Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@14:52:36 GMT

حوادث ریلی شمال شرق(۱) 80 درصد کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۸۸۴۳۳

حوادث ریلی شمال شرق(۱) 80 درصد کاهش یافت

سرهنگ محمود کریمی مقدم سه شنبه در حاشیه آیین راه اندازی قطار نظم و دوستی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قطار نظم و دوستی به مناسبت هفته نیروی انتظامی و با هدف آموزش همگانی به دانش آموزان و آشنایی آنان با خطرات  موجود در مسیر حرکت ، راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه این آموزش ها موجب شده تا آمار حوادث تصادفات ریلی برای کودکان کاهش یابد، تصریح کرد: در این آیین دانش آموزان یکی از مدارس حاشیه خطوط راه آهن با آموزش و پذیرایی به صورت نمادین از ایستگاه شاهرود تا ایستگاه کلاته خوان را می پیمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ کریمی مقدم این آموزش ها را برای درک بیشتر دانش آموزان از چگونگی فعالیت راه آهن ضروری خواند و افزود: رعایت توصیه های ایمنی و امنیتی توسط دانش آموزان موجب می شود سفرهای مطمئن و بی خطری با خانواده هایشان داشته باشند.

فرمانده پلیس راه آهن شمال شرق(۱) ادامه داد: از مهمترین موضوع های آموزش داده شده به دانش آموزان ، صدمات جبران ناپذیر سنگ پرانی به قطارهای مسافری و همچنین خطرات ناشی از بازی در کنار خطوط ریلی است .

راه آهن شمالشرق (۱) بعد از استان هرمزگان طولانی ترین خطوط ریلی کشور را با ۵۴۱ کیلومتر دارد.

یک هزار و ۸۲ کیلومتر از خطوط ریلی حوزه شمالشرف۱ ۲خطه است  .

۱۰۲۳/۶۱۶۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: راه آهن شاهرود هفته نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۸۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ رشت گفت: این قبیل بازارچه‌ها برای دانش آموزان متوسطه اول برگزار می‌شود، تا با شغل‌های مختلف آشنا شوند و بتوانند رشته تحصیلی دُرُستی را پیش از ورود به مقطع متوسطه دوم انتخاب کنند.

احمد پورکاظمی افزود: در این بازارچه یک روزه ، که در ۲۰ غرفه در مدرسه دخترانه متوسطه اول آزادی رشت برگزار شد، صنایع دستی، غذا‌های محلی، نان‌های سنتی و انواع دسر که دانش آموزان با همکاری مادرانشان و اولیای مدرسه تهیه کرده بودند به نمایش و فروش درآمد.

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۰ درصدی میزان حوادث ناشی از کار در سیستان و بلوچستان
  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی
  • گذرگاه های غیر مجاز ریلی راه آهن جنوب جمع آوری شد + عکس
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال
  • کاهش حوادث کار در خراسان رضوی
  • مشارکت ۴۳ درصدی خراسان رضوی در حوزه اشتغال
  • تعداد فوتی های ناشی از گازگرفتی در زنجان کاهش یافت