Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-18@23:58:34 GMT

قیمت‌ جدیدنان درشهرستان‌های تهران

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۸۹۰۲۱

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، جدیدترین تصمیمات درباره قیمت عرضه نان در شهرستان‌های تهران را اعلام کرد. ناطقان: یدالله صادقی در نشست خبری درباره جدیدترین وضعیت نرخ نان، اظهار کرد: با احتساب آرد یارانه‌ای، نان بربری با وزن چانه ۵۱۰ گرمی به قیمت ۱۰۰۰، سنگک با وزن چانه ۵۶۰ گرم معادل ۱۲۰۰، تافتون با وزن چانه ۲۳۰ گرم به بهای ۵۵۰ و نان لواش با وزن چانه ۱۴۰ گرم، به قیمت ۳۰۰ تومان عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی درباره نرخ انواع نان در نانوایی‌های آزادپز، افزود: بربری با وزن چانه ۵۸۰ گرم معادل ۱۵۰۰، سنگک با وزن چانه ۶۵۰ گرمی به قیمت ۱۸۰۰، تافتون با وزن ۲۸۰ گرم به بهای ۸۵۰ و لواش با ۱۷۰ گرم وزن چانه، معادل ۴۵۰ تومان عرضه می‌شود.   

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در ادامه با بیان اینکه شهرستان ری و شمیرانات از این قیمت‌ها مستثنی هستند، قیمت انواع نان براساس آرد یارانه‌ای در شهرستان‌های استان تهران را، به ترتیب بربری با وزن چانه ۵۵۰ گرم به قیمت ۱۰۰۰ تومان، سنگک با وزن چانه ۵۶۰ گرم به بهای ۱۱۰۰، تافتون با وزن چانه ۲۳۰ گرم معادل ۵۰۰ و نان لواش با وزن چانه ۱۵۰ گرم، ۳۰۰ تومان اعلام کرد.

وی درباره قیمت انواع نان آزادپز، گفت: بربری با وزن چانه ۵۸۰ گرم به قیمت ۱۳۰۰، سنگک با وزن چانه ۶۵۰ گرمی ۱۶۰۰، تافتون با وزن ۲۸۰ گرم ۸۰۰ و نان لواش با وزن چانه ۱۷۰ گرم معادل ۴۰۰ تومان عرضه خواهد شد. منبع: ایسنا برچسب ها: قیمت جدید ، نان ، شهرستان های تهران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قیمت جدید نان شهرستان های تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۹۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرغ ارزان شد/ قیمت جدید را ببینید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی یوسف‌خانی از پایین بودن مقطعی قیمت مرغ خبر داد و گفت: در حال حاضر قیمت مرغ زنده در هر کیلو به ۵۴ هزار تومان کاهش یافته در حالی که پیش‌تر ۶۰ هزار تومان در هر کیلو بوده است.

وی در گفت وگو با ایلنا افزود: کاهش قیمت مرغ زنده به کاهش قیمت گوشت مرغ و رسیدن آن به ۸۰ هزار تومان در هر کیلو انجامیده و این در حالیست که این قیمت‌ها به سود تولیدکننده نیست و می‌تواند در میان‌مدت به کاهش جوجه‌ریزی و افزایش قیمت مرغ در بازار بینجامد.

یوسف‌خانی ادامه داد: در حال حاضر مرغ با کیلویی ۸۰ هزار تومان در بازار عرضه می‌شود و البته فروشندگان مجاز هستند که قیمت آن را تا ۸۵ هزار تومان در هر کیلو بالا ببرند اما از آنجا که این روزها بازار مرغ با مازاد عرضه نسبت به تقاضا روبه‌رو شده این کالا در برخی فروشگاه‌ها با اندکی پایین‌تر از این قیمت نیز فروخته می‌شود.

رییس اتحادیه فروشندگان مرغ گوشتی و ماهی خاطرنشان کرد: به طور معمول در نیمه دوم فروردین هر سال رکود شدیدی برای بازار مرغ حاکم می‌شود که البته موقت است و در ادامه سال با افزایش تقاضا قیمت بالا می‌رود تا تولیدکننده هم متضرر نشود.

وی اظهار کرد: تامین خوراک مرغ به خوبی صورت می‌گیرد و همین موضوع نیز عاملی است که به تقویت عرضه و کاهش قیمت کنونی انجامیده است.

223225

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896874

دیگر خبرها

  • مرغ ارزان شد/ قیمت جدید را ببینید
  • (عکس) تویوتا کمری محبوب ایرانیان ارزان‌تر از چینی‌های بازار ایران!
  • قیمت جدید مرغ در بازار
  • افت قیمت نفت در پی نگرانی‌ها درباره عرضه جهانی
  • کانتورینگ صورت برای انواع فرم های صورت
  • قیمت هر سهم باشگاه پرسپولیس اعلام شد (+جزئیات)
  • قیمت هر سهم باشگاه پرسپولیس اعلام شد
  • قیمت هر سهم باشگاه پرسپولیس اعلام شد+جزئیات
  • حراج شمش طلا پس از ۱۱ سال تعلیق در ویتنام
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ |برنت ۹۰ دلار و ۷۲ سنت شد