Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌اصغر مجد در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه کل اعتبارات استانی درزمینهٔ مشاغل خانگی برای استان سمنان در سال جاری رقمی معادل پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است، ابراز داشت: سهم دامغان از این میزان ۱۱.۳ درصد معادل ۶۳۰ میلیون تومان تعیین شد.

وی ضمن بیان اینکه طبق گزارش اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دامغان طی سال گذشته تعداد ۱۱۶ پرونده مشاغل خانگی معادل یک میلیارد و ۱۱۷ میلیون تومان به بانک‌های عامل معرفی شدند، افزود: از این میزان به ۹۰ پرونده معادل ۸۴۳ میلیون تومان تسهیلات پرداخت‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری دامغان بابیان اینکه میزان اختصاص اعتبارات به طرح‌های مشاغل خانگی بر اساس شاخص‌هایی چون جمعیت و تعداد بیکاران است، ابراز داشت: تسهیلات اشتغال‌زایی از طریق معرفی دستگاه‌های متولی ازجمله ادارات میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت‌شده است.

مجد ضمن بیان اینکه کارهای نیمه‌تمام در بحث اشتغال باید به جدیت دنبال و پیگیری شود، تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی دامغان باید توان خود را در جذب حداکثری تسهیلات بخش اشتغال مشاغل خانگی بیش از گذشته به‌کارگیرند.

وی افزود: توجه به اشتغال خرد و خانگی می‌تواند ضمن ایجاد اشتغال در روستاها در پیشگیری از مهاجرت بی‌رویه به شهرها و بروز آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کند لذا انتظار می‌رود این قبیل اقدامات در دامغان موردتوجه دستگاه‌های اجرایی واقع شود.

کد خبر 4740376

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سمنان مشاغل خانگی اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران گرگان قزوین گردشگری ایلام خطبه های نماز جمعه بیرجند شیراز شهرکرد استانداری سمنان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۶۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط از کوه جان یک جوان را در آهوانو دامغان گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، جوان ۳۷ ساله که بعدازظهر سه شنبه برای کوه نوری به ارتفاعات آهوانوی دامغان صعود کرده بود بعد از سقوط از کوه جان خود را از دست داد.

این جوان دامغانی به همراه یکی از دوستان خود به کوه صعود کرده بود.

امداد گران به حادثه اعزام شدند اما به دلیل جراحات وارده متأسفانه این جوان ۳۷ ساله جان خود را از دست داد.

توصیه هلال احمر عدم صعود به کوه در صورت نداشتن تجربه و امکانات کافی است.

کد خبر 6063205

دیگر خبرها

  • فیلم/ شرور گروگان‌گیر در دامغان دستگیر شد
  • تایید بیش از ۸ هزار عنوان شغلی به‌عنوان مشاغل سخت و زیان‌آور
  • مطالبه اعتبارات ملی برای خوزستان/ اشتغال، اولویت اول جوانان
  • ایجاد مشاغل خانگی و طرح‌های تولیدی روستایی در اولویت دهیاران قرار گیرد
  • سقوط از کوه جان یک جوان را در آهوانو دامغان گرفت
  • مشاغل خانگی و صنایع دستی زمینه‌ساز توسعه اقتصادی است
  • توسعه مشاغل خانگی راهی برای ایجاد اشتغال و رونق تولید
  • توسعه مشاغل خانگی راهی برای ایجاد اشتغال و رونق تولید 
  • مسئولان استان ایلام برای تحقق شعار سال تلاش کنند
  • بارش شدید باران در دامغان