Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمد بوستانی، رییس پلیس پیشگیری خراسان رضوی با حضور در استودیوی چند رسانه ای قدس آنلاین، ضمن بیان توصیه هایی به شهروندان از کاهش ۱۰۰درصد وقوع سرقتهای مسلحانه درخراسان رضوی خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ محمد بوستانی، پیشگیری از وقوع جرم را حاصل کار ۲۶ سازمان ونهاد دانست وگفت : این درحالی است که پلیس و دستگاه قضایی پیش چشم مردم قرار دارندو مردم از این سازمانها بیشتر از دیگران انتظار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:دوسال قبل درحالی که چند سرقت مسلحانه از بانکها  احساس ناامنی را در مردم تشدید کرده بود، اجرای بسته های پیشگیرانه درخراسان رضوی به بانکها و طلا فروشیها پیشنهاد شد و با استقبال خوب آنها روبرو شد. همین بسته های پیشگیرانه به حدی موثر بود که اکنون سرقت مسلحانه درخراسان رضوی به صفر رسیده است.

رییس پلیس پیشگیری خراسان رضوی با بیان اینکه برای کاهش جرم نباید به  دستگیری مجرمان اکتفا کرده و بررسی ریشه های وقوع جرم هم ضروری است تصریح کرد: همه سازمانها ونهادها باید برای فرهنگسازی و از بین بردن زمینه های وقوع جرم همکاری کنند. آموزش و پرورش و شهرداری نقش بسیار مهمی دراین زمینه دارند که اگر به درستی عمل کنند قطعا موثر خواهد بود.

سرهنگ محمد بوستانی با بیان اینکه میزان رضایتمندی مردم از کلانتریهای خراسان رضوی افزایش چشمگیری داشته گفت: بر اساس نظرسنجی ها همواره در ردیف سه سازمانی قرارداریم که مردم از عملکرد آنها رضایت دارند.

این مقام نظامی با بیان اینکه تلاش داریم تا پایان امسال واحد مشاوره در تمام کلانتریها فعال شود خاطرنشان کرد: عملکرد واحد مشاوره کلانتریها بسیار مطلوب است به گونه ای که نزدیک به ۷۰درصد پرونده های طلاق و نزاع که به این واحدها ارجاع داده شده منجر به سازش و صلح وصفا شده است.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۹۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلح و سازش ۱۱ فقره پرونده مطالبه وجه در اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی گفت: با توجه به وظیفه ذاتی شورای حل اختلاف که همان ایجاد صلح و سازش در پرونده‌های قضایی است، اعضای شعب ۱۹، ۲۰ و ۳۷ مجتمع شماره ۳ شورای حل اختلاف اهواز توانستند با اقدامی جهادی و در یک روز کاری ۱۱ فقره پرونده مطالبه وجه به ارزش ۱۱ میلیارد و ۳۷۵ میلیون و ۱۷۰ هزار ریال را با صلح و سازش مختومه کنند و این اقدام نشانگر اثرگذاری فراوان شورای حل اختلاف در حل و فصل دعاوی مردم است.

وی افزود: هر چه شورای حل اختلاف تقویت و مورد حمایت قرار بگیرد، آسیب‌های اجتماعی کاهش چشمگیر خواهد داشت و بر امنیت، آرامش و آسایش پایدار جامعه افزوده می‌شود.

حجت الاسلام امانت بهبهانی در ادامه ضمن تقدیر از اقدامات و فعالیت‌های اعضای شورا‌های حل اختلاف استان در کاهش تنش و دعاوی مردم، بر اهمیت دادن به گسترش صلح و سازش در جامعه تاکید و اضافه کرد: باید با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و تلاش مضاعف، پرونده‌های ارجاعی به شورای حل اختلاف را به صلح و سازش هدایت کنیم و در سال ۱۴۰۳ پرونده‌های مختومه با صلح و سازش را گسترش و افزایش دهیم.

دیگر خبرها

  • ثبت سومین سازش پرونده قتل در آذربایجان غربی
  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • ۸۵ پرونده قصاص در سراسر کشور منجر به سازش شد
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول
  • موفقیت همیاران صلح در پرونده‌های بزرگ قضایی
  • تحقق صلح و سازش در ۱۱ فقره پرونده مطالبه وجه با همت اعضای شورای حل اختلاف اهواز
  • ایجاد صلح و سازش ۱۱ پرونده قضایی در اهواز
  • صلح و سازش ۱۱ فقره پرونده مطالبه وجه در اهواز
  • انواع صبحانه در کشورهای مختلف جهان و اثرات آن بر روح و جسم
  • کاهش ۳۵درصدی سرقت در استان البرز