Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع جوان یوونتوس گفت دیگر ترسی از اشتباه کردن ندارد.

طرفداری- ماتیاس ده لیخت، مدافع 20 ساله یوونتوس در اولین فصل حضورش در این باشگاه به جایگاه ثابتی رسیده است. به گزارش اسکای ایتالیا، ده لیخت که هم اکنون در اردوی تیم ملی هلند حضور یافته است، در مصاحبه‌ای در خصوص وضعیتش در بیانکونری گفت:

برنامه باشگاه این بود که مرا به صورت تدریجی به ترکیب اصلی اضافه کند اما بعد از مصدومیت کیه لینی، شرایط تغییر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور در ترکیب اصلی یوونتوس برایم یک چالش ارزشمند است. مهم‌ترین درسی که در یوونتوس آموخته‌ام، این است که همیشه باید به خودتان باور داشته باشید. در ابتدای کارم در یوونتوس، همیشه نگران بودم که اشتباه نکنم و یک فوتبالیست نباید فکر و ذکرش روی اشتباه نکردن باشد. من هیچ‌وقت به چنین شکلی بازی نکرده بودم اما در هفته‌های اولم در یوونتوس، مدام نگران اشتباه نکردن بودم. پس از بازی با اتلتیکو مادرید، دوباره اعتماد به نفسم را باز یافتم و می‌دانستم که شرایط بهتر ‌میشود. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۹۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه نکردن به دستور ایست پلیس، حادثه آفرید

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ عباس علی یاری امروز چهارم اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عصر روز دوشنبه، سوم اردیبهشت، مأموران انتظامی این شهرستان، در ادامه طرح مقابله با قاچاق خودروهای شوتی سوخت‌بر، به یک دستگاه خودرو کوئیک دارای شیشه‌های کاملا دودی، با دو نفر سرنشین مشکوک شدند.

وی افزود: راننده به محض رؤیت مأموران، بدون توجه به اخطار ایست پلیس، با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به سمت اتوبان، متواری شد که مأموران نیز با رعایت کامل قانون بکارگیری سلاح، با هدف متوقف کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک  کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی‌های زیاد مسیر حرکت،  متاسفانه تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت وی شد.

فرمانده انتظامی بندرعباس در پایان بیان کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد خودروی مذکور در زمینه قاچاق سوخت فعالیت داشته که نتیجه نهایی بررسی‌های تخصصی، متعاقبا اعلام می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آرائوخو دلگیر است: به خاطر یک اشتباه نفروشیدم!‏
  • نظارت پلیس فتای قم بر فضای مجازی همزمان با اجرای طرح نور
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • دعوت نکردن حاج صفی به خاطر جوانگرایی نیست | مهاجم لیگ برتری را خط زدند که نابود شود
  • عاقبت توجه نکردن راننده به قطار (فیلم)
  • عاقبت توجه نکردن راننده به قطار + فیلم
  • توجه نکردن به دستور ایست پلیس، حادثه آفرید
  • ◄ شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی
  • کسی فکر نمی‌کرد به سهمیه المپیک برسیم/ ژیمناستیک به خودباوری رسید
  • جریمه ۱۰۸ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهد ارزی