Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@21:20:59 GMT

تصادفات منجر به فوت در شیراز ۲۵ درصد کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۸۹۱۳۸

تصادفات منجر به فوت در شیراز ۲۵ درصد کاهش یافت

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان شیراز از کاهش ۲۵ درصدی تصادفات منجر به فوت در شیراز خبر داد و گفت: در۶ ماه امسال تعداد ۷۰۵ هزار برگ جریمه برای رانندگان متخلف صادر شده است. ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ صادق سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، اظهار داشت: در 6 ماه امسال تلاش شبانه‌روزی ماموران راهنمایی با اجرای طرح‌های مختلف سبب شد 705 هزار برگ جریمه برای رانندگان صادر و 9هزار و 830 دستگاه خودرو که رانندگان آنان تخلف راهنمایی و رانندگی مرتکب شده بودند، توقیف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه امروز با اجرای طرح‌های مختلف راهنمایی و رانندگی در شیراز شاهد کاهش 6 درصدی تخلفات در این حوزه هستیم، افزود: اجرای مستمر طرح‌های راهنمایی و رانندگی سبب شده 15 درصد  تصادفات جرحی و منجر به مصدومیت در شیراز کاهش یابد که این مهم بسیار قابل توجه است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان شیراز با اعلام اینکه وضعیت ترافیکی کلانشهر شیراز به صورت محسوس و نامحسوس کنترل می‌شود بیان کرد: با افزایش یافتن تعداد دوربین‌های نظارتی پلیس هم اکنون  تعداد 210 دوربین نظارتی پلیس در شیراز بر رانندگی افراد در این شهر نظارت می‌کند.

ایلام| تصادف در محور قلاجه - ایلام 3کشته و 2مجروح برجای گذاشت2 کشته و 3 مصدوم در تصادف زنجیره‌ای ارومیهبیشترین آمار تلفات تصادفات مربوط به کدام استانها بود؟

وی در مورد اقدامات فرهنگی پلیس راهور استان فارس نیز گفت: در سال گذشته 10 هزار و370 نفر ساعت  افراد در مقاطع مختلف در زمینه فرهنگ ترافیک آموزش دیده‌اند که اجرای فرهنگ رانندگی در بین تمام افشار جامعه یک اقدام همگانی است که باید در مدارس نیز این مهم افزایش یابد.

انتهای پیام/ش

R41382/P/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۹۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ درصد روستا‌های جنوب سیستان و بلوچستان از آب شرب بهره‌مند می‌شوند

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، علیرضا قاسمی جلب رضایت مردم و کاهش محرومیت را از جمله شاخص‌های مدنظر در تعریف اجرای پروژه‌ها دانست و افزود: کاهش زمان اجرای پروژه‌ها، افزایش کیفیت و کاهش هزینه‌های بهره‌برداری سایر شاخص‌های مورد نظر در تعریف و اولویت‌بندی اجرای پروژه‌ها است.

وی افزود: طرح‌های مهمی برای نقاط روستایی سیستان و بلوچستان مطالعه و تصویب شده است که از جمله آن می‌توان به طرح ملی جهاد آبرسانی به روستا‌های سیستان و بلوچستان اشاره کرد.

وی افزود: در طول فعالیت دولت سیزدهم تاکنون، خطوط انتقال آب و شبکه توزیع برای ۲۲۰ روستای فاقد تأسیسات با جمعیت حدود ۹۰ هزار نفر اجرا شده است.

وی شاخص بهره‌مندی از آب شرب روستایی را در حال حاضر ۷۲.۶ درصد اعلام و گفت: با تکمیل طرح جهاد آبرسانی این شاخص به بالای ۹۵ درصد خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان ادامه داد: طی سال گذشته ۹۰ روستا با جمعیت ۳۷ هزار و ۵۸۳ نفر از آب شرب بهره‌مند شدند که بخش اعظم این روستا‌ها در شهرستان‌های سوران، دشتیاری و تفتان بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه حوزه جنوب سیستان و بلوچستان پایین‌ترین شاخص بهره‌مندی از آب را دارا بوده بیش‌ترین پروژه در این منطقه تعریف و با اولویت در حال اجرا است و پیش‌بینی می‌شود با تزریق به موقع اعتبارات، تا پایان دولت سیزدهم ۱۰۰ درصد روستا‌های جنوب از آب شرب بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
  • کاهش ۶۰ درصدی ورود پرونده‌های قضایی تصادفات در هرمزگان
  • نکات نگهداری از گیربکس دستی خودرو
  • نداشتن رانندگی قابل پیش‌بینی، زمینه‌ساز تصادفات است
  • ۱۰۰ درصد روستا‌های جنوب سیستان و بلوچستان از آب شرب بهره‌مند می‌شوند
  • تجربه‌ای موفق برای حل یک معضل ترافیکی در قم/ دوربین‌هایی که جان مردم را نجات می‌دهند
  • ارتقای کیفیت و استحکام بدنه خودرو مطالبه جدی پلیس در سال ۱۴۰۳ است
  • ۴۱ درصد تصادفات منجر به فوت عابرین پیاده می‌شود
  • طرح ویژه برخورد با رانندگان بدون گواهینامه اجرا می شود
  • سهم ۴۱ درصدی عابران پیاده در تصادفات منجر به فوت