Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@06:34:09 GMT

بگو مگوی پزشکیان بر سر خاموش کردن میکروفون

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۸۸۰۹۱

بگو مگوی پزشکیان بر سر خاموش کردن میکروفون

نماینده مردم قائم‌شهر در مجلس خطاب به مسعود پزشکیان گفت: شما خلاف آئین‌نامه داخلی مجلس رفتار کرده و حق نماینده را حذف و میکروفونش را خاموش کردید.

به گزارش مشرق، در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه 16 مهر) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی جزئیات لایحه مالیات بر ارزش افزوده سید علی ادیانی نماینده قائمشهر در حال ارائه تذکر و اخطاری درباره ماده مربوط به آئین دادرسی مالیاتی بود که مسعود پزشکیان این تذکر و اخطار را وارد ندانست و میکروفن او را قطع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن ادیانی در مقابل جایگاه هیئت رئیسه حضور پیدا کرد و با صدای بلند نسبت به برخورد مسعود پزشکیان رئیس جلسه اعتراض کرد.

ادیانی بر اعلام تذکر و اعتراض خود ادامه داد، اما پزشکیان که ریاست جلسه را برعهده داشت به وی گفت، برو و بنشین سر جایت و حرف نزن. این در حالی است که ادیانی خطاب به پزشکیان اعلام کرد که تذکر من وارد است و شما چرا میکروفون مرا قطع می‌کنید؟

بیشتر بخوانید:فارس دلیل اعتراض به لاریجانی در تصویب تشکیل وزارت بازرگانی +فیلم ماجرای درگیری لفظی یک نماینده مجلس با علی لاریجانی

پزشکیان خطاب به ادیانی اعلام کرد که شما مثلا نماینده مجلس هستید و نباید این کارها را بکنید.

در این حین اعتراضات ادیانی بالا گرفته و دیگر نمایندگان هم در اعتراض به پزشکیان گفتند که چرا میکروفون ادیانی را قطع کرده‌اید و برخی نمایندگان به دنبال آرامش ادیانی بوده و تلاش می‌کردند او را به صندلی‌اش بازگردانند. 

در ادامه اعتراضات ادیانی به پزشکیان که ریاست جلسه را بر عهده داشت، اعلام کرد مگر آن بالا (هیئت رئیسه) قهوه‌خانه است که اینگونه با نماینده برخورد می‌کنید؟

نایب رئیس مجلس در پاسخ به اعتراض ادیانی نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار ،گفت: هیچگاه میکروفون هیچکدام از نمایندگان را قطع نکرده ام، بنا به نظر من اشکال آیین نامه مطرح شده در تذکر شما وارد نبود.

 پس از چند دقیقه و در جریان بررسی ماده 27 لایحه مالیات بر ارزش افزوده باردیگر نام ادیانی به عنوان موافق یک پیشنهاد اعلام شد که این نماینده هنگام باز شدن میکروفونش خطاب به مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس گفت: شما نخواستید و خدا خواست تا اسم ادیانی به عنوان موافق انتخاب شود تا بتواند از تریبونی که در اختیار ملت است، صحبت کند. لذا به احترام مجلس حق شهروندی کل مردم ایران و حق نمایندگی در اعتراض به رفتار خلاف آیین نامه ای رئیس جلسه صحبت نمی‌کنم.

وی ادامه داد: به عنوان اعتراض نسبت به رفتار رئیس جلسه که برخلاف آیین نامه حق نماینده را تقطیع کرده صحبت نمی‌کنم.

مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس در پاسخ به این اعتراض گفت: هیچگاه میکروفون هیچکدام از نمایندگان را قطع نکرده ام، مباحثی که مطرح می کنید صحیح نیست و تهمت است. بنا به نظر من اشکال آیین نامه ای مطرح شده در تذکر شما وارد نبود.

بر این اساس ادیانی به نشانه اعتراض از اینکه میکروفن وی را پزشکیان قطع کرده است، اقدام به ترک جلسه علنی کرد اما مطهری در بین صندلی‌های مجلس از وی خواست تا در مجلس بماند اما ادیانی مقاومت کرده و نهایتا جلسه علنی مجلس را به نشانه اعتراض ترک کرد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اربعین تحولات عراق تحولات یمن نمایندگان مجلس پزشکیان مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۸۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش نماینده مجلس ترکیه به حمله ایران به اسرائیل |‌ فیلم

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، محمد سعید یاز، نماینده مجلس ترکیه (نماینده دیاربکر) در جلسه علنی گفت:‌ الم تر کیف فعل ربک باصحاب الفیل.» «آیا ندیدی که پروردگارت با اصحاب فیل (لشکر فیل‌سوار ابرهه) چه کرد؟

آمریکا و اسرائیلی را که می‌گفتند نمی‌توان به آن‌ها حمله کرد و هیچ کسی نمی‌تواند در مقابل آن‌ها بایستد را ایران با موشک مورد هدف قرار داد. به همین دلیل به ایران و مردم ایران که اسرائیل را سنگ باران (اشاره به پرندگان ابابیل) و موشک باران کردند تبریک عرض می‌کنم.

کد خبر 845764 منبع: ایرنا برچسب‌ها ایران و اسرائیل ترکیه اسرائیل خبر ویژه نماینده مجلس

دیگر خبرها

  • نشست هیات اندیشه ورزی اتباع استان گلستان
  • نماینده مردم دشتستان: واگذاری سهام باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج‌فارس غیرقانونی است
  • یک فوریت «طرح اصلاح برخی احکام مالیاتی» تصویب شد
  • قالیباف: گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود
  • هفته آینده گزارش جمع‌بندی جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن ارائه می‌شود
  • کانال حمید رسایی: نگرانی منتقدان بجاست چون گزینه اصلی مقابل قالیباف است
  • فیلم/ اژه‌ای: اگر یک نماینده مجلس موضوعی را پیگیری می‌کند نباید حمل بر نفوذ شود
  • نطق‌شنیدنی در مجلس‌ترکیه درباره حمله ایران به اسرائیل
  • نطق شنیدنی در مجلس ترکیه درباره حمله ایران به اسرائیل
  • واکنش نماینده مجلس ترکیه به حمله ایران به اسرائیل |‌ فیلم