Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور مذهبی و تشکل‌های دینی نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، گفت: متأسفانه تورم و گرانی موجود در بازار حوزه کتاب و نشر را تحت شعاع خود قرار داده و بسیاری از بازدیدکنندگان علاقمند به خرید هستند اما قدرت و توان خرید را ندارند و سطح خرید پایین بوده است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام سید محمد سادات در حاشیه نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب کردستان، اظهار کرد: غرفه‌های این نمایشگاه از تنوع برخوردار بودند و برای سنین مختلف‌ به‌ویژه جوانان و نوجوانان کتاب‌های مختلفی ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کردستان دارای مردمانی است که دوستدار علم و دانایی هستند و همیشه از نمایشگاه کتاب استقبال کرده‌اند و با بازدیدی که از نمایشگاه داشتم شاهد استقبال سنین مختلف از نمایشگاه بودم.  

معاون امور مذهبی و تشکل‌های دینی نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، عنوان کرد: استان کردستان استانی فرهنگی بوده و باسابقه و پیشینه‌ای که از دانشمندان و مدرسان و معلمان قرآن والامقامی که در طول تاریخ داشته است غیر از این هم توقعی از مردم نمی‌رفت.

حجت‌الاسلام سادات، ذکر کرد: متأسفانه تورم و گرانی موجود در بازار حوزه کتاب و نشر را تحت شعاع خود قرار داده و بسیاری از بازدیدکنندگان علاقمند به خرید هستند اما قدرت و توان خرید را ندارند و سطح خرید پایین بوده است.

وی تأکید کرد:‌ در مجموع نمایشگاه پرباری محسوب می‌شود و برای مردم کردستان یک فرصت به شمار می‌رود.

 وی بابیان اینکه برگزاری نمایشگاه کتاب در اوایل مهرماه، به دلیل اینکه مردم درگیر خرید مایجتاج مدرسه برای فرزندان خود هستند، توان خرید آنها را کمتر می‌کند اضافه کرد: بنابراین پیشنهاد می‌کنم این نمایشگاه پیش از آغاز فصل مدرسه برپا شود.

معاون امور مذهبی و تشکل‌های دینی نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، یادآور شد: این نیاز دیده می‌شود که دولت با ارائه یارانه و بن، دانش‌آموزان و دانشجویان را به حوزه نشر و مطالعه ترغیب کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نمايشگاه كتاب استانی فرهنگی و هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۷۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای حضور در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین آغاز می‌شود و ناشران می‌توانند تا پنجم اردیبهشت‌ با مراجعه به سامانه ketab.ir ثبت‌نام کنند.

شیوه حضور ناشران دیجیتال در نمایشگاه صرفا به صورت فیزیکی خواهد بود و ناشرانی که دارای مجوز از مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی را دارا باشند امکان ثبت نام در این نمایشگاه را دارند.

کتاب‌های منتشرشده ناشران دیجیتال از سال ۱۳۹۹ به بعد در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قابل عرضه است و لازم است قبل از ثبت نام نسبت به ثبت آثار در سامانه اقدام شود.

ناشران علاقه‌مند به ثبت نام و حضور در نمایشگاه کتاب می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۵۲۶۸ داخلی ۱۰۷ و ۱۰۵ و ۹۱۰۰۶۳۶۳ داخلی ۳۱۷ تا ۳۲۱ تماس بگیرند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 6080256 صادق وفایی

دیگر خبرها

  • فهرست سبد خرید کتاب‌ را آماده کن | تصمیمات تازه برای نمایشگاه کتاب سی‌وپنجم
  • تخصیص یارانه فرهنگی، سازوکار تحقق عدالت فرهنگی در نمایشگاه کتاب امسال
  • اختصاص یارانه گسترده فرهنگی برای نمایشگاه کتاب/ اعزام حاجیان از اواخر اردیبهشت انجام می‌شود
  • تلاش وزارت فرهنگ برای تحقق عدالت فرهنگی در نمایشگاه کتاب
  • اختصتص یارانه گسترده فرهنگی برای نمایشگاه کتاب/ اعزام حاجیان از اواخر اردیبهشت انجام می‌شود
  • نرخ فعلی خرید تضمینی گندم با میزان تورم هم‌خوانی ندارد
  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه کتاب تهران
  • اخطار به نمایشگاهداران متخلف/ کدملی نخرید
  • کاهش قدرت خرید کارگران با افزایش ۳۵ درصدی جبران نشد
  • فروش خودرو با دلار برای فرار از مالیات