده و سلطه بایرلورکوزن با ژابی آلونسو، همه معادلات فوتبال آلمان را بر هم زده است. پیامد این ناکامی، خداحافظی با توخل بود و اگرچه او تا پایان فصل ادامه می‌دهد، اما توخل از اول ژوئن دیگر مربی بایرن نخواهد بود.

در روزهای اخیر، سران باشگاه آلمانی با اطرافیان زین‌الدین زیدان تماس گرفته‌اند تا از تمایل او برای بازگشت به نیمکت سه سال پس از پایان رابطه‌اش با رئال مادرید مطلع شوند.

نام ناگلزمن، هانسی فلیک و مورینیو پیش از این بارها به‌عنوان گزینه احتمالی بایرن مطرح شده بود، اما آخرین حرکت از مونیخ به مربی‌ای اشاره دارد که سه قهرمانی متوالی لیگ قهرمانان را با رئال برده است.

بایرن همچنان سردرگم

جای تعجب است که بایرن، تیمی که معمولاً زودتر از موعد برنامه‌ریزی می‌کند (در ژانویه ورود مربیان قبلی مانند گواردیولا را اعلام کرد)، همچنان فعالانه به دنبال مربی‌ای ایده‌آل است. هنگامی که بوندسلیگا دست نیافتنی شده، این واقعیت که لیگ قهرمانان هنوز هم امکان پذیر است، حداقل تا 17 آوریل، توانسته به عنوان یک ترمز عمل کند، اما تماس‌ها با زیدان آغاز شده است.

زیدان هفته‌ها پیش در یک بازی دوستانه با پیشکسوتان یوونتوس شرکت کرد و درباره آینده خود صحبت کرد: «روزی در ایتالیا مربیگری کنم؟ چرا که نه؟ هر اتفاقی ممکن است بیفتد، اما در حال حاضر من کار دیگری انجام می‌دهم. مطمئن هستم که به نیمکت بازخواهم گشت، دوست دارم دوباره مربیگری کنم.»

زیدان همچنان از همه اتفاقات در دنیای فوتبال آگاه است، او همواره در کنار فرزندانش که برای ایبار، کاستیا و جوانان بتیس بازی می‌کنند حضور دارد و در باشگاه رودز آویرون نیز سهام‌دار است. زیدان همچنان یکی از نمادهای آدیداس است و کمپ‌های ورزشی را در فرانسه با زمین‌های پادل راه‌اندازی کرده است. اکنون باید دید پیشنهاد بایرن برای او جذاب و وسوسه کننده است یا همچنان دور از نیمکت خواهد بود.

منبع: مارکا

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895161

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور فرانسه، رئال مادرید را تهدید کرد!
  • احتمال دارد ژابی آلونسو سرمربی رئال شود
  • درخواست هوادار رئال مادرید از ام باپه؛ لطفاً مقابل بارسلونا کامبک بزن! / عکس
  • خوشبختی هوادار با آخرین خرید (عکس)
  • تماس بایرن با زیدان برای جانشینی توخل
  • تماس باشگاه بایرن مونیخ با زیدان
  • شوق ستاره‌های رئال: این جام مزه دیگری دارد
  • کهکشانی‌ها در مسیر قهرمانی
  • کری ستاره بارسا برای رئال: حالا نوبت شماست!
  • اعتراف مدافع اینتر: از ستاره رئال تقلید می‌کنم