Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@08:48:17 GMT

شرط مهاجری برای بازگشت به نساجی

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۸۷۱۸۱

شرط مهاجری برای بازگشت به نساجی

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران تأکید کرد باید مشکلات مالی موجود در این تیم برطرف شود تا به تمرینات بازگردد.

به گزارش مشرق، محمدرضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال نساجی پس از دیدار تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز در هفته ششم لیگ برتر، در اعتراض به مشکلات مالی این تیم و صادر نشدن کارت بازی چند بازیکن تیمش اعلام کرد از سمت خود کناره‌گیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این اتفاق، مدیران باشگاه نساجی در تلاش هستند شرایط لازم برای بازگشت مهاجری به تمرینات را فراهم کنند، اما این مربی روز گذشته نیز در تمرینات تیمش حاضر نشد تا تأکید کند همچنان روی تصمیم خود ایستاده است.

بیشتر بخوانید:

بازگشت دایی و جابجایی دو مربی لیگ برتری؟

مهاجری که نتایج نسبتاً خوبی با نساجی در این فصل کسب کرده به مسئولان این باشگاه تأکید کرده باید با رفع مشکلات مالی، ابتدا کارت بازی بازیکنان این تیم که به دلیل بدهی‌های باشگاه از سوی سازمان لیگ صادر نشده، صادر شود و سپس فکری هم برای مشکلات سخت‌افزار و پرداختی بازیکنان شود تا او به تمرینات بازگردد.

با وجود غیبت مهاجری در تمرینات، دستیاران او تمرینات نساجی را زیر نظر دارند و علیرضا اسدی مدیرعامل باشگاه نیز روز گذشته با حضور در تمرینات به بازیکنان قول داد هر چه سریعتر مشکلات پیش‌آمده برطرف شود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اربعین تحولات عراق تحولات یمن نساجی مازندران رضا مهاجری ماشین سازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۷۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند دار شدن بیش از ۱۰۰ هزار هکتار از رودخانه‌های کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، بابایی در مراسم اهدای اسناد مالکیت تالاب‌های استان، رودخانه‌های کارون، کرخه و موقوفات نظام السلطنه و توکل در اهواز افزود: در استان خوزستان نیز برای رودخانه کارون به طول ۳۰ هزار هکتار و برای رودخانه کرخه به طول ۲۵ هزار هکتار سند مالکیت صادر شده است. 

وی با اشاره به مشکلات ثبتی در کشوراظهار کرد: قرار است کمیته‌های استانی و کشوری نشست‌های داشته باشند که مشکلات ثبتی حل شود که برطرف شدن این مشکلات منجر به کاهش ۴۰ درصدی مراجعات به دستگاه قضایی می‌شود. 

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ادامه داد: در استان خوزستان در برخی از مناطق از جمله خروسیه و کوی مدرس پس از ۷۰ سال ۲۹۵ جلد سند صادر شده است. 

بابایی گفت: در مجموع در مناطق روستایی استان خوزستان تاکنون ۷ هزار و ۵۶۰ سند مالکیت صادر شده است. 

وی همچنین از سنددار شدن تمامی زمین‌های کشاورزی در برخی از شهرستان‌های استان خبر داد. 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • مهم ترین تصویری که پرسپولیسی ها منتظرش بودند | یک بازگشت خبرساز + عکس
  • کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • باشگاه استقلال پیگیر بازگشت هافبک ازبکی به تمرینات
  • سند دار شدن بیش از ۱۰۰ هزار هکتار از رودخانه‌های کشور
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • میتروویچ آماده بازگشت به تمرینات الهلال عربستان
  • زامهران: قرار گرفتن نساجی در انتهای جدول باورکردنی نیست