Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-24@13:17:15 GMT

سفر به عراق با خودرو شخصی از مرز خسروی ممنوع است

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۸۷۲۳۰

خلیلی حیدری امروز در گفت‌وگو با فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: اخیرا به ما بخشنامه‌ای ابلاغ شده است که از تاریخ 15 مهرماه تا 30 مهرماه از خروج سواری پلاک شخصی ممانعت به‌عمل آید.

مدیر‌کل گمرکات استان کرمانشاه به آماده بودن پارکینگ‌ها در قصرشیرین و پایانه مرزی خسروی اشاره و بیان کرد: زائران عتبات عالیات می‌توانند با خودرو شخصی خود تا قصرشیرین بیایند و پس از پارک کردن آن در پارکینگ‌های تدارک دیده به کشور عراق عزیمت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرز خسروی یکی از نزدیک‌ترین و راحت‌ترین مرزهای خروجی ایران به عتبات عالیات است که پس از چند روز وقفه به دلیل ناآرامی‌ها دربرخی شهرهای عراق، از روز گذشته(15مهرماه) مجددا بازگشایی شد.

110 هکتار پارکینگ با ظرفیت 50 هزار خودرو در خسروی و قصرشیرین برای رفاه حال زائران در نظر گرفته شده و در این شهرستان حدود 15 موکب برپا شده است.

تردد هم‌اکنون در این مرز رسمی از ساعت 7:30 دقیقه تا 16:30 دقیقه در جریان است که روز گذشته بنا بر گفته مسؤولان، بیش از یک‌هزار زائر از اقصی نقاط ایران اسلامی از طریق پایانه بین‌المللی خسروی راهی عتبات عالیات شدند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۷۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو‌ها در این شرایط دچار تخلف ساکن می‌شوند

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، با اشاره به تخلفات ساکن و عدم آگاهی شهروندان از این نوع تخلف، گفت: توقف در فاصله ۱۵ متری تقاطع‌ها، شیرهای آتش نشانی و مراکز امدادی ممنوع است.

به گزارش مهر، سرهنگ علی اصغر شریفی، در خصوص تعریف تخلفات ساکن توضیح داد و افزود: تخلف ساکن عبارت است از اینکه، راننده خودرو خود را در محلی نامناسب و غیرمجاز پارک کرده و یا در داخل خودرو می‌نشیند که باعث بروز بی نظمی و ایجاد ترافیک در عبور و مرور برای دیگر خودروها در آن محدوده می‌شود.

وی ادامه داد: در ماده ۱۶۳ آئین نامه راهنمایی و رانندگی به صراحت به این موضوع اشاره دارد، و محل‌هایی که توقف در آنها ممنوع اعلام شده را بیان داشته است.

سرهنگ شریفی گفت: شرکت‌کنندگان در آزمون آئین نامه هم به این نکته توجه داشته باشند که اگر سوالی در این خصوص بود، بدانند که توقف در حریم تقاطع‌ها در فاصله ۱۵ متری ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: حتی شیرهای آتش نشانی هم حریم دارند و توقف در حریم آنها به منظور دسترسی آتش‌نشانان در مواقع اضطراری ممنوع است.

وی گفت: اطراف چراغ‌های راهنمایی و رانندگی، ورودی و خروجی مراکز امدادی مانند آتش نشانی و بیمارستان‌ها در فاصله ۱۵ متری آنها نیز ممنوع است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مردم عادی دیگر اجازه گزارش تخلف حجاب را ندارند؟ «حمل با جرثقیل» در حضور راننده ممنوع شد!/ ارسال پیامک برای رانندگان متخلف

دیگر خبرها

  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود
  • تا وقتی جت هست چرا ماشین خارجی؟ / وضعیت بازار خودرو عجیب شد
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات
  • کشف هزار کیلوگرم کودشیمیایی قاچاق در قصرشیرین
  • آیفون ۱۴ رجیستر نمی‌شود، اما اجازه خرید جت شخصی داده می‌شود؟
  • پاکسازی ۲ هکتار از زمین‌های محور قصرشیرین به خسروی
  • وضعیت پارکینگ‌های کرمانشاه صدای فرماندار را درآورد
  • توقیف و اعمال قانون ۵۷۴ خودروی شوتی و تغییر وضعیت در بم
  • خودرو‌ها در این شرایط دچار تخلف ساکن می‌شوند