Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، اصغر شرفی، سرمربی سال‌های دور استقلال و پیشکسوت فوتبال ایران درباره وضعیت آبی‌های پایتخت در لیگ نوزدهم اظهار کرد: فشار هواداران در استقلال و پرسپولیس باعث می‌شود به بازیکنان اعتبار زیادی داده شود. فکر می‌کنم ۵۰ درصد تیم استقلال به درد دسته یک هم نمی‌خورند.

اگر این استقلال می‌خواهد تیمی باشد که ۱۰۰ هزار نفر تشویقش کند و در آسیا موفق باشد، با این بازیکنان نمی‌تواند به این هدف برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر بازیکنی یک شناسنامه دارد. برای مثال، شناسنامه یک دروازه‌بان این است که توپ‌های تک به تک را بگیرد و توپ‌های سخت را مهار کند یا شناسنامه مهاجم این است که بتواند گل بزند، پاس گل بدهد و موقعیت برای هم‌تیمی‌هایش ایجاد کند. کدام یک از مهاجمان استقلال توانستند چنین کاری بکنند؟

او افزود: به نظر من پست تبریزی اشتباه است. او باید در پست دفاع بازی کند و توپ بگیرد و با بازیکنان درگیر شود. به نظرم باید روی ساق بازیکنان استقلال بنویسند که "شکستنی، نزدیک نشوید! " این بازیکنان استقلال را چه کسی آورده است؟ آیا خطیر می‌داند که فوتبال چیست؟ آدم از این وضعیت زجر می‌کشد.

پیشکسوت فوتبال ایران در ادامه گفت: خواهش می‌کنم بازیکنان استقلال وقتی شب با خودشان تنها شدند، فکر کنند که چه شناسنامه‌ای در استقلال از خود به جا گذاشتند. آن‌ها یک برد جلوی گل‌گهر به دست آوردند که هر لحظه ممکن بود بازی مساوی شود. اسم این‌ها را برد نمی‌توان گذاشت. استقلال اگر مدعی است باید در این بازی‌ها بتواند چهار، پنج گل بزند. همان طور که گفتم، باید روی پای بازیکنان استقلال بنویسند که "شکستنی. " با وضعیتی که بازیکنان استقلال دارند، فکر می‌کنم که من باید بیایم برای استقلال گل بزنم.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی بازیکنان استقلال پیشکسوت استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۶۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن استقلال در آستانه جدایی

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال استقلال درحالی با برتری مقابل آلومینیوم اراک با دست پر این شهر را ترک کرد که اگرچه نصرالله خواجه‌گیری سرپرست این تیم به دلیل محرومیت روی نیمکت این تیم حضور نداشت اما او نیز در این سفر استقلالی‌ها را همراهی کرد.

بیشتر بخوانید: تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس / فریبا: شانس قهرمانی استقلال بیشتر است

با این حال شنیده‌ها حکایت از آن دارد که این چهره در روز بازی با نماینده اراک از رختکن تیم به درب خروج هدایت شده تا زمزمه‌های قطع همکاری با وی از این سمت، جدی دنبال شود. نکته قابل توجه اینکه خواجه‌گیری در تمرینات روزهای اخیر استقلالی‌ها حاضر نشده و در این زمینه از دو چهره استقلالی که یکی از آنها سابقه سرپرستی آبی‌ها در سال‌های اخیر را در کارنامه دارد به‌عنوان جایگزین وی نام برده می‌شود.

منبع: همشهری آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1227298 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • عکس| قاب به یادماندنی استقلالی ها با آقای رکورد دار
  • بازیکن استقلال در آستانه جدایی
  • عکس دسته جمعی استقلالی ها با آقای شماره ۲۰۰
  • یک پرسپولیسی: جواب استقلالی‌ها را ندهید!
  • عاطفه رمضانی: استقلالی‌ام و جلالی را دوست دارم!
  • توصیه پیشکسوت پرسپولیس؛ جواب استقلالی‌ها را ندهید!
  • (عکس) اتفاق خوب برای کاپیتان استقلال بعد از شب جنجالی اراک
  • عاطفه رمضانی: استقلالی‌ام و ابوالفصل جلالی را دوست دارم!
  • جشن کوچک استقلالی‌ها بعد از برد (عکس)
  • درویش: بگذارید استقلالی‌ها هرچه می‌خواهند بگویند!