Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@09:06:56 GMT

5 کشته و زخمی در تصادف مرگبار در محور قلاجه

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۸۴۵۶۹

5 کشته و زخمی در تصادف مرگبار در محور قلاجه

رئیس پلیس راه استان ایلام از وقوع یک تصادف مرگبار در محور ایلام -قلاجه خبر داد و گفت: در این حادثه دلخراش ۳ نفر کشته و ۲ نفر زخمی شدند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ «رضا همتی‌زاده» اظهار کرد: رو.ز در پی تماس‌های مردمی با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر خروج یک دستگاه خودروی پراید از جاده در محور قلاجه به ایلام، کارشناسان پلیس راه بلافاصله به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با حضور کارشناسان پلیس راه در محل مشخص شد ، یک دستگاه خودروی پراید به علت خستگی و خواب آلودگی و عدم توانایی در وسیله نقلیه راننده آن، از جاده خارج و موجبات کشته شدن  ۳ نفر و زخمی شدن ۲ نفر دیگر را فراهم کرده است.

رئیس پلیس راه استان ایلام خاطرنشان کرد : مصدومان این حادثه بلافاصله جهت سیر مراحل درمانی توسط یگان های امدادی به مراکز درمانی و متوفیان نیز به پزشکی قانونی منتقل شدند.

سرهنگ همتی زاده با بیان این که این خودرو متعلق به زائران اربعین حسینی بوده است گفت: زائران  برای تردد در محورهای مواصلاتی استان ایلام با توجه به کوهستانی و پر پیچ و خم بودن، حتماً بایستی با سرعت مطمئنه و استراحت کافی حرکت کرده و از انجام حرکات حادثه‌ساز در طول مسیر خودداری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ايلام تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۴۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتورسواری مرگبار نوجوان ۱۳ ساله در اصفهان / مرگ کودک ۶ ساله

آفتاب‌‌نیوز :

علی اصغر زارع، رئیس پلیس راهور اصفهان اظهار داشت: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تصادف منجر به فوت در بلوار نبی اکرم شهرستان برخوار، بلافاصله ماموران این پلیس به همراه نیرو‌های امدادی در محل حاضر شدند.

وی افزود: پس از بررسی دقیق صحنه مشخص شد راکب ۱۳ ساله موتورسیکلت که فاقد گواهینامه و مهارت کافی در رانندگی بوده بر اثر بی احتیاطی و عدم توجه به جلو با یک دستگاه سواری پیکان برخورد کرده که در این سانحه ترک‌نشین موتور که کودکی ۶ ساله بود به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت و راکب نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.

زارع خاطر نشان کرد: لازمه رانندگی و استفاده از هر نوع وسیله نقلیه موتوری، داشتن گواهینامه مربوط و مهارت کافی در رانندگی با آن وسیله نقلیه بوده لذا از خانواده‌ها می‌خواهیم از در اختیار قرار دادن موتورسیکلت و خودرو به فرزندانشان قبل از رسیدن آن‌ها به سن قانونی و دریافت گواهینامه رانندگی اکیدا خوداری کرده و نظارت و احساس مسؤولیت بیشتری نسبت به فرزاندانشان داشته باشند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • ۷ کشته و ۲۰ زخمی بر اثر انحراف ماشین از پیست مسابقه
  • حادثه مرگبار در محور بروجن به شهرکرد
  • حادثه مرگبار در محور بروجن- شهرکرد
  • موتورسواری مرگبار نوجوان ۱۳ ساله در اصفهان / مرگ کودک ۶ ساله
  • تصادف مرگبار سواری پژو پارس سوخت بر
  • ۲ کشته و ۶ زخمی بر اثر تیراندازی در ممفیس آمریکا
  • ۳ تصادف در محور‌های مواصلاتی گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند
  • ۳ کشته و زخمی در تصادف زنجیره‌ای جاده فیروزآباد به جم