Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ دسته یک هندبال مردان و زنان باشگاه های کشور با حضور نمایندگان تیم ها در محل فدراسیون برگزار شد.

رقابت های لیگ دسته یک هندبال زنان در فصل جدید با حضور ۱۲ تیم در دو گروه شمال و جنوب برگزار خواهد شد که دختران کردستانی در گروه شمال با تیم های آتریسا تهران، هیئت هندبال قزوین، ذوالفقار نکا مازندران، سربداران سبزوار و هیئت هندبال ملایر هم گروه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت های لیگ دسته یک هندبال مردان باشگاه های کشور نیز با حضور ۱۹ تیم در سه گروه پنج تیمی و یک گروه چهار تیمی برگزار خواهد شد که کیمیا کاشت کردستان و هیئت هندبال مریوان در گروه چهارم با تیم های هیئت هندبال کرمانشاه و خرم آباد هم گروه هستند.

گفتنی است لیگ مردان از دهه سوم و لیگ زنان از دهه دوم آبان ماه سال جاری آغاز خواهد شد.

کد خبر 4740240

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ برتر هندبال هندبال بانوان ورزش و جوانان کردستان اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران قزوین گرگان گردشگری ایلام خطبه های نماز جمعه بیرجند شیراز شهرکرد نیروی انتظامی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۴۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه

رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور نمایندگان ۳۸کشور به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و نمایندگان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در وزن ۶۰- کیلوگرم سهیلا منصوریان در جدال با «ژی‌چین لی» از چین شکست خورد.

همچنین در وزن ۷۵- کیلوگرم زنان، شهربانو منصوریان «رانی موندال» از بنگلادش را مغلوب کرد. او در مرحله بعدی باید به مصاف برنده رقابت نمایندگان چین و هند برود.

خواهران منصوریان در ادامه این مسابقات، بعد از ظهر امروز با حریفان‌شان دیدار خواهند کرد.

صدیقه دریایی ملی‌پوش وزن ۶۵- کیلوگرم کشورمان، در نخستین مبارزه‌اش مقابل «دوی مهارابام» از هند به برتری دست یافت و گام به مرحله بعدی گذاشت.

او در دیدار بعدی بعد از ظهر امروز با برنده جدال نمایندگان ترکیه و‌ نپال پیکار می‌کند.

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ ۱۰ مدال رنگارنگ نمایندگان ایران در روز نخست
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • لیگ دسته دوفوتسال بزرگسالان کشور
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • ۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه
  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور
  • جام‌جهانی ووشو| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند
  • ووشوکاران در ساندا و تالو حریفان خود را شناختند