Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمود علی‌فر روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری دو نفر جوان با سلاح سرد در یکی از خیابان‌های گنبدکاووس، موضوع بلافاصله به ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان اعلام و تیمی از ماموران پلیس آگاهی نیز در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: در بررسی محل مشخص شد ضارب فردی جوان با هویت معلوم در درگیری با یکی از همسالان خود، وی را به وسیله چاقو مجروح و از محل متواری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: با توجه به حساسیت موضوع، ماموران آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند در کمتر از دو ساعت مخفیگاه متهم متواری را شناسایی و وی را دستگیر کنند.

سرهنگ علی‌فر افزود: متهم که پس از دستگیری انگیزه خود را غرور و خودنمایی در بین همسالان عنوان کرد، با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

۳۰۴۲/۱۸۶۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس اجتماعی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۴۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان ۳ قتل مرد جوان در جنوب تهران

سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: ابتدای اسفندماه سال گذشته در پی وقوع قتل ۳ مرد حدودا بین ۲۰ تا ۲۵ سال سن در جنوب شهر تهران و وصول این خبر به پلیس، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ۳ مرد جوان که آثار صدمات جسمانی و ضرب و جرح ناشی از درگیری داشتند به بیمارستان منتقل شدند که علی رغم انجام اقدامات درمانی توسط پزشکان جان خود را از دست دادند که کارآگاهان این اداره در گام نخست با تن پیمایی از مقتولان آثار جراحات عمیق و ضربه با جسم سخت به سر، کتف و پهلو مشاهده کردند.

این مقام ارشد انتظامی به مراجعه کارآگاهان به محل حادثه اشاره کرد و اظهار کرد: تحقیقات میدانی کارآگاهان حاکی از آن بود، ۲ تن از مقتولان در کنار خیابان در یکی از محله‌های جنوب شهر تهران مشغول دستفروشی بودند که ناگهان یک خودروی نیسان با ۳ سرنشین با استفاده از چوب و قمه به سمت آن ۲ مرد حمله ور شده اند و بر اثر این درگیری ۲ جوان دستفروش به به همراه یکی از شرنشینان خودور به قتل می‌رسند.

سردار ولی پور گودرزی بیان داشت: کارآگاهان در ادامه با توجه به حساسیت موضوع بدون اتلاف وقت سریعا با استفاده از روش‌های میدانی و اطلاعاتی هویت و مخفیگاه یکی از سرنشینان خودرو را شناسایی و موفق شدند در یک عملیات ضربتی متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی تهران انتقال دهند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه عامل اصلی درگیری بلافاصله پس از وقوع قتل از تهران خارج و غرب کشور مراجعه کرده بود، ادامه داد: با رصد‌های اطلاعاتی مخفیگاه جدید متهم در غرب کشور شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و به شهر تهران انتقال یافت.

این مقام ارشد پلیسی گفت: عامل اصلی درگیری ضمن اعتراف به وقوع قتل با همکاری همدستانش علت قتل را درگیری و نزاع سابق در خصوص یکسری مبالغ که ازسود فروش اجناس به دستشان می‌رسید، اعلام کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، طی تکمیل پرونده به زندان منتقل شدند.  

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • قتل دو نفر در قبرستان شرف‌آباد یاسوج / قاتل متواری شد
  • درگیری خونین در قبرستان یاسوج؛ ۲ نفر کشته شدند
  • شرور گروگان‌گیر در شاهرود دستگیر شد
  • فیلم/ شرور گروگان‌گیر در دامغان دستگیر شد
  • ۳ شرور فراری مسلح در سه نقطه مختلف کشور دستگیر شدند
  • ۳ نفر اراذل و اوباش مسلح متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • قاتل صیاد بندرامام حسن در دیلم دستگیر شد
  • دستگیری عاملان ۳ قتل مرد جوان در جنوب تهران
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت 
  • دستگیری سارق منزل در کمتر از ۲۴ ساعت