Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، عصر امروز دوشنبه ۱۵ مهرماه ساعت ۱۵:۳۰، هنگام کار در بخش ۳۳(ناحیه سرد واحد الفین) شرکت پتروشیمی مارون، به دلیل نشت گاز متان، آتش سوزی مختصری حادث شد که در مدت کوتاهی این حادثه به طور کامل اطفاء گردید.

یکی از حاضرین در محل به ایلنا گفت: به منظور تعویض گسکت (واشر خاص محل اتصال سرلوله ها) حدود ۴ ساعت با کاهش عملیاتی فشار بخش ۳۳ و انجام کار، این واحد مجددا در مدار تولید قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، هم اکنون واحد الفین به طور کامل در سرویس قرار دارد و اتیلن خالص تولید می شود.

لازم به ذکر است، واحد الفین پتروشیمی مارون با تولید یک میلیون و یکصد هزار تن محصول اصلی، از بزرگترین تولیدکنندگان اتیلن در جهان می‌باشد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پتروشیمی مارون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۲۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز آزمون سراسری علوم ریاضی و علوم انسانی

آزمون سراسری گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و همچنین گروه آزمایشی علوم انسانی راس ساعت ۸ صبح شروع شد.

در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، ۱۲۸ هزار و ۳۶۲ داوطلب و در گروه آزمایشی علوم انسانی ۳۸۴ هزار و ۹۶۰ داوطلب شرکت کرده اند.

فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها رأس ساعت ۸:۰۰  و بعدازظهر ساعت ۱۴:۳۰ آغاز می‌شود و درب حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت ۷:۳۰ صبح و ۱۴:۰۰ بسته خواهد شد.

در آزمون سراسری نوبت اول  در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آنها زن و ۳۷ درصد مرد هستند. در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • ۲۳۲ واحد راکد ایلام به چرخه تولید بازگشت
  • آغاز آزمون سراسری علوم ریاضی و علوم انسانی
  • رشد تولید برق در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • تولید بیش از ۵۸۷ میلیون کیلو وات ساعت انرژی خالص در نیروگاه نکا
  • رشد بیش از یک درصدی تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان
  • انتقال موفقیت‌آمیز نمک‌گیر برقی ۶۰ تنی در نفت و گاز مارون
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان