Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-18@11:45:41 GMT

مرگ دستفروش جوان هنگام فرار از دست زورگیران

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۸۹۶۰۹

مرگ دستفروش جوان هنگام فرار از دست زورگیران

پسر جوان که از سوی زورگیران با چاقو مجروح شده بود هنگام فرار از دست آن‌ها با یک خودرو کامیون تصادف کرد و جان باخت.

به‌ گزارش ایران، هفته گذشته وقوع تصادفی مرگبار در بزرگراه فتح به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد. به‌دنبال اعلام این خبر تحقیقات آغاز و در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که پدر و پسری که فروشنده دوره گرد بدلیجات بودند از میدان آزادی به مقصد شهر قدس سوار برخودرو پراید عبوری شده بودند، اما بین راه و در فاصله ۲۰۰ متری پل کفش ملی راننده و سرنشین دیگر پراید با چاقو به آن‌ها حمله کرده و قصد زورگیری از پدر و پسر را داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سارقان وقتی با مقاومت پدر و پسر مواجه شدند با چاقو چندین ضربه به آن‌ها زدند. در این درگیری ابتدا مرد میانسال و بعد از آن پسر ۳۲ ساله‌اش موفق شدند خود را از خودرو پراید بیرون انداخته و فرار کنند. اما پسر جوان در حالی که بشدت مجروح شده بود، ناگهان با کامیونی که در حال عبور از بزرگراه بود تصادف کرد.

راننده کامیون بعد از این تصادف از محل متواری شد. اما مرد میانسال برای درمان به بیمارستان منتقل شده و باتوجه به اینکه تصادف بسیار شدید بود جسد برای مشخص شدن این موضوع که پسر جوان قبل از تصادف جان خود را از دست داده یا براثر برخورد با کامیون جان باخته است، به پزشکی قانونی منتقل شد.

کارآگاهان پلیس تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری زورگیران و راننده کامیون فراری آغاز کرده‌اند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: زورگیری پلیس دستفروش قلعه حسن خان میدان آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۹۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال و روز زورگیران اتوبان صدر پس از دستگیری +فیلم

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ماجرای زورگیری مسلحانه در بزرگراه صدر تهران که فیلم مربوط به آن خیلی زود به یکی از سوژه‌های پربحث فضای مجازی تبدیل شد، از اتفاقات مهم چند وقت اخیر بود. ماجرایی که پلیس خیلی زود به آن ورود کرد و در عرض کمتر از یک هفته زورگیرانی که در این حادثه ایجاد رعب و وحشت کرده بودند دستگیر شدند.  

در کمتر از یک هفته این سه جوان ۱۸، ۱۹ و ۲۰ ساله بار دیگر به بزرگراه صدر برگشتند، اما این بار دستبند به دست داشتند و تمام تلاششان این بود که صورتشان را در برابر دوربین‌های عکاسان و تصویربرداران رسانه‌ها بپوشانند.  

پلیس آگاهی تهران بزرگ برای بازسازی صحنه جرم رخ داده، این سه متهم را به همراه مالباختگان به محل درگیری آورده بود و اهالی رسانه نیز فرصت کردند در آنجا با انجام مصاحبه‌های مختلف به این سوژه ملتهب روز بپردازند.  

صحبت‌های سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران در این خصوص را اینجا و گزارش تصویری مربوط به بازسازی صحنه جرم این اتفاق را در اینجا ببینید.

در ادامه گزارش آنا از این ماجرا، چگونگی دستگیری مجرمان و انگیزه‌های آنها برای انجام این کار را تماشا کنید.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قتل هولناک یک جوان به خاطر کل کل در فضای مجازی
  • اظهار ندامت زورگیران بزرگراه صدر
  • حال و روز زورگیران اتوبان پل صدر پس از دستگیری
  • ناگفته‌های زورگیران جنجالی صدر
  • جنایت وسط خیابان گاندی بعد از مشاجره؛ قتل یک زن با ۲۰ ضربه چاقو
  • ناگفته‌های زورگیران ۱۸ تا ۲۰ ساله بزرگراه صدر
  • فیلم لحظه دستگیری زورگیران جنجالی اتوبان صدر در یک ویلا در شمال!
  • جنایت در خیابان گاندی | قتل زن جوان با ۲۰ ضربه چاقو
  • تصویری از زورگیران اتوبان صدر تهران بعد از دستگیری
  • حال و روز زورگیران اتوبان صدر پس از دستگیری +فیلم