Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران یک حکومت مستحکم و مترقی است، گفت: توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب هر روز پیچیده‌تر می شود اما راه به جایی نمی برد چرا که ملت ایران در مقابل اقدامات خصمانه آمریکا و استکبار می‌ایستد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان ، سردار «غلامرضا سلیمانی» شب گذشته ( 15 مهر) در مراسم سالگرد شهادت سردار همدانی در حسینیه امام خمینی (ره) همدان گفت: ایران اسلامی با تکیه بر اقدامات مسالمت‌آمیز و برگرفته از راه عاشورا و حماسه کربلا در جهان راهی جدید گشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور با بیان اینکه امام خمینی(ره)‌ با انقلاب و همراهی شهدا تغییر جدی در هندسه قدرتی جهان ایجاد کرد، افزود: ایران اسلامی با تکیه بر اقدامات مسالمت‌آمیز و برگرفته از راه عاشورا و حماسه کربلا در جهان راهی جدید گشود.

 

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) نشان داد با تکیه بر قرآن و ادامه راه عاشورا می‌توان اتفاقات بزرگی را محقق کرد تصریح کرد: با انقلاب مفهوم جدیدی از قدرت در دنیا شناخته شده است، قدرتی که تکنولوژی‌های هسته‌ای و موشکی پیچیده نمی‌تواند با آن مقابله کند.

 

وی با اشاره به اینکه دنیا متوجه شد جمهوری اسلامی یک حکومت مستحکم، نوپا و مترقی است گفت: توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب هر روز پیچیده‌تر و گسترده‌تر شد اما راه به جایی نبرد.

 

سلیمانی با بیان اینکه در طول 40 سال گذشته شاهد شکست‌های پی‌ در پی استکبار در مقابل ملت ایران هستیم اظهار کرد: مقام معظم رهبری در بیانات خود فرمودند همانطور که در 40 سال گذشته استکبار جهانی نتوانسته در مقابل ملت ایران موفقیتی را کسب کند، در 40 سال آینده نیز این دشمن زبون نمی‌تواند کوچکترین موفقیت را در مقابل انقلاب اسلامی کسب کند.

 

وی با بیان اینکه آمریکا بیشتری جنگ و درگیری را داشته است ادامه داد: شهدای ما با خون خود راهی به دنیا نشان دادند که ذلت و خواری نصیب ملت نشود.

 

سردار سلیمانی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر قرآن و ائمه اطهار(ع) پیروز شد، گفت: ملت ایران در مقابل اقدامات خصمانه آمریکا و استکبار می‌ایستد

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفان با اشاره به اینکه امروز ملت ایران در مقابل اقدامات خصمانه آمریکا و استکبار می‌ایستد خاطرنشان کرد: اگر الگوی ایران اسلامی در مقابل ملت‌های مسلمان به خوبی تبیین شود جایی برای جولان سلطه اروپا و امریکا بین کشورها باقی نخواهد ماند.

 

وی با بیان اینکه استکبار در گذشته منابع کشورهای مسلمانان را به غارت می‌بردند و آنها را خوار می‌کردند و می‌خواهند این روند ادامه داشته باشد گفت: پیروزی انقلاب اسلامی پایان راه تسلط استکبار بر جهان اسلام و آغازی بر راه ظهور حجت خداست.

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین مسجد زائران اربعین حسینی کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد موکب اربعین اصفهان خراسان جنوبي سالگرد شهادت شهید همدانی استان همدان سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۴۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سازمان اطلاعات سپاه درخصوص حمایت از رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

در پی اقدامات وحشیانه و خصمانه رژیم غاصب صهیونیستی در نسل‌کشی مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و نیز تجاوز به اماکن دیپلماتیک ایران و ترور فرماندهان نظامی، فعالیت برخی از صفحات مجازی در همراهی و حمایت از این اقدامات رژیم، موجب جریحه‌دار شدن عواطف ملت بزرگ ایران شده است؛ لذا به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت در حمایت از دولت جعلی اسرائیل در فضای مجازی، در اسرع وقت اطلاعات و مشخصات صفحات مذکور و گردانندگان آن‌ها را به بخش گزارش‌های مردمی سایت گرداب ارسال نمایند.

لازم به ذکر است طبق مواد ۶، ۷ و ۸ قانون مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت، با مجرمین برخورد قاطع خواهد شد.

کد خبر 6077922 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • تبریک سردار سلامی به سرلشکر موسوی
  • تمامی مسلمانان جهان باید همانند ایران جانانه در مقابل استکبار بایستند
  • سیلی ایران اسلامی به استکبار تن آمریکا را لرزاند
  • پاسخ ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اقدامات رژیم صهیونیستی
  • هشدار سازمان اطلاعات سپاه درخصوص حمایت از رژیم صهیونیستی
  • اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی
  • پاسخ کوبنده و دشمن شکن سپاه قلوب ملت ایران و امت اسلام را شاد کرد
  • پاسخ ایران اسلامی نتیجه اقدامات خصمانه رژیم کودک کش صهیونیستی بود
  • بایدن خطاب به نتانیاهو : در اقدامات احتمالی اسرائیل علیه ایران مشارکت نخواهیم کرد
  • گفتگوی صریح بایدن با نتانیاهو/ در اقدامات احتمالی اسرائیل علیه ایران مشارکت نخواهیم کرد