Web Analytics Made Easy - Statcounter

فلور نظری با انتشار این عکس نوشت: 

می خواستم مطلبی بنویسم در مورد اتحاد و همبستگی در این روزها دیدم چه بهتر که از شعرهای سهراب جان سپهری استفاده کنم که تولدشونم هست امروز 

من چه سبزم امروز

و چه اندازه تنم هشیار است

در دلم چیزی هست

مثل یک بیشهٔ نور

مثل خواب دم صبح

و چنان بی‌تابم

که دلم می‌خواهد

بدوم تا ته دشت

بروم تا سر کوه

۱۵مهر

زادروز #سهراب_سپهری

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بازیگر سینما و تلویزیون فلور نظری عکس بازیگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۳۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال در آزادی، پرسپولیس در غربت | حمله به حال‌گیرها

همشهری آنلاین- هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال ایران امروز (پنجشنبه) با ۳بازی آغاز می‌شود و عصر جمعه با ۳بازی دیگر ادامه پیدا می‌کند. البته دیروز هم یک بازی برگزار شد که بازی عقب‌افتاده‌ای از هفته هفدهم رقابت‌ها بود و در جریان آن دو تیم اصفهانی به مصاف هم رفتند تا تعداد بازی‌های همه تیم‌ها قبل از آغاز هفته بیست‌وچهارم مساوی شود. امروز مهم‌ترین بازی را نفت آبادان و پرسپولیس در آبادان برگزار می‌کنند و فردا در مهم‌ترین بازی استقلال میزبان شمس‌آذر قزوین خواهد بود.

پیکان – هوادار

اولین بازی این هفته را دو تیم تهرانی از ساعت ۱۶:۳۰ امروز برگزار می‌کنند. تا چند هفته قبل هوادار جایگاه خیلی بهتری نسبت به پیکان داشت و اختلاف امتیاز این دو تیم در نیمه پایین جدول کم نبود. اما در هفته‌های اخیر پیکان آنقدر خوب نتیجه گرفته که حالا دو تیم هم‌امتیاز و همسایه شده‌اند. ۲۴امتیاز برای هوادار، ۲۴امتیاز برای پیکان و فقط یک اختلاف کوچک در تفاضل گل که هوادار را بالاتر از پیکان قرار داده است. تیم رضا عنایتی در ۶بازی اخیر نیمی از بازی‌هایش را برده و صاحب ۱۱امتیاز از ۶بازی است. هوادار اما در همین بازه زمانی فقط یک برد داشته است. موفق‌ترین و موثرترین بازیکن پیکان در این فصل سامان نریمان‌جهان است و در تیم هوادار هم داریوش شجاعیان در دو سه بازی اخیر ستاره اصلی و گلزن تیم بوده است.

گل‌گهر – استقلال خوزستان

شاید وقتش رسیده که گل‌گهر بالاخره یک بازی را ببرد و به شرایط خوب قبلی‌اش برگردد. تیم سیرجانی که خوب نتیجه گرفته بود و شرایط خوبی در جدول داشت در ۵هفته اخیر ۴بار باخته و در ۳بازی اخیرش هیچ نتیجه‌ای جز شکست نگرفته است. همین نتایج به همراه اشتباهات گاه و بیگاه داوری در بازی‌های گل‌گهر بالاخره صدای اوزونیدیس را در آورد و سرمربی یونانی هفته گذشته در شکل و شمایلی ظاهر شد که تا به‌حال کسی ندیده بود. مرد عصبانی این هفته میزبان سیروس پورموسوی است که خوشحال از برد باارزش هفته گذشته به سیرجان سفر کرده است.

نفت آبادان – پرسپولیس

اگر پرسپولیس امروز یک امتیاز کمتر از استقلال دارد و در حسرت صدرنشینی نشسته، یکی از دلایلش همین نفت آبادان است. برزیلی‌ها که تیم آخر جدول رده‌بندی هستند در بازی رفت در تهران تیم یحیی گل‌محمدی را با یک مساوی عجیب ۲ بر ۲ متوقف کردند. در آن روز گل اول بازی را زردپوشان زدند و حتی وقتی پرسپولیس بازی را ۲ بر یک کرد باز هم این آبادانی‌ها بودند که گل مساوی را در ثانیه‌های پایانی زدند و ۲امتیاز از تیم یحیی کم کردند. عقب‌ماندگی پرسپولیس از استقلال باعث شده این تیم دیگر فرصتی برای از دست دادن امتیاز نداشته باشد. اوسمار ویرا بعد از یک جلسه محرومیت امروز به کنار زمین برمی‌گردد تا نقشه پیروزی بر شاگردان فراز کمالوند را اجرا کند. آبادانی‌ها هفته گذشته هم شایسته امتیاز گرفتن بودند اما با بدشانسی مغلوب استقلال خوزستان شدند.

نساجی – تراکتور

تراکتور بعد از باخت ۴گله و عجیب هفته گذشته بالاخره با پاکو خمس قطع همکاری کرد. اما نساجی که خیلی زودتر از اینها سرمربی‌اش را تغییر داده حالا دیگر منتظر جواب گرفتن از این تغییرها است. ساکت الهامی هنوز هیچ بردی با نساجی به دست نیاورده اما تساوی این تیم با سپاهان که هفته گذشته در اصفهان به دست آمد، قائمشهری‌ها را به کسب نتیجه امیدوار کرده است.

استقلال – شمس‌آذر قزوین

جدال استقلال با شمس‌آذر قزوین می‌تواند یکی از جذاب‌ترین بازی‌های هفته بیست‌وچهارم باشد. بستگی دارد که این مسابقه شبیه بازی‌های نکونام پیش برود یا شبیه فوتبال سعید دقیقی. بازی رفت دو تیم کاملا شبیه فوتبال سعید دقیقی پیش رفت و ۲-۲ مساوی شد. اما بعید نیست این بار نکونام بتواند در بازی را ببندد و کار را با حداقل گل به پایان برساند. البته شخص نکونام این هفته از حضور روی نیمکت محروم است و دستیاران او در کنار زمین حضور خواهند داشت. شمس‌آذر یکی از ۳تیمی است که بیشترین امید گل را در این فصل به حریفان خود داده‌اند اما در کنار این رکورد منفی، تیم سعید دقیقی آمارهای خوبی در بخش هجومی داشته و به خوبی روی دروازه تیم‌های کوچک و بزرگ لیگ، موقعیت ساخته است.

فولاد – مس رفسنجان

هر دو تیم سرمربی خود را در هفته‌های اخیر عوض کرده‌اند اما هر چقدر مس از این تغییر سود برده فولاد کوچک‌ترین بهره‌ای از این رفت و آمدها به دست نیاورده است. ویسی در فولاد همچنان همان‌طور نتیجه می‌گیرد که مربیان قبلی می‌گرفتند. او امروز میزبان نویدکیا و مس رفسنجان است که تا به حال در کنار هم هیچ باختی نداشته‌اند.

کد خبر 845340 برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • استقلال در آزادی، پرسپولیس در غربت | حمله به حال‌گیرها
  • شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
  • یامگا تمرین را شروع کرد؛ گزارش تصویری تمرین استقلال
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است
  • هواداران نگران نباشند؛ مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است
  • (عکس) مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است!
  • شعر معنادار خانم بازیگر و استایل جدیدش | عکس
  • (ویدئو) افشاگری بهاره رهنما درباره ازدواج سومش؛ لایو جنجالی خانم بازیگر در کالیفرنیا
  • ببینید | افشاگری بهاره رهنما درباره ازدواج سومش؛ لایو جنجالی خانم بازیگر در کالیفرنیا