Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا پارسا مسئول طرح و برنامه دفتر فنی وزارت ورزش و جوانان و مدیر پروژه‌های شرق کشور، میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان و هیئت همراه و مسئولان محلی از روند پیشرفت پروژه‌های چمن‌های مصنوعی روستا‌های قلعه گنج و پروژه‌های اداره کل بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این بازدید‌ها جلسه شورای ورزش شهرستان قلعه گنج با حضور اعضا برگزار شد.

میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در این جلسه گفت: خدا را شاکرم که به من توفیق داد تا امروز در قلعه گنج و در جمع مردم و مسئولان شهرستان باشم.

او از مسئولان این شهرستان که مقدمات این جلسه را فراهم کردند، تشکر کرد.

پاریزی از خدمات بنیاد علوی در شهرستان قلعه گنج قدردانی کرد و افزود: بدون اغراق می‌توان گفت، بنیاد علوی چهره‌ی قلعه گنج را تغییر داد و امروز زیرساخت‌های خوبی در این شهرستان نهادینه شده است.

پاریزی با اعلام اینکه استان کرمان پهناورترین استان کشور است، تصریح کرد: برای اینکه از کرمان به قلعه گنج برسیم، چهار، پنج ساعت مسافت داریم که این برای ورزش خیلی مشکل بزرگی است، چرا که وقتی بخواهند از قلعه گنج یک تیم به شمال کرمان بفرستند مانند این است ما بخواهیم یک تیم از شمال کرمان به تهران بفرستیم.

او بیان داشت: این بُعد مسافت در استان که به واسطه‌ی پهناور بودن آن رخ می‌دهد، یک مسئله‌ی بزرگ است و ما امیدواریم اتفاقات خوب بیفتد که استان بتواند شرایط بهتری را تجربه کند، اما در کنار این نگرانی که وجود دارد، ما باید این مسئله را به عنوان یک فرصت هم ببینیم.

در حال تکمیل ...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۳۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش موثر آموزش و پرورش در فرهنگ سازی برای جوانی جمعیت 

محمدمهدی فداکار در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان در سال ۱۴۰۳ گفت: آموزش و پرورش یکی از ارکان مهم و عضو ستاد جوانی جمعیت است و سرمایه‌گذاری آموزش و پرورش در این حوزه به اندازه همه دستگاه‌ها می‌تواند موثر واقع شود.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش سهم بسزایی می‌تواند در تبیین اهمیت موضوع فرزندآوری داشته باشد، تغییر باور‌های غلط "فرزند کمتر، زندگی بهتر" تا حد زیادی بر عهده آموزش و پرورش است.

استاندار کرمان اظهار داشت: با هم‌افزایی و همکاری، اقدامات موثری برای جوانی جمعیت و فرزندآوری می‌توان انجام داد، از جمله اعطای کمک هزینه درمان ناباروری برای جوانان که کمک خوبی برای فرزندآوری است.

وی تصریح کرد: در راستای کمک به هزینه‌های درمان ناباروری، ۳۰ میلیارد تومان اعتبار در صندوق امداد ولایت قرار گرفته و به ۵۰ میلیارد تومان افزایش می‌یابد تا در اختیار خانواده‌ها برای درمان قرار گیرد. 

فداکار، راه‌اندازی اتاق کودک در دستگاه‌های اجرایی و ادارات را موجب امنیت خاطر مادران شاغل و کم شدن دغدغه فکری آنان دانست.

بنا به اعلام مدیر منابع مالی و اداری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، برای انتخاب معلم برتر، از دی ماه پارسال فراخوان داده شده و یک هزار و ۱۵۲ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که ۹۴ نفر به مرحله استانی راه یافتند.

در این جلسه گزارشی از عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در زمینه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ارائه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • نقش موثر آموزش و پرورش در فرهنگ سازی برای جوانی جمعیت 
  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد
  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی به کرمان صادر شد  
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی بدون صاحب به مرکز کرمان صادر شد  
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است