Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

محسن لرستانی که اسفند ۹۷ در منزل مادرش در سعادت آباد تهران بازداشت شده بود، روز گذشته با لباس زندان و در حالی که ماسک بر صورتش زده بود تا ناشناس بماند در دادگاه انقلاب حاضر شد.

پرونده وی با اتمام مرحله دادرسی به شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب ارسال شده است و قاضی مقیسه رسیدگی به این پرونده را در دستور کار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته پیش بود که وکیل لرستانی در گفتگو با رسانه‌ها عنوان اتهامی موکلش را افساد فی الارض عنوان کرده بود.

این پرونده یکی از داغ‌ترین پرونده‌های مربوط به سلبریتی‌ها در چند سال گذشته به شمار می‌رود، پرونده‌ای که با توجه به عنوان اتهامی افساد فی الارض برای لرستانی احتمالا با حکم اعدام برای این متهم مختومه اعلام شود.

اما از زمانی که موضوع بازداشت و دستگیری لرستانی و حضور او در داگاه انقلاب با عنوان اتهامی افساد فی الارض رسانه‌ای شده، اخبار و مطالب ضد و نقیض بسیاری در خصوص جرم این خواننده منتشر شده است.

در همین رابطه شنیده می‌شد با توجه به همزمانی ارجاع پرونده لرستانی به شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب با ارجاع پرونده تعداد زیادی رقصنده اینستاگرامی به این شعبه، این ۲ پرونده با هم در ارتباط هستند.

طبق شایعات مطرح شده، جرم محسن لرستان مربوط به سازماندهی باندی می‌شود که فعالیتش در زمینه تولید محتوای مستهجن با استفاده از دختران جوان جهت انتشار در فضای مجازی است.

در همین زمینه اخیرا تعداد زیادی از دختران رقصنده بازداشت یا به دادسرا احضار شده اند. همین هفته گذشته نیز خبر بازداشت ۳ رقصنده دیگر در برخی رسانه‌ها منتشر شد. طبق اخبار منتشر شده در فضای مجازی (ص. الف)، (س. ش) و (ن. م) بازداشت شده و پرونده آن‌ها به شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب ارسال شده است.

اما یک منبع آگاه در دادگاه انقلاب در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان با رد ارتباط این پرونده‌ها با یکدیگر گفت: تنها موضوعی که می‌توانم در خصوص پرونده لرستانی بگویم این است که جرم او اقدام علیه امنیت ملی نیست و مربوط به دایر کردن مرکز فساد می‌شود.

به گفته این منبع آگاه گرچه رسیدگی به پرونده‌های لرستانی و رقصنده‌های اینستاگرامی هر دو به دست قاضی مقیسه سپرده شده است، اما ارتباطی میان این‌ها وجود ندارد.

طبق اعلام این منبع آگاه لرستانی در موضوع دایر کردن مرکز فساد دارای ۲ همدست است.

شنیده شده است که متهمان این پرونده از اعمالی که در مرکز فساد رخ می‌داده، تصویر برداری کرده و تعدادی از این تصاویر با ضبط گوشی همراه متهمان در دست مقام قضایی قرار گرفته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: آفتاب

کلیدواژه: محسن لرستانی مرکز فساد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۷۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول

حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی گفت: ۴ ماه پیش درگیری و نزاع خانوادگی در مسجد سلیمان رخ می‌دهد و منجر به قتل یک خانم می‌شود و این حادثه اختلافات بین اعضای خانواده تشدید کرد.

او می‌گوید: با توجه به درخواست مکرر بستگان این خانواده از رئیس دادگستری دزفول مبنی بر اصلاح ذات البین فی ما بین اعضای خانواده، با دستور مزرعه و همچنین همکاری آباد دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان، پرونده جهت حل و فصل به شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف دزفول ارجاع، که بلافاصله اعضای این شعبه با دعوت و برگزاری جلسات متعددی بین اعضای خانواده، جهت ایجاد صلح و سازش بین آنان تلاش‌های فراوانی کردند.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: خوشبختانه تلاش اعضای شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف دزفول با اقدامی جهادی و خداپسندانه به ثمر نشست و پس از ۴ ماه اولیاء دم با رضایت ثبتی و بدون هیچگونه دریافت دیه، قاتل را بخشیدند و بین اعضای خانواده برادری، صمیمت و رفع کدورت ایجاد و این پرونده و چندین پرونده مرتبط را با صلح و سازش مختومه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
  • مصالحه ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • جزئیات پرونده قاچاق و خانه فساد دختران | بازداشت تصویربرداران فیلم مستهجن
  • رعایت نشدن قانون بکارگیری نیرو در بخشی از شعبه‌های دادگستری
  • بازگشت بهزاد خلج به تلویزیون/ «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول
  • «آقای قاضی» به شبکه ۲ می‌آید
  • اولین دادگاه برخط در دادگاه بخش قلعه نو در سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رسانه‌ها
  • رستوران خواننده معروف با دیزاین و طراحی داخلی شگفت انگیز افتتاح شد!