Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در رزمایش اعزام تیم‌های پلیس راهور به مرز‌های مهران، شلمچه، چذابه و خسروی که صبح امروز ۱۶ مهرماه در محل شهرک آزمایش برگزار شد، اظهار کرد: مراسم بزرگ و عظیم اربعین از بعد عاشورای حسینی در کشور  شروع شده و اکنون هم ادامه دار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور ناجا ادامه داد: از ۸ مهرماه پلیس راهور ناجا بر اساس پیش بینی‌هایی که می‌کرد، تمهیدات ترافیکی را اتخاذ کرد و تیم‌های اولیه ما در ۴ مرز و ۳ استان مستقر شدند.

او با بیان اینکه تردد‌ها در حال شکل‌گیری هست و روز‌به روز افزایش پیدا می‌کند، گفت: امروز عمده قوای ما در پلیس راهنمایی و رانندگی کشور از سراسر استان‌ها برای تقویت توان همکاران در ۳ استان اعزام می‌شوند.

سردار هادیانفر افزود: در مجموع ۶ هزار ۵۰۰ نفر در ۳ استان و ۴ مرز کشور مستقر هستند که به زائرین خدمات دهند، هرچند که در طول استان‌های منتهی به استان‌های مرزی و استان‌های مبدا حرکت هم پیش بینی‌ها و تمهیدات ترافیکی اتخاذشده و همه‌ی همکاران تلاش می‌کنند که بتوانیم مدیریت ترافیک را داشته باشیم.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ناجا حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۶۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار حل و فصل مسائل مرزی آذربایجان و ارمنستان لازمه ثبات پایدار در قفقاز جنوبی است

سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: استمرار تلاش های آذربایجان و ارمنستان برای حل و فصل مسائل مرزی با توسل به روش های مسالمت آمیز لازمه استقرار صلح و ثبات پایدار در قفقاز جنوبی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص توافق اخیر جمهوری آذربایجان و ارمنستان در مورد برخی مسائل مورد اختلاف مرزی، اظهار کرد: ما به توافقات انجام شده بین جمهوری آذربایجان و جمهوری ارمنستان در نشست کمیسیون تحدید حدود بین دو کشور احترام می‌گذاریم.

کنعانی افزود: استمرار تلاش‌های دو کشور برای حل و فصل مسائل مرزی با توسل به روش‌های مسالمت‌آمیز در چارچوب احترام متقابل دو کشور به حاکمیت و تمامیت ارضی یکدیگر لازمه استقرار صلح و ثبات پایدار در قفقاز جنوبی است.

کد خبر 742805

دیگر خبرها

  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403
  • فرهنگ عبور صحیح از خیابان
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • استمرار حل و فصل مسائل مرزی آذربایجان و ارمنستان لازمه ثبات پایدار در قفقاز جنوبی است
  • سرمایه گذاری ۶۵۰۰ میلیاردی در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی
  • درآمد 6 هزار میلیاردی از جریمه رانندگان