Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@10:45:11 GMT

تلاش برای بازگرداندن رییس عراقی

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۸۹۷۶۹

به گزارش ایلنا،پست ریاست در فدراسیون بسکتبال غرب آسیا، 8 سال در اختیار ایران بود اما از اسفندماه سال گذشته یک عراقی رییس این فدراسیون شد. 

فدراسیون بسکتبال غرب آسیا (WABA) تشکیلات منظمی ندارد و حتی در چند ماه اخیر به دلیل اختلافات بین مسئولان فیبا آسیا با گردانندگان فدراسیون این منطقه، جان تابت دبیرکل WABA از سمت خود استعفا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس تشریفاتی این فدراسیون نیز که یک عراقی است، تمایل به حضور در این پست ندارد بنابراین چند ماهی است که با کناره‌گیری وی، صندلی ریاست بسکتبال در غرب آسیا خالی مانده است.

رامین طباطبایی رییس فدراسیون بسکتبال نیز بارها در مصاحبه‌های خود اعلام کرد به دنبال ریاست در سمت‌های فرمایشی نیست و ترجیح می‌دهد به جای پست‌های زیرمجموعه‌های فیبا در فیباآسیا یا فیبا صاحب کرسی شود که نتیجه پیگیری‌های او عضویت در کمیسیون پزشکی فیبا بود. 

با توجه به پیروزی یک لبنانی در انتخابات دبیرکلی این فدراسیون، در چند روز گذشته برای پست خالی ریاست رایزنی‌هایی با رییس عراقی انجام شده است اما وی هنوز تمایلی برای بازگشت ندارد. اعضای کمیته‌های غرب آسیا یک روز تا زمان برپایی انتخابات همچنان به دنبال راضی کردن رییس عراقی هستند چون نامزد دیگری برای این سمت اعلام آمادگی نکرده تا ریاست در غرب آسیا روی دست اعضای کمیته‌های آن بماند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۹۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال سه نفره جام آسیا؛ حریفان ایران مشخص شدند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون بسکتبال، رقابت‌های بسکتبال ۳x۳ جام آسیا در دو بخش آقایان و بانوان از ۹ فروردین به میزبانی سنگاپور برگزار می‌شود.   تیم ملی آقایان با ترکیب احسان دلیرزهان، متین آقاجانپور، محمدمهدی رحیمی و مجید رحیمیان با تیم‌های هنگ‌کنگ و چین تایپه هم‌گروه است.   تیم ملی بانوان کشورمان هم با ترکیب فائزه  شهریاری، نگین رسولی‌پور، مهلا عابدی و فرزانه خدامرادی با تیم‌های کره جنوبی و ماکائو هم‌گروه است.   برنامه کامل این رقابت‌ها به شرح زیر است: آقایان؛ پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۰ ایران - چین تایپه   ساعت ۱۵:۴۰ ایران - هنگ‌کنگ لوکا رامیرز کاروالیو به عنوان مدیر فنی و محمد سیستانی به عنوان مربی آقایان، کادر فنی تیم ملی را تشکیل می‌دهند.   بانوان؛ پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۰ ایران - ماکائو   ساعت ۱۵:۱۵ ایران - کره جنوبی لوكا رامیرز كاروالیو به عنوان مدیر فنی و سعيده على به عنوان مربی بانوان، کادر فنی تیم ملی را تشکیل می‌دهند.

دیگر خبرها

  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه های بسکتبال غرب آسیا
  • بسکتبال ۳ نفره جام آسیا؛ پیروزی بانوان ایران مقابل ماکائو در گام نخست
  • سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا؛ شهرداری گرگان میزبان الشرطه عراق در نیمه نهایی
  • سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان منصوب شد
  • هادیزاده، سرپرست انجمن دو و میدانی جانبازان و توان‌یابان شد
  • محنایی: فدراسیون بسکتبال ناکامی‌های فدراسیون قبلی را یدک می‌کشد/ با این روند از حریفان عربی عقب می‌افتیم
  • حکم حبس ابد برای رییس پیشین فدراسیون فوتبال چین به جرم دریافت رشوه
  • بسکتبال سه نفره جام آسیا؛ حریفان ایران مشخص شدند
  • بسكتبال در روياى مدال آسيايى بعد از چهار سال
  • اعلام رسمی زمان ثبت‌نام انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج