Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@11:57:22 GMT

جان باختن دانش‌آموز عابرپیاده از ترس سگ ولگرد

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۸۲۷۰۲

جان باختن دانش‌آموز عابرپیاده از ترس سگ ولگرد

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ بابل از تصادف عابر پیاده دانش‌آموز ۱۳ ساله بابلی براثر سانحه تصادف خبر داد اما شاهدان عینی نیز علت تصادف را ترس کودک از سگ ولگردی می‌دانند که در حال عبور از این مسیر بوده است.

به گزارش مشرق، مهدی غلام‌نیا روشن اظهار کرد: امروز صبح طی گزارشی به مرکز دیسپج سازمان اورژانس بابل مبنی تصادف عابر پیاده با خودرو سواری در جاده حبیبی ۲۰۰متر بعداز پل ارمک بلافاصله مرکز دیسپج سازمان اورژانس بابل تکنسین‌های پایگاه گتاب را به محل حادثه اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: فیلم/ تصادف وحشتناک تریلی با خودروی شاسی بلند فیلم/ دنده عقب وحشتناک راننده ناشی!

وی با اشاره به اینکه تکنسین‌های اورژانس در کمترین زمان در محل حادثه حاضر شدند، افزود: در این حادثه متاسفانه عابر پیاده که دانش آموز دختر ۱۳ ساله بود به علت شدت جراحات و خونریزی فاقد علائم حیاتی شد.

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ بابل گفت: با وجودی که تکنسین‌های اورژانس تمام تلاش خود را برای احیا کردند که بی‌ثمر بود اما به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند که تلاش کادر درمانی بیمارستان هم ثمری نداشت.

گفتنی است به نقل از شاهدان عینی این حادثه زمانی اتفاق افتاد که دانش‌آموز برای عبور از عرض جاده با سگ ولگرد مواجه شد و از ترس مواجه با حیوان وارد جاده شد که خودرو همزمان با وی اصابت و سبب مرگ این نوجوان شد.

 حضور سگ‌های ولگرد که در اکثر شهرها تبدیل به معضل شده است همچنان در سکوت متولیان امر به بهانه کمبود اعتبار لازم در حال افزایش است و سبب ترس کودکان و نوجوانان به‌خصوص دانش آموزان شهر و روستا شده است و باید در این خصوص اقدام جدی صورت گیرد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اربعین تحولات عراق تحولات یمن اخبار حوادث حوادث حوادث رانندگی تصادف تصادفات دانش آموزان دانش آموز مشرق بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۲۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: با اعلام حادثه غرق‌شدگی در استخر یک باغ به مرکز اورژانس اصفهان، یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.


عباس عابدی افزود: در این حادثه که در خمینی‌شهر رخ داده بود، یک پسربچه چهارساله مصدوم و به بیمارستان ۹ دی منظریه منتقل شد.

او گفت: تصادف زنجیره‌ای خودرو‌های ۲۰۶، مینی‌بوس، آریزو، ال ۹۰ و سمند در محدوده پل تمدن ساعت ۲۲:۵۰ شب گذشته به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

عابدی با اشاره به اعزام سه واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه افزود: ۱۰ نفر شامل ۹ مرد و یک زن در این حادثه مصدوم و هفت نفر از آنها به بیمارستان‌های امین و کاشانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • حمله سگ‌های ولگرد به یک دختر دانش‌آموز+ عکس
  • تصاویر دلخراش از حمله سگ‌های ولگرد به یک دختر دانش‌آموز | عکس
  • یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه
  • غرق شدگی پسربچه و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • ۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم
  • تصادف اتوبوس با سرویس مدرسه ۴ دانش‌آموز را راهی بیمارستان کرد