Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرگرد مهرابی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان پیشوا گفت: در راستای تحقق اصلاح رفتار ترافیکی رانندگان پرخطر امروز اعمال قانون بدون جریمه و صرفا با تذکر و آموزش لسانی در پیشوا اجرا می شود. ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

سرگرد مهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پیشوا، با بیان اینکه هدف پلیس راهنمایی و رانندگی از جریمه صرفاً اصلاح رفتار ترافیکی رانندگان پرخطر است، اظهار داشت: در راستای تحقق این هدف مقرر شد به مناسبت هفته ناجا امروز اعمال قانون بدون جریمه و صرفاً با تذکر و آموزش لسانی در شهرستان پیشوا صورت بپذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تلاش داریم امروز با استفاده از برشور و نمادهای مختلف، رانندگان متخلفی که به دلیل عدم بستن کمربند ایمنی، استفاده از تلفن همراه و دیگر تخلفات این چنینی فارغ از جریمه و توقیف، با تذکر لسانی آموزش داده و ضمن آگاهی‌بخشی نسبت به تبعات تخلفات رانندگی، فرهنگ درست ترافیکی آموزش داده شود.

اصلاح رفتار ترافیکی شهروندان زنجانی در دستور کار قرار داردهرگونه رفتار ترافیکی غیرمصوب در قرچک فاقد وجاهت اجرایی استکارگاه بهبود رفتار ترافیکی با حضور 15 سرتیم در اردبیل برگزار می‌شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان پیشوا با اشاره به اهداف اجرای این طرح تصریح کرد: در دیگر کشورها برای اصلاح رفتارهای ترافیکی راه‌های مختلفی وجود دارد که صرفاً به جریمه ختم نمی‌شود که یکی از راه‌های مهّم آن آموزش و فرهنگ‌سازی است و اگر راننده متخلفی آموزش‌پذیر باشد با تذکر و آموزش متوجه اشتباه خود خواهد شد و در اصلاح آن رفتار تلاش خواهد کرد وبالطبع اگر راننده‌ای نیز آموزش‌پذیر نباشد و اصرار بر اشتباه خود داشته باشد راه‌های دیگری مانند جریمه برای اصلاح رفتار ترافیکی وی انجام خواهد شد.

سرگرد مهرابی افزود: همزمان با هفته نیروی انتظامی ترجیح دادیم امروز را به جای اعمال قانون و جریمه کردن رانندگان متخلف از روش جایگزین که آموزش، تذکر لسانی و فرهنگ‌سازی در جهت اصلاح رفتار رانندگی است با عنوان روز بدون جریمه استفاده کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم اجرای این طرح بتواند تأثیرات بسیار خوبی در جهت اصلاح رفتار ترافیکی شهروندان شهرستان پیشوا داشته باشد.

انتهای پیام/ز

R7840/P/S6,60/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۶۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیشوا

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، «عباسی» ، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیشوا با اعلام این خبر گفت: شبکه بهداشت و درمان شهرستان در هفته سلامت برنامه های مختلفی برای شهروندان پیشوایی تدارک دیده است .
در تقویم مناسبت‌ها از یکم تا هفتم اردیبهشت هفته سلامت نامگذاری شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واکنش معنادار وزیر روحانی به تذکر دفتر رهبری به مسئولان بخاطر رفتار بی قاعده در حجاب
  • حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد / بنای نیروی انتظامی بر برخورد و مقابله نیست / «آیا بی حجابی از یک تخلف رانندگی نازل‌تر است؟»
  • اعلام برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیشوا
  • برگزاری جلسه ستاد عفاف و حجاب شهرستان پیشوا
  • توقیف خودرو با بیش از ۵۰ میلیون تومان خلافی
  • نکات نگهداری از گیربکس دستی خودرو
  • تجربه‌ای موفق برای حل یک معضل ترافیکی در قم/ دوربین‌هایی که جان مردم را نجات می‌دهند
  • طرح ویژه برخورد با رانندگان بدون گواهینامه اجرا می شود
  • محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • مردم آزاری با خودرو؛ قیمت لامپ زنون و منبع اگزوز!