Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@07:25:50 GMT

تامین آب استان یزد با مشکلات زیادی روبروست

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۸۹۷۱۰

تامین آب استان یزد با مشکلات زیادی روبروست

 محمد فاتحی روز سه‌شنبه در مراسم افتتاحیه مرحله استانی مسابقات مهارت فنی و تخصصی شرکت های آب و فاضلاب گفت: استان یزد از لحاظ آبی همیشه دچار تنش بوده و در موارد خاص و به دلیل خشکسالی های اخیر این تنش بیشتر شده است.

وی منابع آب یزد را  بسیار محدود دانست و  خاطرنشان کرد : شهر یزد با جمعیتی نزدیک به ۸۰۰ هزار نفر تنها ۳۰ الی ۴۰ حلقه چاه آب شرب از منابع داخلی زیرزمینی  و یک هزار و ۳۰۰ لیتر لیتر بر ثانیه در شبانه روز  آب انتقالی برای تامین آب دارد  که با این میزان، تامین آب شهر به خصوص در فصل تابستان به سختی صورت می پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برگزاری مسابقات مهارت های فنی و تخصصی را به عنوان یک کار تیمی حائز اهمیت دانست و افزود : توسعه مشارکت جمعی، افزایش سرعت، دقت و کیفیت انجام کار، یافتن استعدادهای ویژه، تبادل افکار و روش های اجرای کار از مزایای انجام یک کار تیمی در این دوره از مسابقات می باشد.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان یزد  با بیان این که ما باید کار تیمی را به معنای واقعی انجام دهیم افزود : تخصص و مهارت یکی از مهم ترین عوامل برتری در انجام امور هست ولی مهم تر از آن همدلی و همراهی در کار تیمی است که بدون آن به نتیجه مطلوب نخواهیم رسید.

مرحله استانی اولین دوره مسابقات کشوری مهارت های فنی و تخصصی بهره برداری  شرکت های آب و فاضلاب  شهری  و روستایی تا فردا ادامه دارد.   

۷۵۳۴/ ۶۱۹۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد آب و فاضلاب آبرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۹۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار خوزستان بر تامین پوشاک مورد نیاز صنایع استان از تولیدکنندگان داخلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ علی اکبر حسینی محراب اظهار کرد: یکی از ضعف‌های شهرک‌های صنعتی استان عدم توجه کافی به موضوع پوشاک و سیاستگذاری مناسب برای رفع مشکلات این حوزه است در حالی که به صورت جدی نیازمند آموزش و تلاش جدی برای توسعه کسب و کار در این بخش هستیم.
وی افزود: استفاده از ظرفیت‌های خالی شهرک‌های صنعتی برای توسعه بخش پوشاک از ضرورت‌ها برای رشد و رونق این کسب و کار است.
استاندار خوزستان تصریح کرد: حمایت از کسب و کار‌های خانگی در زمینه پوشاک نیز می‌تواند بخش عمده‌ای از مشکلات این بخش را برطرف و به رفع مشکلات اشتغال در استان نیز کمک شایانی کند.
وی ادامه داد: همچنین صنایع موجود در استان باید اقلام مورد نیاز خود را در زمینه پوشاک از داخل استان تهیه کنند و در این زمینه بار‌ها صحبت‌های لازم را در جلسات متعدد مطرح کرده ایم.
حسینی محراب یادآور شد: سرمایه گذاران خوزستانی در بخش پوشاک در صورتی که برای تولید انبوه محصولات آمادگی و ظرفیت لازم را داشته باشند ما نیز از آن‌ها حمایت‌های لازم را خواهیم داشت.
وی بیان کرد: با هماهنگی‌های لازم در روز‌های آینده اداره صنعت و معدن، تامین اجتماعی، فنی و حرفه ای، کمیته امداد و بهزیستی خوزستان برای تامین نیرو به بخش خصوصی کمک خواهند کرد تا مشکلات کمبود نیروی این مجموعه‌ها نیز برطرف شود.
استاندار خوزستان گفت: صندوق کارآفرینی امید خوزستان نیز اعلام آمادگی کردند تا از کسب و کار‌های خرد در صنعت پوشاک در استان حمایت کنند.
در جلسه استاندار خوزستان با تولیدکنندگان پوشاک در استان خوزستان مسائل و مشکلات این بخش مطرح شد.
مشکلات متعدد دریافت تسهیلات بانکی، نبود نیروی انسانی کافی به دلیل نقدینگی و عدم رشد تولید، عدم حمایت برخی از صنایع و شرکت‌های بزرگ استان از تولید کنندگان داخلی از جمله مشکلاتی بود که توسط تولیدکنندگان صنعت پوشاک مطرح شد.

استاندار خوزستان در این جلسه ابراز امیدواری کرد که به زودی شرایط لازم برای ایجاد فضای کسب و کار در شهرک‌های صنعتی، تامین نیروی انسانی بخش خصوصی و تهیه اقلام مورد نیاز شرکت‌ها و صنایع از داخل استان فراهم شود.

دیگر خبرها

  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • تاکید استاندار خوزستان بر تامین پوشاک مورد نیاز صنایع استان از تولیدکنندگان داخلی
  • اجرای اقدامات برای تامین زیرساخت ها ورفع مشکلات مردم سیل زده
  • برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر مهاباد
  • بررسی مشکلات آب و فاضلاب روستای بخشکندی شهرستان سلماس
  • برگزاری جلسه قرارگاه تامین منابع مالی و مدیریت هزینه‌ها در سال ۱۴۰۳
  • انعکاس مشکلات اهالی روشن دشت در صفحه شما
  • بهره‌برداری از مخزن‌ ذخیره ۱۰هزارمترمکعبی آب آشامیدنی شهر مهرگان
  • بررسی مشکلات پایانه صادرات کاشی و سرامیک میبد
  • مشکل تامین لاستیک حل می‌شود؟!