Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علیرضا گودرزی عصر دوشنبه در مراسم اهدای ۱۰۰ دستگاه ویلچر به مددجویان زیرپوشش بهزیستی استان با تقدیر از تلاش‌های مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در جذب اعتبارات برای مددجویان، گفت: تهیه ویلچر توسط بهزیستی برای مددجویان با همکاری بنیاد برکت کاری ارزشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: خدمت به مددجویان، معلولان و محرومان وظیفه همگان است که اجری چند برابر نزد خداوند دارد و اهدای این ویلچر‌ها به مددجویان نیازمند می‌تواند در روحیه آن‌ها بسیار تاثیر مثبتی داشته باشد.

معاون امور اجتماعی استانداری کرمانشاه از کمک‌ها و حمایت‌های بنیاد برکت و احسان به مددجویان بهزیستی، تقدیر کرد.

مدیرکل بهزیستی کرمانشاه نیز اظهار داشت: در استان بیس از ۳۸ هزار معلول داریم که از این تعداد بیش از ۱۵ هزار نفر معلول جسمی حرکتی هستند.

فاطمه رضوان مدنی، از وجود یک هزار معلول جسمی حرکتی پشت نوبت دریافت ویلچر در استان خبر داد و گفت: بهزیستی به تنهایی نمی‌تواند نیازمندی‌های مددجویان را برطرف کند، بلکه نیازمند کمک خیرین و دیگر دستگاه‌ها و نهاد‌ها برای رفع مشکلات آن‌ها است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه ضمن تشکر از حمایت‌های بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کمک به مددجویان بهزیستی کرمانشاه، افزود: این ستاد همواره در تمام نقاط کشور به محرومین و معلولین که محبوب‌ترین بندگان خداوند هستند، خدمت ارائه می‌دهند.

رضوان مدنی بیان کرد : طبق تفاهم نامه منعقد شده بهزیستی کرمانشاه با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) قرار است توسط این ستاد تعداد ۱۰۰ واحد مسکونی ۷۵ متری برای خانواده‌های دارای ۲ معلول و بیشتر احداث شود.

انتهای پیام/ز

 

۱۰۰ دستگاه ویلچر به مددجویان زیرپوشش بهزیستی استان کرمانشاه اهدا شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی توانبخشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۲۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای یک هزار سند مالکیت در دو شهرک به مردم

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سفر به استان خوزستان، یک هزار فقره سند مالکیت حدنگاری مربوط به شهرک «بنوار ناظر» شهرستان اندیمشک و روستای «دونه» شهرستان امیدیه را به نمایندگی از مالکین به تعدادی از مردم این مناطق اهدا کرد.

وی در آئین اهدای این اسناد که با حضور رئیس کل دادگستری استان، اعضای شورای اداری شهرستان و تعدادی از مردم این مناطق در شهرستان اندیمشک برگزار شد، با عذرخواهی از مردم این دو منطقه بابت تأخیر در تثبیت مالکیت آن‌ها در سالیان گذشته به دلیل برخی اختلافات مالکیتی و بین دستگاهی گفت: اقدام هماهنگ دستگاه قضائی و ثبت استان، فرمانداری، شورای اداری و نماینده مردم شهرستان در مجلس نمونه یک همکاری خوب بین نمایندگان سه قوه در رفع موانع است و این هم افزایی و حرکت‌های جهادی باید برای ایجاد رضایت‌مندی مردم تداوم داشته باشد.

رئیس سازمان ثبت از همه دستگاه‌های مرتبط با زمین در این شهرستان خواست تا با همکاری دستگاه قضائی و ثبت استان، هرچه زودتر نسبت به صدور اسناد مالکیت تمامی متصرفین شهرک «بنوار ناظر» و اتمام حدنگاری کامل شهرستان اقدام کنند.


دهقانی رئیس کل دادگستری استان خوزستان نیز اظهار داشت: به برکت نظام جمهوری اسلامی، امروز مالکیت مردم بر اموالشان با جدیت و به بهترین نحو از سوی سازمان ثبت و دست در سراسر کشور تثبیت و یا در حال انجام است و روز به روز مزایای بهره‌مندی از سند رسمی در حال گسترش است.

در این جلسه همچنین زمانی اصل فرماندار اندیمشک هم، رفع مشکل مالکیتی این شهرک بعد از ۴۶ سال با همت ثبت، دادگستری، بنیاد مسکن و سایر دستگاه‌ها را اقدام بسیار مهمی در رفع اختلافات و دستیابی مردم به حق و حق و شأن دانست و گفت: جهش در ارائه خدمات ثبتی در چند سال اخیر کاملاً محسوس است.

گفتنی است، با صدور و اهدای این اسناد، تعداد اسناد حد نگار روستایی صادره از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا کنون در استان خوزستان به ۷ هزار و ۵۶۰ فقره سند رسیده است.

کد خبر 6087242

دیگر خبرها

  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان
  • ۵ هزار و ۷۸۰ زن سرپرست خانوار در کرمانشاه تحت پوشش بهزیستی است
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • اهدای یک هزار سند مالکیت در دو شهرک به مردم
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • تکریم فرزندان مستقل بهزیستی در البرز
  • لغو مراسم اهدای جوایز انجمن قلم آمریکا به دلیل جنگ علیه غزه
  • اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی