Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول موکب کریمه اهل بیت(ع) قزوین در کربلا گفت: روزانه ۵۰۰زائر از خدمات پزشکی برخوردار می‌شوند. ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین و به نقل از روابط عمومی ستاد مردمی اربعین قزوین، امیررضا اسدی اظهار کرد: موکب کریمه اهل بیت(ع) از امسال ثبت رسمی شده اما این موکب حدود چهار سال است که فعالیت می‌کند که پشت حرم حضرت عباس(ع) و در خیابان علقمه قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خدمات فرهنگی که در موکب برگزار می‌شود شامل برپایی هیئت عزاداری و نماز جماعت و حلقه‌های صالحین است که اجرا می‌شود.
مسئول موکب کریمه اهل بیت(ع) در کربلا بیان کرد: خدمات اسکان و اطعام در موکب ارائه می‌شود که در کنار آن موکب پزشکی و چایخانه هم دایر است.

اخبار اربعین 98|‌41 موکب مجوزدار از استان یزد در اربعین امسال حضور دارند‌اخبار اربعین 98| ساماندهی 2000 خادم افتخاری برای خدمت‌رسانی به زائران اربعیناخبار اربعین 98| اعزام کاروان دانشجویی اربعین حسینی ویژه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اهواز به کربلا

اسدی ادامه داد: در هر شبانه روز حدود 10هزار پرس غذا در وعده‌های صبحانه، نهار و شام و میان وعده توزیع می‌شود که میاند وعده پس از شام آغاز می‌شود که تا یک بامداد ادامه دارد و صبحانه از ساعت 6 تا 7نیم صبح است.

فعالیت 12نفر در کادر پزشکی موکب

وی ادامه داد: همچنین نهار هم بعد از نماز ظهر و شام هم بعد از نماز مغرب در بین زائرین توزیع می‌شود که 6هزار پرس غذا برای نهار و شام و 4هزار پرس هم برای میان وعده و صبحانه در نظر گرفته شده است.

مسئول موکب کریمه اهل بیت(ع) در کربلا گفت: ظرفیت اسکان در موکب هم حدود 2هزار نفر است که 60درصد بانوان و 40درصد آقایان هستند و زمان اسکان برای هر زائر هم سه شبانه روز است تا بتوانیم به تعداد زائر بیشتری خدمات رسانی کنیم.

اسدی خاطرنشان کرد: فعالیت موکب از 18مهرماه تا 28مهر است و روزانه 500نفر در موکب پزشکی از خدمات ویزیت، دارو و تزریق برخوردار می‌شوند و هیچ نیازی به دارو از خارج از موکب نیست و حدود 12نفر کادر پزشکی از 8صبح تا 12شب شیفت هستند.

انتهای پیام/ ت

R41364/P/S6,63/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۷۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب‌گرفتگی شدید در شهرک دانش قزوین + فیلم و عکس

سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین از جاری شدن سیلاب و وقوع روان آب بر اثر بارش شدید باران در شهر قزوین خبر داد.

حمیدرضا ململی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین اظهار کرد: در پی تماس شهروندان مبنی بر وقوع سیلاب در اثر بارش باران و آب‌گرفتگی معابر و منازل در ابتدای ورودی شهرک دانش بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی ۴ ایستگاه با تجهیزات کامل و با استفاده از ۷ ماشین سبک و نیمه‌سبک عازم مکان موردنظر شدند.

وی اضافه کرد: آتش‌نشانان بلافاصله با حضور در محل عملیات با نظارت معاون محیط زیست و خدمات‌شهری شهرداری با پمپ‌های مخصوص نسبت به تخلیه آب و بازگشایی معابر اقدام کردند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین ادامه داد: برخی از منازل هم که دارای طبقات منفی یک، زیر زمین و پارکینگ بودند، دچار آب‌گرفتگی شدند و تعدادی از خودروها هم در پارکینگ‌ها گرفتار بودند که آتش نشانان با دستگاه پمپاژ تخلیه آب موفق شدند آب گرفتگی‌ها را رفع کنند.

ململی یادآور شد: هم‌اکنون نیروهای امدادی شامل آتش‌نشانی، مدیریت بحران شهرداری، سازمان پسماند شهرداری و پلیس راه در محل حضور دارند و مشغول ارائه خدمات به شهروندان این منطقه که دچار آب‌گرفتگی شدند هستند.

کد خبر 739219

دیگر خبرها

  • روزانه یک میلیارد وعده غذایی در جهان دور ریخته می‌شود
  • گزارش تلخ سازمان ملل: روزانه ۱ میلیارد وعده غذایی دور ریخته می‌شود
  • ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی
  • ورود بیش از ۷ میلیون زائر به خراسان رضوی
  • بیش از هفت میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی سفر کردند 
  • تجلیل از ۵۲ راننده داوطلب خدمت خالصانه سفر اربعین
  • ورود بیش از ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار زائر و مسافر به خراسان رضوی
  • اطعام ۲۵ هزار زائر در شب میلاد امام حسن + تصاویر
  • بیش از ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی سفر کردند
  • آب‌گرفتگی شدید در شهرک دانش قزوین + فیلم و عکس