Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@23:56:45 GMT

سرمربی لیون اخراج شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۸۳۴۸۵

به گزارش ایلنا، لیون در ابتدای فصل با اما و اگر‌های فراوان سیلوینیو بازیکن اسبق خود را به عنوان سرمربی انتخاب کرد.

دقایقی پیش باشگاه لیون به صورت رسمی از برکناری سیلوینیو خبر داد.

وی در 9 هفته‌ای که  روی نیمکت لیون حضور داشت 2 برتری را کسب کرد و نتوانست انتظارات را بر آورده کند. این مربی در آستانه دیدار مقابل سن‌ژرمن برکنار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیون تحت  هدایت مربی برزیلی 2 برد، 3 مساوی و 4 شکست را در لیگ به دست آورد و در لیگ قهرمانان نیز نمایش بدی داشت.

در جدول لوشاپمیونه لیون با 9 امتیاز در مکان چهاردهم قرار دارد.

 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فرانسه لیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۳۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه اول جانشینی توخل در بایرن مونیخ

سرمربی تیم ملی فوتبال اتریش به گزینه اصلی هدایت بایرن مونیخ برای فصل آینده تبدیل شده است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال بایرن در حال تدارک یک انقلاب برای فصل آینده است. از دست دادن هژمونی در بوندسلیگا مقابل بایرلورکوزن پس از ۱۱ قهرمانی پیاپی، حذف عجیب مقابل ساربروکن دسته سومی در جام حذفی (۲-۱) و شکست (۰-۳) مقابل لایپزیش در جام حذفی آلمان در ماه آگوست بدترین فصل این باشگاه در یک دهه اخیر را رقم زده است.

تنها موفقیت بایرن در لیگ قهرمانان رقم خورده است و آنها در حالی به نیمه‌نهایی رسیده‌اند که باید در این مرحله با رئال مادرید بازی کنند. در صورت شکست برابر رئال و عدم موفقیت در یوسی‌ال، این تیم برای اولین بار از فصل ۲۰۱۲- ۲۰۱۱ بدون هیچ جامی فصل را به پایان خواهد رساند.

با توجه به این عملکرد، توماس توخل همان طور که اسفند پارسال اعلام کرد، با توافقی که با باشگاه داشته است، آخر فصل از جمع مونیخی‌ها جدا می‌شود. یان کریستین دریسن، مدیر بایرن مونیخ هم هدف این باشگاه را بازسازی این تیم برای فصل آینده با یک مربی جدید اعلام کرد. با توجه به جدایی توخل، تلاش مدیران بایرن‌مونیخ برای انتخاب مربی جدید این تیم آغاز شده است.

پس از پاسخ منفی ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن، یولیان ناگلزمن سرمربی تیم ملی آلمان و سباستین هوینس سرمربی موفق تیم اشتوتگارت که این تیم را به جمع ۴ تیم برتر بوندسلیگا رسانده و آنها را به کسب سهمیه لیگ قهرمانان امیدوار کرده است، حالا باواریایی‌ها به دنبال یک مربی جدید هستند.

در این راستا خبر می‌رسد که رالف رانگنیک، سرمربی آلمانی تیم ملی اتریش گزینه اول بایرن برای فصل آینده است و سایر گزینه‌هایی که روی میز بوده‌اند مانند زین‌الدین زیدان، اونای امری، یولن لوپتگی، روبرتو دی‌زربی و مارتین دمیکلیس پشت سرمربی فعلی اتریش خواهند بود.

اسکای آلمان گزارش داده است که سران باوارایایی‌ها در حال مذاکره با رانگنیک هستند و قراداد او با بایرن، مانع از هدایت اتریش در یورو نمی‌شود.

همچنین قرارداد کوتاه مدت با این مربی می‌تواند سبب شود تا برای فصل ۲۰۲۶-۲۰۲۵، بایرن به دنبال مربیان مورد علاقه‌اش یعنی آلونسو و کلوپ برود. قرارداد آلونسو با لورکوزن در سال ۲۰۲۶ به پایان می‌رسد و کلوپ هم که فصل آینده قصد استراحت دارد، پس از یک سال دوری، آماده نشستن روی نیمکت خواهد بود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • مربی پیشین پرسپولیس سرمربی موقت تراکتور شد
  • سرمربی سابق ایران قهرمان شد و رفت!
  • گزینه اول جانشینی توخل در بایرن مونیخ
  • کاش رئیس بایرن بودم تا ناگلزمان اخراج نشود
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • کاناوارو مربی جدید اودینزه شد
  • معرفی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش
  • یک ماه تا اخراج یا ادامه همکاری؛ منچستریونایتد به سراغ بررسی آینده اریک تن هاخ رفت
  • رسمی؛ فابیو کاناوارو سرمربی اودینزه شد