Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@08:46:34 GMT

بهترین راه درمان برای سرفه های مکرر چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۸۳۹۵۵

بهترین راه درمان برای سرفه های مکرر چیست؟

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛  آب نخود پخته برای التیام سرفه و عفونت ریوی مفید بوده، درمان‌کننده سینه درد و گرفتگی صداست. همچنین این ماده سیستم ایمنی را تقویت کرده و از ابتلا به بیماریهای ویروسی پیشگیری می کند. البته نخودها باید قبل از مصرف کاملا  در آب ولرم به مدت یک روز خیسانده شوند.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: درمان سیستم ایمنی برنا سرفه مکرر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۳۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه سان به لیورپول: صلاح پیر شده، بفروشیدش!

به گزارش ورزش سه، روزنامه انگلیسی سان امروز با حمله به محمد صلاح، بازیکن و بهترین گلزن لیورپول در هفت سال گذشته، از مدیران این تیم خواست که برای حضور او در این لیگ تلاشی نکنند و با توجه به کهولت سن و فرم ضعیف او، مشکلی با جدایی او نداشته باشد.

این روزنامه با انتشار یک گزارش، مدعی شد که این تابستان بهترین فرصت برای خروج همیشگی صلاح از آنفیلد است و این باشگاه باید پیش از فرا رسیدن سال 2025 و به پایان رسیدن قرارداد این بازیکن مصری، رضایتنامه خروج او را امضا کنند. صلاح از سال گذشته مورد توجه الاتحاد بود و احتمالا این تیم برای جذب این مهاجم مصری در تابستان 2024 هم اقدام کند.

این روزنامه نوشت: لیورپول به فرم بهتری از صلاح نیاز دارد و این اتفاق تا اینجای فصل، بدون ثبات لازم هیچ کمکی به آنها نمی‌کند. در نتیجه بهترین سناریو ممکن تشکر کردن از او بابت زحماتش است و پس از آن با او باید در آنفیلد خداحافظی کرد. صلاح باید در دیدارهای باقی مانده، شرایط آرمانی خودش را بازیابی کند و این اتفاق با توجه به سن و سالش بسیار بعید است.

این روزنامه تایید کرد مصدومیتی که صلاح از ناحیه همسترینگ در جام ملت‌های آفریقا در ژانویه متحمل شد، او و لیورپول را به شدت تحت تاثیر قرار داد، زیرا صلاح در این فصل بیش از هر فصل گذشته بازی‌های لیگ برتر را از دست داده است.

صلاح بیش از هر زمان دیگری توپ از دست می‌دهد و زدن 17 گل و 9 پاس گل نشان می‎دهد که صلاح اگر چه در حمله زهردار بوده اما توانایی‌های گذشته خودش را ندارد. او یک سال قرارداد خواهد داشت و حقوق هفتگی 350 هزار پوند برای این فرم منطقی نیست. قطعا سرمربی جدید با او به مشکل خواهد خورد و با این شرایط فروش او و سرمایه گذاری بر روی درآمد حاصل از فروش او یک سناریو مناسب ارزیابی می‌شود.

دیگر خبرها

  • توصیه سان به لیورپول: صلاح پیر شده، بفروشیدش!
  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت
  • سپاهان مثل استقلال؛ شانس قهرمانی این دو تیم کم شد!
  • هر ۸۴۰ تولد؛ یک نوزاد مبتلا به شکاف لب / بهترین زمان جراحی برای بیماران
  • این دانه خون را تصفیه و سرفه را درمان می کند
  • بهترین دمنوش ها برای دفع سنگ کلیه
  • تن هاخ: برد ما برابر کاونتری شرم‌آور نبود؛ پرسیدن مکرر این سوال، شرم‌آور است!
  • یوسین بولت و تکرار خوشحالی معروف جود بلینگام / فیلم
  • تغییر سبک زندگی، بهترین درمان کبد چرب / این بیماری تنها مختص افراد چاق نیست
  • جوكوويچ بهترین ورزشکار جهان شد