Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدیان گفت: در طرح احداث مسکن محرومین روستایی ساخت ۱۸ هزار و ۴۴۰ واحد برای چهار استان در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند،«عزیزالله مهدیان» امروز(15مهرماه) در حاشیه ششمین همایش ملی روز روستا و عشایر در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت بازسازی مناطق سیل زده، اظهار داشت: حدود 70 هزار واحد در مناطق سیل زده کشور، خسارت جزئی دیدند که بازسازی آن ها به اتمام رسیده و در حال حاضر مردم در خانه های خود ساکن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن کشور با بیان اینکه حدود 65 هزار واحد احداثی شهری و روستایی داریم، افزود: اعتبارات این تعداد واحد تامین و کار آنها آغاز شده است.

 

مهدیان از انعقاد قرارداد با 110 هزار نفر برای دریافت تسهیلات خبر داد و گفت: تاکنون 27 هزار واحد آواربرداری، 34 هزار و 820 واحد پی کنی، 24 هزار واحد فنداسیون، 18 هزار اسکلت و 9 هزار و 655 واحد تا مرحله پوشش سقف انجام شده است.

 

وی افزود: در مناطق سردسیری تلاش می شود تا قبل از فصل سرما واحدهای مسکونی را تا مرحله سقف پیش ببریم تا در فصل سرما امکان کار باشد ولی در بعضی از مناطق گرمسیری مثل خوزستان تازه فصل کار شروع شده است.

 

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن کشور پیش بینی کرد تا پایان امسال واحدهای احداثی 100درصد تکمیل شوند.

 

مهدیان تسهیلات برآورد شده برای احداث واحدهای مسکونی مناطق سیل زده را بالغ بر چهار هزار و 900 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این اعتبار به طور کامل تأمین، به بانک ها ابلاغ و بانک ها نیز به استان های حادثه دیده ابلاغ کرده اند.

 

وی ادامه داد: همچنین نزدیک به دو هزار میلیارد تومان کمک بلاعوض برای این مناطق در نظر گرفته شد که با مصوبه دولت وجه آن از خزانه گرفته شده است.

 

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن کشور  افزود: علاوه بر این نزدیک 850 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی برای روستاها در نظر گرفته شد که به صورت کامل اختصاص پیدا کرده است.

 

وی افزود: 100 درصد منابع مورد نیاز اعم از تسهیلات، کمک بلاعوض و اعتبارات عمرانی مصوب، تخصیص و از خزانه تحویل شده است.

 

مهدیان بیان کرد: در طرح احداث مسکن محرومین روستایی نیز ساخت 18 هزار و 440 واحد برای چهار استان در نظر گرفته شده است.

 

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن کشور برای ساخت این واحدها 40 میلیون تومان از محل تسهیلات مسکن روستایی با پنج درصد کارمزد و 25 میلیون تومان کمک بلاعوض از سوی دولت در نظر گرفته شده است.

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد زائران اربعین حسینی کانون های مساجد اصفهان اردبیل بیرجند بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بنیاد مسکن خراسان جنوبي بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۳۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دهقان نیری با همراهی احمدیان، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، دهقان طزرجانی، بخشدار گاریزات و تعدادی از اعضای شورای مسکن شهرستان از پروژه نهضت ملی مسکن در شهر بخ بازدید کرد و از نزدیک در جریان پیشرفت این طرح قرار گرفت. 


دهقان نیری بر پیگیری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تفت برای شروع ساخت و ساز واحد‌های مسکونی در این سایت توسط متقاضیان تاکید کرد. 


تسریع در روند اجرای طرح تامین برق سایت نهضت ملی مسکن موضوع دیگری بود که فرماندار تفت به آن اشاره کرد. 


تسطیح مسیر‌های انتقال خط لوله آب در این سایت دیگر موضوعی بود که فرماندار تفت آن را از پیمانکار اجرای پروژه تامین آب سایت نهضت ملی مسکن شهر بخ را خواستار شد.

دیگر خبرها

  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • جوابیه وزارت راه و شهرسازی به یک گزارش