Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران صبح امروز در مراسم صبحگاه ناجا که در ستاد فاتب برگزار شد اظهار کرد: سربازان موجب اقتدار و زینت فرماندهان خویش هستند و امنیت جامعه با گام های عالمانه و مقتدرانه شما (سربازان) تامین می شود.

وی افزود: اگر مردم ایران زیباترین امنیت را تجربه می کنند و اگر تهران در جهان به عنوان نماد امنیت است به خاطر این است که شما سربازان این امنیت را کسب کردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابوترابی فرد بیان کرد: نیروی انتظامی امروز نه تنها برای ایران بلکه برای تمام امت اسلام اقتدار و امنیت آفرید.

امام جمعه تهران گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مردمی‌ترین نیروهای مسلح کره خاکی هستند.

وی تصریح کرد: جبهه مقاومت اسلامی از شما الگو می گیرد و مردم یمن به پشتیبانی شما ایستاده اند.

ابوترابی فرد افزود: افتخار نیروهای مسلح ما این است که فرمانده ای دارند که نماد عدالت، نماد شجاعت، نماد بصیرت نماد ایثار و نماد فداکاری برای ملت ایران و مسلمانان است.

کد خبر 4740239 روح اله صابرزاده

منبع: مهر

کلیدواژه: صبحگاه انتظامی پلیس فاتب هفته ناجا اربعین 98 شورای شهر تهران هفته ناجا شهرداری تهران قوه قضاییه اربعین حسینی وزارت آموزش و پرورش محسن هاشمی پیروز حناچی دستگیری سارق نمایشگاه ایپاس نیروی انتظامی سیدابراهیم رئیسی سردار حسین اشتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۴۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار فرمانده کل ارتش ایران به آمریکا و اسرائیل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سیدعبدالکریم موسوی، فرمانده کل ارتش گفت: خداوند بزرگ را شاکر و سپاسگزاریم که ما را هم یکی از سربازانی قرار داد تا در این گوشمالی تنبیهی رژیم نامشروع صهیونیستی و در پاسخ به اشاره ولایت، سهمی داشته باشیم.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه رژیم نامشروع صهیونیستی با گذر از خطوط قرمز و مغایر قوانین بین‌اللملی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی در دمشق، حمله تجاوزکارانه‌ای انجام داد و تعدادی از مستشاران ما را به شهادت رساند، اظهار داشت: سازمان‌های بین‌اللملی باید ذیل بند هفت منشور سازمان ملل متحد به مجازات رژیم صهیونیستی می‌پرداختند؛ اما به دلیل قصور و اهمال آنها از یک سو و مطالبه عمومی ملت بزرگ ایران از سوی دیگر، ما اقدام به این عملیات تنبیهی کردیم.

امیر سرلشکر موسوی با اشاره به اینکه عملیات تنبیهی جمهوری اسلامی ایران به دست رزمندگان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با محوریت نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هم‌افزایی همه نیروهای مسلح و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح انجام شد، افزود: لازم می‌دانم به همرزمان عزیزم در نیروی هوافضای سپاه و همه رزمندگان نیروهای مسلح در ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تبریک و خداقوت عرض کنم، به دلیل این موفقیت بزرگ و یک بار دیگر هشدار می‌دهیم که اگر رژیم نامشروع صهیونیستی بخواهد بر اقدامات تجاوزکارانه خود اصرار بکند، این بار با مجازاتی سنگین‌تر و سخت‌تر مواجه خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: به سردمداران آمریکا نیز هشدار می‌دهیم که اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی بخواهند ورود و یا مداخله کنند، تمام پایگاه‍ها و منافع آنها به‌خصوص پایگاه‍هایی که از آن به عنوان مبدا علیه جمهوری اسلامی ایران اقدامی صورت بگیرد، اهداف عملیاتی ما محسوب می‌شوند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895048

دیگر خبرها

  • خبر مهم برای سربازان و کسانی که کارت پایان خدمت ندارند !
  • ارتش پایه اصلی امنیت و اقتدار کشور است
  • پیام قدردانی امیرعبداللهیان از نیروهای مسلح و سپاه
  • توانمندی نیروهای مسلح نشانه اقتدار نظام اسلامی است
  • فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به سردمداران آمریکا هشدار داد
  • چه تسهیلاتی برای مشمولان ماهر قبل از سربازی وجود دارد؟
  • هشدار فرمانده کل ارتش ایران به آمریکا و اسرائیل
  • طرح‌های تشویقی برای سربازان ماهر
  • مشمولان ماهر در سامانه مشوق های سربازی ثبت نام کنند
  • تکمیل سامانه مشوق‌های سربازان ماهر/ تسهیلات مشمولان ماهر قبل از سربازی چیست؟