Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه) پارلمان موادی از لایحه مالیات بر ارزش افزوده را بررسی کردند.

اخبار سیاسی- بر اساس این گزارش پس از برررسی 27 ماده از لایحه مالیات بر ارزش افزوده به پیشنهاد الیاس حضرتی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس کل لایحه مالیات بر ارزش افزوده برای بررسی بیشتر به کمیسیون اقتصادی مجلس ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس نمایندگان با 176 رای موافق، 7 رای مخالف و 3 رای ممتنع از مجموع 223 نماینده حاضر در جلسه با ارجاع کل لایحه مالیات بر ارزش افزوه به کمیسیون اقتصادی موافقت کردند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مالیات کمیسیون اقتصادی مالیات مالیات بر ارزش افزوده مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۸۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ مصوبه دولت برای کاهش مالیات بر ارزش افزوده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد مخبر، تصویب‌نامه هیئت وزیران درباره تعیین نرخ مالیات بر ارزش افزوده و حقوق گمرکی واردات کالا‌های اساسی، دارو، مواد اولیه تولید آن، ملزومات پزشکی، شیر خشک اطفال و نهاده‌های دامی و کشاورزی به یک درصد را در اجرای جزو ۲ بند الف تبصره ۹ قانون بودجه ۱۴۰۳ به وزارتخانه‌های امور اقتصادی و دارایی، صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، بهداشت و درمان و همچنین، سازمان برنامه و بودجه، ابلاغ کرد.

بر این اساس، حقوق گمرکی از ۴ درصد و مالیات بر ارزش افزوده (از ۱۰ درصد) کالا‌های اساسی، شامل گندم، برنج، شکر خام، روغن خام، دانه‌های روغنی، ذرت، کنجاله سویا، جو، حبوبات (شامل نخود، لوبیا و عدس)، گوشت قرمز و گوشت مرغ به یک درصد کاهش می‌یابد.   کاهش یک درصدی حقوق گمرکی واردات و مالیات بر ارزش افزوده، به دارو، مواد اولیه تولید آن، ملزومات مصرفی پزشکی، شیر خشک اطفال و نهاده‌های دامی و کشاورزی نیز اختصاص داده شده است.

دیگر خبرها

  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد
  • ۲ هزار میلیارد ریال درآمد مالیاتی به سلامت گلستان اختصاص یافت
  • بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو در دستور کار نمایندگان قرار گرفت
  • بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس/اسامی متاخران جلسه
  • آیا ارزش افزوده همان هیولایی است که از آن می‌ترسیم؟
  • ابلاغ مصوبه دولت برای کاهش مالیات بر ارزش افزوده
  • مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی، دارو و شیر خشک یک درصد شد
  • بررسی موضوع ارز توسط مجلس برای سومین هفته متوالی به تعویق افتاد!
  • ذوق نقدعلی از بازگشت گشت ارشاد: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد | با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید
  • بررسی طرح نظام قانونگذاری و تعیین اختیارات مراجع وضع قوانین