Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@19:45:06 GMT

مسابقه پیامکی گام دوم پایان یافت

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۸۵۳۷۷

مسابقه پیامکی گام دوم پایان یافت

مجید خوبی زاده، گفت: مسابقه پیامکی گام دوم که هم زمان با آغاز هفته دفاع مقدس و با محوریت بخشی از بیانیه گام دوم انقلاب در سطح جنوب کرمان برگزار شد، روز گذشته پایان یافت.

« مجید خوبی زاده » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: مسابقه پیامکی گام دوم که هم زمان با آغاز هفته دفاع مقدس و با محوریت بخشی از بیانیه گام دوم انقلاب در سطح جنوب کرمان برگزار شد، روز گذشته پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، افزود: این مسابقه در ۱۱ مرحله برگزار شد که در هر مرحله شرکت کنندگان بایستی به ۴ سوال چهار گزینه ای پاسخ می داد.
وی، بیان داشت: در مدت زمان اجرای این مسابقه ۱۰ هزار پیامک حاوی پاسخ ها به سامانه پیامکی اعلام شده از سوی ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ارسال شد.
خوبی زاده، اظهار شد: پس از بررسی پاسخ های دریافتی در (۱۹ مهر) هم زمان با بیانات رهبری در خصوص کانون های فرهنگی هنری مساجد، به قید قرعه ۱۰ نفر برتر جوایزی اهدا می شود.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی مسجد پیاده روی اربعین اربعین زائران اربعین حسینی کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد بیرجند مواکب الاتحاد اصفهان گام دوم بیانیه گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان مسابقه پیامکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۵۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اسامی برندگان روز پانزدهم مسابقه زندگی با آیه‌ها در کردستان

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقه «زندگی با آیه‌ها» یکی از مسابقات قرآنی ایام ماه مبارک رمضان است که از ابتدای این ماه مبارک در استان کردستان به اجرا درآمده است.

روزانه حدود ۵ هزار نفر از استان کردستان در این مسابقه پیامکی شرکت دارند.

برگزیدگان مسابقه روز پانزدهم از ماه مبارک رمضان که روزانه با عنوان سطر سطر زندگی با آیه‌ها در خبرگزاری مهر استان منتشر می‌شود، به شرح زیر است:

آقای حمید دلشاد از شهرستان قروه، آقای رامین محمدی از شهرستان دهگلان، آقای رضا کاظمی از شهرستان ارومیه، آقای زانیار خداکرمیان از شهرستان سنندج، آقای حامد محمدی از شهرستان دیواندره‌

روزانه به قید قرعه، به پنج نفر از عزیزانی که پاسخ صحیح را ارسال کرده‌اند، مبلغ ۵ میلیون ریال اهدا خواهد شد.

اگر شما هم می‌خواهید در این پویش شرکت کنید عدد ۵ را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۹۸۸ ارسال کنید.

کد خبر 6063490

دیگر خبرها

  • اسامی برندگان مسابقه پویش « زندگی با آیه ها» در مازندران
  • سوال مسابقه هفدهمین روز ماه مبارک رمضان اعلام شد
  • سوالات مسابقه هفدهمین روز ماه مبارک رمضان اعلام شد
  • ۶۴ هزار کردستانی در مسابقه پیامکی «زندگی با آیه‌ها» شرکت کردند
  • اعلام اسامی برندگان روز پانزدهم مسابقه زندگی با آیه‌ها در کردستان
  • سوالات مسابقه شانزدهمین روز ماه مبارک رمضان اعلام شد
  • مسابقه پیامکی پویش ملی «زندگی با آیه‌ها» در اصفهان اجرا می‌ شود
  • سوال مسابقه زندگی با آیه ها (روز شانزدهم) در کرمان
  • سوال مسابقه زندگی با آیه ها (روز پانزدهم) در کرمان
  • مسابقه پیامکی روز پانزدهم «زندگی با آیه‌ها» در استان زنجان