Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-29@13:06:51 GMT

آغاز طرح ترافیکی انضباطی اربعین از امروز

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۸۷۶۷۴

صراط:

سردار حسینی رئیس پلیس راه راهور ناجا در مصاحبه با رادیو بیان کرد: تعدادی از تیم‌ها به عنوان تیم‌های پیشرو و مقدماتی طی هفته گذشته به استان‌های هدف اعزام شده اند.

به گزارش میزان وی از یک مراسم نمادین در محل ستاد پلیس راهور ناجا خبرداد و گفت: طرح ترافیکی انضباطی اربعین حسینی را عملاً آغاز خواهیم کرد و ۲۰۰ تیم ساماندهی شده به استان‌های هدف اعزام خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به اینکه هم اکنون وضعیت مطلوبی در محور‌های مواصلاتی منتهی به استان‌های مرزی حاکم است افزود: طی دو روز گذشته که کامیون‌ها ملزومات و اقلام مواکب را حمل می‌کردند با تراکم ترافیک به ویژه در مرز مهران مواجه شدیم، اما با استقرار تیم‌های پلیس راهور ناجا و ترافیک شهری و نیرو‌های استان‌های هدف مسئله خاصی نداریم.

سردار حسینی اوج تردد‌ها و پیک ترافیک را در مرز‌های چهارگانه طی دو تا سه روز آینده پیش بینی کرد و گفت: مراجعه میلیونی زائران امام حسین (ع) از مرز‌های کشور و حتی زائران خارجی شرایط را خاص خواهد کرد و نمی‌توان انتظار داشت وضعیت همانند ایام معمولی سال باشد لذا زائران حتماً به تذکرات و برنامه ریزی‌های ترافیکی و ممنوعیت‌ها توجه کنند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: طرح ترافیکی اربعین ناجا صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۷۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۸۰ هزار وسیله نقلیه هنوز به تهران بازنگشته‌اند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سلیمانی معاون عملیات ترافیک پلیس راهور در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: از ۲۴ ام اسفند ماه طرح نوروزی آغاز شد و تا این لحظه طبق آخرین آمار موجود، غریب به ۴۰۰ میلیون تردد در جاده‌های کشور به ثبت رسیده است.

وی افزود: متأسفانه به دلیل بی احتیاطی، خستگی، عدم توجه به جلو، انحراف به چپ، داشتن سرعت بالا نسبت به شرایط محیطی است منجر به تصادفات و حوادث ناگوار جاده‌ای شده است.

سردار سلیمانی گفت: گرچه آمار کنونی به نسبت سال گذشته کاهش ۳۰ درصدی را نشان می‌دهد اما با این وجود ۶۱۷ نفر جان باخته و بالغ بر ۱۶ هزار و ۵۰۰ نفر مجروح شده‌اند. تعداد روزانه فوتی‌ها ۴۱ نفر در شبانه روز و حدود ۱۰۰ نفر مجروح حاصل این حوادث بوده است.

معاون عملیات ترافیک پلیس راهور ادامه داد: استان‌های تهران، کرمان فارس خراسان رضوی و خوزستان بیشترین سهم در حوادث رانندگی را داشته‌اند. میزان تصادفات به لحاظ مقصد برای محورهای همین استان‌ها ثبت شده است.

وی افزود: در حال حاضر کلیه معابر کشور باز است اما ترافیک پر حجم و سنگین در مسیرهای منتهی به کلان شهرها به تهران (از سمت شمال) مسیر آزادراه تهران-کرج، کرج-قزوین، تهران-قم، تهران- اراک همدان، مسیرهای منتهی به مشهد مقدس، اصفهان و شیراز سنگین گزارش شده است.

معاون عملیات ترافیک پلیس راهور در خصوص حجم ترددها بیان کرد: به نسبت روزهای گذشته از ۷‌ام فروردین ماه شاهد حجم تردد بیشتر در محورها بوده‌ایم، با اینکه با کاهش ۳ درصدی تردد نسبت به سال گذشته داشته‌ایم اما در این حجم در طی چند روز گذشته افزایشی بوده. روز گذشته ۴ درصد به نسبت تردد سال گذشته افزایش تردد داشته‌ایم.

سردار سلیمانی در پایان گفت: با توجه به انباشت خودروها در استان‌های مازندران گیلان آذربایجان شرقی و بخش‌هایی از نوار جنوبی کشورمان آماری که نشان می‌دهد بالغ بر ۹۸۰ هزار وسیله نقلیه که از تهران خارج شده‌اند و همچنان برنگشته‌اند، شاهد روزهای پر ترددی خواهیم بود.

کد خبر 6064816

دیگر خبرها

  • تمهیدات ترافیکی ویژه لیالی قدر در شهرهای کردستان اعلام شد
  • ۹۸۰ هزار وسیله نقلیه هنوز به تهران بازنگشته‌اند
  • کاهش ۳۰ درصدی جانباختگان تصادفات در نوروز
  • فوت ۶۱۷ نفر در تصادفات ایام نوروز
  • تمهیدات ترافیکی پلیس راهور سیستان و بلوچستان در شب های قدر
  • اجرای تمهیدات ترافیکی شب های قدر در البرز
  • تمهیدات ترافیکی پلیس راهور سیستان وبلوچستان در شب‌های قدر
  • تمهیدات ترافیکی پلیس راهور سیستان و بلوچستان در شب‌های قدر
  • تمهیدات ویژه ترافیکی شب های قدر در تهران / تردد کامیون‌ها در سطح شهر ممنوع
  • کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۸۵ نفر رسید