Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علیرضا اکبرپور، پیشکسوت ملی‌پوش باشگاه استقلال، درباره اعلام رای دادگاه بین‌المللی ورزش cas به نفع پرسپولیس به خبرنگار برنا گفت: به ما یاد دادند قهرمانی در مستطیل سبز بدست می‌آید نه در دادگاه. به هرحال انواع جام را می‌شود در منیریه هم خرید، اما بهتر بود بازی برگزار می‌شد و قهرمان واقعی در زمین بازی مشخص می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من آن موقع هم گفتم آنها بازی را برگزار می‌کردند، اگر تیم استقلال وارد زمین چمن نمی‌شد جام را به پرسپولیس می‌دادند.

وی درباره آخرین وضعیت استقلال هم اظهار داشت: خوشبختانه دو برد گذشته در جام حذفی و لیگ برتر توانست روحیه از دست رفته بازیکنان را به آنها برگرداند و خدا را شکر تیم روند خوبی را دارد. معتقدم تعطیلات به سود استقلال خواهد بود، چرا که بعضی مصدومان به تیم خواهند پیوست و استقلال هم می‌تواند با تجدید قوا و کار کردن روی نقاط ضعف و قدرت خود روند صعودی خود را حفظ کند. به هرحال اگر می‌خواهیم موفق باشیم باید بدانیم امتیازات از دست رفته را باید فراموش کرد و دیگر هیچ امتیازی را نباید از دست بدهیم.

مهاجم اسبق آبی‌پوشان درباره دیدار آینده این تیم مقابل سایپا گفت: به غیر از یکی، دو تیم که با داشتن بازیکنان زیاد در خط هجومی می‌توانند بازی را در بیاورند، بقیه تیم‌ها به هم نزدیک هستند و بین سایپا و گل‌گهر فرقی نیست و این طرف ما استقلال هستیم و باید با استفاده از موضع قدرت در زمین بتوانیم موفق بشویم. استقلال توان قهرمانی در یکی از جام‌ها را دارد و بازیکنان خوبی جذب کرده اما ریزش‌های فروان هماهنگی تیم جدید را به تعویق انداخته بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال بازی تعطیلات زمین برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۴۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شباهت ماموریت دشوار مربیان تیم ملی فوتسال و کشتی!

به گزارش ورزش سه، شاید تیم ملی کشتی آزاد و تیم ملی فوتسال تنها تیم‌های ایرانی باشند که در آسیا هیچکس عنوانی کمتر از قهرمانی را از آنها انتظار ندارد و این موضوع فشار زیادی را روی مربیان، کادر فنی و ورزشکاران آنها وارد می‌کند.

تیم ملی فوتسال شب گذشته مقابل بحرین 5-3 به پیروزی رسید اما این نتیجه هم باعث نشد تا منتقدان به وحید شمسایی، کادر فنی و بازیکنانش فشار وارد نکنند و از آنها نمایشی پرشورتر نخواهند.

فارغ از اینکه بازیکنان بحرین با ساختن دیوار گوشتی مقابل دروازه همه روزنه‌ها را بسته بودند و بارها به سبک فوتبال بازی کردنشان با تمارض بازی را از سرعت انداخته و زمان بیشتری را برای ترکیب اصلی مهیا می‌کردند تا به اصطلاح فوتسالی‌ها «نفس» بگیرند و البته کم دقتی و بدشانسی بازیکنان، باید قبول کرد که فوتسال نسبت به گذشته تفاوت بسیاری کرده و بررسی نتایج مقدماتی تا همین امروز نشانگر نزدیک شدن کشورها به هم یا استفاده از تاکتیک‌های دفاعی برای پارک کردن اتوبوس و مینی‌بوس جلوی تیم‌های بزرگتر است. هیچ تیمی برای تفریح به بانکوک نیامده و همه دنبال ارائه نمایشی سزاوارانه از خود هستند.

