Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@21:43:49 GMT

حکم عجیب فدراسیون: فتحی هم فحش خورد هم پیاز!

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۸۶۴۵۱

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در جدیدترین آرای صادر شده جریمه عجیبی برای باشگاه استقلال در نظرگرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، در حکم جدید صادر شده مدیرعامل باشگاه استقلال ملزم به پرداخت جریمه ۵۰۰ میلیون ریالی شعار‌های طرفداران این تیم بر علیه خودش است! در حکم کمیته انضباطی آمده است:" باشگاه استقلال تهران به دلیل فحاشی تماشاگرانش به داور، تیم حریف همچنین مدیرعامل این تیم باید ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرحسین فتحی که در اصفهان بار‌ها شعار‌هایی علیه خودش در استقلال را از زبان طرفداران شنید حالا در اتفاقی نادر و عجیب در دنیای فوتبال باید جریمه این فحاشی‌ها و بی احترامی‌ها به مدیریتش را از جیب خود و باشگاه بپردازد تا این اتفاق هم به جمع اتفاقات عجیب و غریبی اضافه شود که نمونه اش تنها در فوتبال ایران مشاهده می‌شود.

طرفداران استقلال ناراضی از وضعیتی که گریبان تیم محبوب شان را گرفته بود در فولادشهر اعتراض خود را با سر دادن شعار‌هایی علیه مدیریت باشگاه نشان دادند که همین شعار‌ها حالا جریمه ۵۰۰ میلیون ریالی روی دست مدیرعامل گذاشته است تا هم شعار بشنود هم جریمه این شعار‌ها را خود از جیبش بپردازد.

کمیته انضباطی در حالی این جریمه عجیب و سایر جرایم را معطوف به باشگاه استقلال کرده است که آبی‌های پایتخت مهمان اصفهانی‌ها در ورزشگاه خانگی ذوب آهن بودند و هیچ دخل و تصرفی در کنترل سکو‌ها آن هم در خارج از تهران نداشتند با این وجود مسئولان کمیته انضباطی شعار‌های سرداده شده از سوی سکو‌هایی که استقلالی‌ها نشسته بودند را به این باشگاه منتسب دانسته و از آن جالب‌تر شعار علیه مدیرعامل را نیز تخلف و جریمه‌ای سنگین برایش درنظر گرفتند تا امیرحسین فتحی با همان ضرب المثل قدیمی روبرو شود که "هم چوب خورد هم پیاز را هم پول داد"!

حال باید منتظر ماند و دید مدیرعامل استقلال چه واکنشی به این حکم خواهد داشت، حکمی که کمیته انضباطی اعلام کرده قابل تجدیدنظر است. فتحی که این روز‌ها تنش‌های بسیار زیادی را در اطراف خود تجربه می‌کند مسلما از این حکم چندان دل خوشی نخواهد داشت به خصوص که هم شعار شنید هم حالا باید جریمه شعار علیه خودش را نیز خودش از جیبش بپردازد.

ورزش سه

منبع: تابناک

کلیدواژه: چنار محمودی ایدز کامبوج مجید تخت روانچی عباس ایروانی سحر تبر فتحی تابناک ورزشی استقلال کمیته انضباطی چنار محمودی ایدز کامبوج مجید تخت روانچی عباس ایروانی سحر تبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۶۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب‌آهن از پرسپولیس

کمیته انضباطی فدراسیون رای خود را درباره شکایت باشگاه ذوب آهن از پرسپولیس اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی درباره شکایت باشگاه ذوب آهن از باشگاه پرسپولیس مبنی بر نشر اکاذیب و انتساب آن به باشگاه شاکی و عدم امکان اثبات صحت این مطالب از سوی باشگاه طرف شکایت، در نتیجه تخلف انتسابی به باشگاه پرسپولیس محرز و مسلم تشخیص داده شده و منتسب به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، باشگاه پرسپولیس به پرداخت مبلغ ۶۰ میلیون جریمه نقدی محکوم شد.

رأی صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف است.

کد خبر 745882

دیگر خبرها

  • فراخوان بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب‌آهن از پرسپولیس
  • جریمه ۶۰ میلیونی پرسپولیس به دلیل شکایت ذوب‌آهن!
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • رمالی ثابت نشد پرسپولیس جریمه نقدی شد
  • جریمه ۶۰ میلیونی پرسپولیس به دلیل اتفاقات عجیب اصفهان
  • کمیته انضباطی لیگ یکی‌ها را نقره داغ کرد
  • محرومیت حریف استقلال از حضور تماشاگران
  • آرای کمیته انضباطی برای تخلفات بازی استقلال و آلومینیوم
  • رای کمیته انضباطی برای بازی آلومینیوم - استقلال؛ یک جلسه محرومیت برای حسینی!