Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@21:44:46 GMT

توزیع مرسولات پستی البرز بالاتر از شاخص کشوری

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۸۹۶۴۰

توزیع مرسولات پستی البرز بالاتر از شاخص کشوری

به گزارش ایرنا، محمود فرزین روز سه شنبه در نشستی خبر به مناسبت روزجهانی پست (۱۷مهرماه) افزود: میانگین توزیع مرسولات پستی به ازای هر نامه رسان در استان البرز۱۰۳ مرسوله بوده درحالی که در کشور این میانگین ۷۳ مرسوله است.

وی ادامه داد: بررسی آماری نشان می دهد که هرنامه رسان البرزی به طور میانگین در ۹۶ مکان توزیع مرسوله دارد درحالی که نامه رسان های کشوری  در ۶۷ مکان توزیع مرسوله انجام داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرزین با بیان اینکه ۱۵۰ نامه رسان در فرآیند توزیع پست استان البرز فعالیت دارند، گفت: این نامه رسان ها در هفت ناحیه از شهر کرج و ۶ شهرستان استان البرز خدمات رسانی می کنند.

۳۵ درصد مرسولات استان البرز امانات هستند

مدیرکل پست استان البرز گفت: با گسترش ارتباطات فضای مجازی و تبادلات الکترونیکی امروز شاهد کاهش حجم مرسولات پستی در بخش نامه ها هستیم اما بسته های امانی مردم افزایش یافته بطوری که ۳۵ درصد مرسولات استان البرز امانات هستند.

وی خاطرنشان کرد: روزانه ۲۳ هزار مرسوله پستی در البرز توزیع می شود و امروز تمام تلاش پست توسعه تجارت الکترونیک است.

فرزین درادامه با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی (ع) افزود: سال گذشته به مناسبت اربعین حسینی (ع) ۲۲ هزار گذرنامه توزیع شد و امسال پیش بینی توزیع ۳۵ هزار گذرنامه داریم .

مدیرکل پست استان البرز در خصوص پرسش تاثیرات تحریم ها بر جابه جایی مرسولات گفت: تحریم ها هیچ تاثیری در این نوع خدمات عمومی نداشته و ایران اسلامی همچنان به  غیر از رژیم صهیونیستی با تمام کشورها ارتباطات پستی دارد.

دراستان البرز ۲۰۰ واحد خصوصی ،۳۶ واحد شهری دولتی ، هفت واحد پستی روستایی در ۶ شهرستان و ۱۳ بخش به مردم خدمات می دهند.

۸۰۲۹/ ۶۱۵۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پست استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۹۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ تعرفه واردات موبایل بالاتر از ۶۰۰ دلار

سازمان توسعه تجارت، بخشنامه حقوق ورودی گوشی‌های با قیمت بالاتر از ۶۰۰ دلار را ابلاغ کرد که بر اساس آن، این نرخ برای واردات تجاری ۱۵ درصد تعیین شده است.

به گزارش تسنیم، بر اساس این بخشنامه، حقوق ورودی گوشی‌های بالای ۶۰۰ دلار در رویه تجاری معادل ۱۵ درصد و برای سایر رویه‌ها معادل ۳۰ درصد تعیین شد.

اسفند سال گذشته بود که هیات وزیران به پیشنهاد معاونت حقوقی رئیس جمهور و به استناد اصل ۱۳۸ قانون اساسی تصویب کرد که بند (۶) ماده (۱) دستورالعمل اجرایی بند (ط) تبصره (۷) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور موضوع تصویب نامه بهمن ماه ۱۴۰۲، اصلاح شود.

بر این اساس حقوق ورودی گوشی‌های همراه حقوق ورودی رویه تجاری واردات گوشی‌های تلفن همراه خارجی با قیمت بالای ۶۰۰ دلار ۱۵ درصد و برای سایر رویه‌ها به مأخذ دو برابر یعنی ۳۰ درصد تعیین شده است.

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی چگونه صنعت پست را متحول می‌کند؟
  • رنکینگ سایت اوپتا؛ استقلال در رتبه نهم آسیا و بالاتر از پرسپولیس و سپاهان + عکس
  • ابلاغ تعرفه واردات موبایل بالاتر از ۶۰۰ دلار
  • چگونه دانشگاه‌ها زندگی افراد مسن را بهبود می‌بخشند؟
  • رتبه جهانی استقلال، بالاتر از پرسپولیس و سپاهان
  • دیپلماسی ارزی فرزین بی سابقه بود
  • اختلال در عملکرد پیام رسان بله برطرف شد
  • پای کار بودن دستگاه‌های خدمات رسان سیستان وبلوچستان تا پایان نوروز
  • ترازوی سنجش نابرابری توزیع درآمد چگونه کار می‌کند؟ | با ضریب جینی آشنا شوید
  • ماجرای عجیب یکتا ناصر و منوچهر هادی ادامه دارد