Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه تایمز آسیای مرکزی به نقل از بانک توسعه آسیایی نوشت، مبلغ نهایی به دسترسی و آمادگی پروژه این بانک و همچنین به مشارکت های احتمالی تامین منابع مالی بستگی دارد.
این بانک امروز (هشتم اکتبر) اعلام کرد: برنامه سه ساله ما مطابق با راهبردهای مشارکتی با تاجیکستان است و اولویت های توسعه ملی است. علاوه بر سرمایه گذاری در بخش های عمومی، بانک توسعه آسیایی در نظر دارد تا سرمایه گذاری در بخش های خصوصی تجاری، مالی و سایر بخش ها را مورد بررسی قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به نوشته تامیز آسیای مرکزی، این طرح شامل پروژه هایی است برای افزایش مهارت مشاغل، توسعه بخش انرژی که شامل حمایت از اصلاحات و بهبود بخشیدن زیرساخت ها، ارتقاء توسعه بخش مالی و همچنین مدیریت منابع آب است. بانک توسعه آسیایی همچنین در نظر دارد با این سرمایه گذاری از پروژه های متمرکز بر توسعه گردشگری، احیای کریدورهای اصلی جاده ای، توسعه زیرساخت های شهری، افزایش مقاومت در برابر بلایای طبیعی و اصلاحات جوی، پشتیبانی کند.
نخستین کمک بانک توسعه اقتصادی در سال ۱۹۹۸ برای حمایت از بازسازی و اصلاحات پس از جنگ بود. از آن پس کمک های بسیاری از جانب این بانک به تاجیکستان صورت گرفته است که به بهبود زیرساخت های حمل و نقل و انرژی کشور، پشتیبانی از توسعه اجتماعی، گسترش تولید محصولات کشاورزی و تقویت همکاری ها و تجارت منطقه ای کمک کرده است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بانک توسعه آسیایی تاجیکستان آسیای میانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۰۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام

                                                                  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ استاندار ایلام در دیدار با معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در خصوص اختصاص مبلغ ۳۵ میلیارد تومان کمک به توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان بحث و گفتگو کرد.   گفتنی است از این مبلغ که با پیگیری‌های بهرام‌نیا  برای توسعه و تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان اختصاص داده شده بود در روز‌های پایانی سال ۱۴۰۲ مبلغ ۲۵ میلیارد تومان تامین و پس از این دیدار نیز دستور اختصاص و تامین ۱۰ میلیارد تومان دیگر داده شد.

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های بندر دیلم تقویت می‌شود
  • سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی
  • لمس یک میلیارد دلاری صادرات به روسیه
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • تجارت ۱۰ میلیارد دلاری ایران و پاکستان با توسعه زیرساخت‌ها
  • خودروهای برقی چینی ارزان شد
  • توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای و بندری برای دستیابی به تجارت ۱۰ میلیارد دلاری میان ایران و پاکستان
  • تجارت ۱۰ میلیارد‌ دلاری ایران و پاکستان با توسعه زیرساخت‌ها
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • توسعه زیرساخت‌های گردشگری در مسیر رشد ۲۵ درصدی جذب گردشگران