Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر جهادکشاورزی شهرستان سیب و سوران گفت: با پایان برداشت خرما ۱۹هزارتن خرما از باغات خرمای این شهرستان برداشت شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحنیف سپاهی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون افزود: با پایان برداشت خرما در شهرستان سیب وسوران ۱۹هزارتن خرما از سطح ۳هزار و۳۱۰هکتار باغات خرمای این شهرستان برداشت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: در شهرستان سیب وسوران برداشت خرما از نیمه دوم شهریور شروع ودر نیمه اول مهرماه به پایان رسیده است.

مدیر جهادکشاورزی سیب و سوران ظرفیت سردخانه های خرمای سیب وسوران را ۱۵هزار تن اعلام کرد وافزود: کشاورزان می توانند محصول تولیدی خویش را انبار کرده و به موقع به بازار عرضه کنند.

وی عمده ارقام تولیدی خرمای این شهرستان را رقم مضافتی برشمرد وگفت: خرمای مضافتی تولیدی شهرستان  از مرغوبیت خاصی برخوردار می باشد.

شایان ذکر است سطح زیر کشت محصولات باغی سیب و سوران ۴۳۰۰هکتار است که ۳۳۱۰هکتار به نخلستان اختصاص دارد وبیش از ۶۰رقم خرما در این نخلستانها تولید می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۷۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار لاستیک‌های قاچاق در بروجرد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: مأموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی و آگاهی شهرستان به همراه کارشناس اداره تعزیرات در پی کسب خبری مبنی بر احتکار انواع لاستیک‌های خارجی در انبار منزلی واقع در یکی از شهرک‌های شهرستان، موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع در محل حضور و در بررسی‌های صورت‌گرفته ۵۰۰ حلقه انواع لاستیک خارجی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه ارزش لاستیک‌های احتکاری توسط کارشناسان مربوطه ۸۰ میلیارد ریال ارزیابی شده است، تصریح کرد: متهم با تشکیل پرونده برای رسیدگی قانونی به اداره تعزیرات حکومتی تحویل داده شد.

کد خبر 6081818

دیگر خبرها

  • کشف انبار لاستیک‌های قاچاق در بروجرد
  • برداشت ۴ هزار تن گندم در بوشهر + فیلم
  • وجود ۳۳ هکتار سطح زیر کشت گل محمدی در شهرستان راور
  • برداشت بیش از ۲۵۲ هزار تن انواع محصولات گرمسیری ازباغات سیستان و بلوچستان
  • برداشت محصولات جالیزی در شهرستان دشتی
  • برداشت یکهزار تن کلزا در رامهرمز
  • پیش بینی برداشت ۷۵ هزار تن گندم در بهبهان
  • معرفی کارگاه تولیدی انواع هاردباکس آماده و اختصاصی
  • آغاز برداشت ماهی قزل آلا در استخرهای دو منظوره شهرستان یزد
  • توزیع ۵ هزار و ۳۰۰ تن انواع کود شیمیایی در فامنین