Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، علی اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران افزود: دو طبقه کردن اتوبان صدر هیچ مطالعاتی نداشته است.

وی گفت: برج مخابراتی میلاد زمانی ساخته شد که دو دهه از ساخت برج‌های مخابراتی در جهان گذشته بود!!

اعطا خاطر نشان کرد: اوحدی رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران به دلایل شخصی نمی‌خواهد بماند و هنوز نام گزینه جدید به شورا اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: جزییات حادثه سقوط جرثقیل بر روی تاکسی و ‌فوت دو نفر در حال بررسی است. شهرداری طرف قرارداد با پیمانکار نبوده است.

 این خبر در حال تکمیل است...

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شورای شهر اتوبان صدر علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۸۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا طرح طبقه‌ بندی در شرکت واحد اجرا نمی‌ شود؟

تین نیوز

جمعی از رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از عدم اجرای طرح طبقه بندی مشاغل علیرغم چندین سال مطالبه گری پیوسته انتقاد کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، این کارگران گفتند: تقریباً سه سال است که اجرای طرح طبقه بندی را مطالبه می کنیم؛ گویا شرکت واحد طرح را نوشته اما سر چارت طرح با شرکت توافق نداریم؛ اما از همه مهم تر اینکه، شهرداری با پرداخت بودجه برای اجرای طرح طبقه بندی در شرکت واحد موافقت نمی کند. استدلال شان این است که حقوق کارگران شرکت واحد بالاست و نمی توانیم بودجه برای طبقه بندی اختصاص بدهیم! در حالیکه اجرای طبقه بندی تکلیف روشن قانون کار است.

رانندگان شرکت واحد با بیان اینکه شهرداری می گویند طبقه بندی را اجرا کنید اما هزینه ریالی نداشته باشد، و چنین چیزی اصلاً ممکن نیست؛ افزودند: اجرای طبقه بندی حداقل ۷ تا ۱۰ درصد بودجه مازاد می خواهد و حاضر نیستند این اعتبار را تخصیص بدهند؛ این در حالیست که تایید طرح از وزارت کار گرفته شده حتی در مقطعی روی چند و چون اجرای آن توافق کردیم اما بازهم به جایی نرسیدیم.

به گفته این کارگران، مدیریت فعلی شهرداری تهران به هیچ وجه اجازه اجرای طرح طبقه بندی در شرکت واحد را نمی دهد و نمی گذارند با اجرای طرح، حقوق کارگران افزایش یابد.

اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در کارگاه های مشمول بالای ۵۰ نفر، تکلیف مواد ۴۸ تا ۵۰ قانون کار است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • چرا طرح طبقه‌ بندی در شرکت واحد اجرا نمی‌ شود؟
  • امروزه به الگوی شادی متناسب با مبانی خود رسیده‌ایم/ با تصویب شورا، سازمان گردشگری شهرداری تهران تشکیل خواهد شد
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس
  • « ایران » نام اتوبان پاکستان می‌شود
  • پاکستان یکی از اتوبان‌هایش را «ایران» می‌نامد
  • اتوبان‌ یازدهم اسلام‌آباد «ایران» نام گرفت + جزئیات
  • دیوار صوتی‌های بزرگراه ها نوسازی شدند | مقابله با صداهای با آلوده در اتوبان ها
  • ایران نام اتوبان پاکستان می‌شود