وحید شمسایی به واسطه تجربه طولانی در سطح ملی و البته مربیگری در لیگ قطعاً در ادامه راه مقابل حریفان راهبردهای جدیدی را تست خواهد کرد. او که در همین مسابقات حتی از سوی رقیبان به عنوان یک «اسطوره» مورد احترام قرار می‌گیرد، روزهای تلخ و شیرین زیادی را تجربه کرده و به خوبی می‌داند که روی چه صندلی داغی نشسته است. جایی که برخی از هواداران کمتر حرفه‌ای فوتسال، به یاد گذشته پرشکوه فوتسال و بدون توجه به تغییرات نسلی و سرمایه‌گذاری حریفان فقط بازی‌های یکطرفه و پیروزی‌های پرگل می‌خواهند. شمسایی که روحیه مبارزه‌طلبی دوران جوانی‌اش را حفظ کرده است در ادامه راه با کمک تیم فنی‌اش و البته توجیه بازیکنان در قبال ارزشمندی لباسی که به تن کرده‌اند، می‌تواند هواداران را پای تلویزیون‌ها از فوتسالی شناور و منسجم سیراب کند.

او در کنار خود شهاب سفال‌منش را دارد که یکی از مدرسان مورد اعتماد AFC در حوزه فوتسال است و در سال‌های گذشته به توسعه فوتسال در کانادا، ویتنام و ترکمنستان کمک کرده و در کارنامه‌اش مربیگری تیم ملی لبنان را هم دارد.

سفال‌منش به عنوان یک مربی تحصیلکرده دستیار اولی شمسایی است و در طراحی تمرینات، آنالیز حریفات و تعیین استراتژی تیم نفش کلیدی را ایفا می‌کند. او به واسطه شناختی که از فوتسال آسیا و رویکرد فوتسال در جهان دارد می‌تواند کارآمدی فنی تیم را بالا ببرد. در تصاویر تلویزیونی او بیش از دو مربی دیگر تیم ملی با شمسایی مشاوره می‌کند و در تصمیمات به ویژه در لحظات کلیدی تاثیرگذار است.

سیامک داداشی دیگر مربی تیم ملی یکی از بازیکنان نسل طلایی فوتسال ایران است، او کم حرف و عملگراست. بازیکنی که پنج عنوان قهرمانی آسیا و دو حضور در جام جهانی را در کارنامه دارد یکی از افراد مورد اعتماد شمسایی است. داداشی در لیگ برتر ایران و باشگاه‌های آسیا به همراه تیم‌های مختلف سابقه حضور و کسب عناوین برجسته دارد و در تمرینات به خوبی می‌داند بازیکنان تیم ملی فوتسال چه بار مسئولیت سنگینی بر دوش می‌کشند.

ضلع سوم مربیان تیم ملی را اصغر قهرمانی مربی دروازه‌بان‌ها تشکیل می‌دهد. او هم در کنار شمسایی و داداشی سالها سابقه عضویت در تیم ملی و فتح عناوین آسیایی دارد و تمام تجربه سالیان دراز حضورش در فوتسال را به دو شاگردش باقر محمدی و سعید مومنی منتقل کرده است تا بتوانند با کمترین اشتباه ایران را به سوی قهرمانی هدایت کنند.

این چهار نفر اردیبهشت پرفشاری را در بانکوک سپری می‌کنند، جایی که علاوه بر هوای شرجی، اشتیاق بی‌حد و حصر حریفان برای بازی مقابل پرافتخارترین تیم قاره و حضور مربیان برجسته و صاحب‌نام دنیا در تورنمنت باید پوستی از جنس کرگدن برای نقدهای داخل کشور بر تن کنند. اینجا کسی از این تیم نایب قهرمانی هم نمی‌خواهد، این فشار قطعاً در لحظاتی روی ساق‌های بازیکنان تاثیر می‌گذارد اما چاره دیگری وجود ندارد. تیم ملی فوتسال ایران محکوم به قهرمانی است. و وظیفه هدایت سربازان ملی‌پوش به این چهار نفر سپرده شده است. چیزی مثل ماموریتی برای وطن.

دیگر خبرها

  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • شباهت ماموریت دشوار مربیان تیم ملی فوتسال و کشتی!
  • استقلال جای اشتباه کردن ندارد
  • بازیکن هوادار: تساوی برابر پیکان برای ما فرقی با باخت نداشت
  • درویش: یحیی هم می‌ماند همین بازیکنان را می‌خریدم
  • بیانی: شانس قهرمانی استقلال بیشتر نیست
  • لطیفی: نکونام ضعف‌های کی‌روش را ندارد!
  • با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند
  • با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند/ جای خالی نکونام کنار زمین به شدت به چشم آمد
  • با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند | جای خالی نکونام کنار زمین به شدت به چشم آمد