Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دو ورزشکار ایرانی به کمربند قهرمانی مسابقات سوپرفایت حرفه‌ای کیوکوشین دست یافتند. تاریخ انتشار: 13:54 - 16 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۶۸۲۶

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، رقابت‌های سوپرفایت حرفه‌ای کیوکوشین با حضور قهرمانان مطرح و رنکینگ‌دار دو کشور ایران و روسیه، روز ١٢ مهرماه سال جاری به میزبانی استان مازندران و در سالن سید رسول حسینی شهر ساری برگزار شده و چهره نفرات برتر مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این پیکار‌ها که مسئولیت برگزاری آن برعهده سبک کیوکوشین KWF ایران بود، رحیم کمالی در وزن ٧٥- کیلو و محمد اسدی در ٨٠- کیلو با پیروزی برابر حریفان قدرتمند روس، ضمن کسب کمربند قهرمانی سازمان WFKO، جایزه ١٠٠٠ دلاری بازی‌ها را نیز به خود اختصاص دادند.

همچنین محمدصادق قنبری در وزن ۶۵- کیلو و بهزاد خضری در ۷۰- کیلو، در عین شایستگی و با وجود ارائه یک مبارزه نزدیک و پایاپای، برابر نمایندگان عنوان‌دار روسیه تن به شکست دادند و به جایزه ۵۰۰ دلاری مسابقات بسنده کردند.

این رقابت‌ها با حضور و نظارت مسئولان سازمان جهانی WFKO روسیه (برگزارکننده مسابقات حرفه‌ای کیوکوشین در جهان) و همچنین شیهان پینرو ریاست جهانی کیوکوشین KWF انجام گرفت که میزبانی شایسته کشورمان، تعریف و تمجید آنان را به همراه داشت.

در حاشیه رقابت‌ها، پینرو رییس سازمان جهانی کیوکوشین KWF با تمجید از عملکرد فایتر‌های ایرانی حاضر در مسابقات، ایران را یکی از قدرت‌های مطرح در سطح جهان دانست و اظهار امیدواری کرد که با ادامه این تلاش‌ها، قهرمانان توانمند ایرانی بتوانند در رقابت‌های مهم جهانی بدرخشند.

همچنین محمد منصوری‌فرد رییس کیوکوشین KWF ایران اظهار داشت: برپایی این رویداد حاصل تلاش چندساله ما بود و به خوشحالم که از این آزمون بزرگ سربلند بیرون آمدیم.

وی در مورد سطح کیفی رقابت‌ها گفت: قهرمانان روس همگی از فایتر‌های صاحب‌نام و رنکینگ‌دار کیوکوشین در دنیا بودند، با این حال ما در دو وزن توانستیم کمربند‌های قهرمانی را در ایران نگه داریم که موفقیتی بزرگ و بی‌سابقه برای کیوکوشین کشورمان محسوب می‌شود.

رییس کیوکوشین KWF ایران تصریح کرد: تمامی مسئولان و ورزشکاران خارجی حاضر درمسابقات، رضایت خود را از میزبانی شایسته ایران اعلام کردند و تمایل و علاقه خود را برای حضور در رقابت‌های آتی ابراز داشتند. انشاالله در سال‌های آتی بتوانیم این روند را ادامه دهیم و زمینه شناساندن و معرفی قهرمانان مستعد کاراته آزاد ایران را در سازمان‌های مهم و معتبر جهانی فراهم سازیم.

منصوری‌فرد در پایان از مساعدت و همکاری مسئولان وزارت ورزش، فدراسیون کاراته و تمامی کسانی که در برپایی این رویداد مشارکت داشتند تشکر وقدردانی کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کاراته کیوکوشین ورزش رزمی میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۰۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرانی‌ها چقدر کار می‌کنند دیگران چقدر؟

  اما تنها گاهی به وضعیت کشورهایی با بالاترین میزان ساعت کاری می‌توانیم به‌نادرستی این گزاره پی ببریم. این‌که لزوما هرچه ساعت کاری در هفته بیشتر باشد به معنای بهبود وضعیت نیست. البته نباید از این موضوع هم بگذریم که اساسا میزان ساعت مفید کار در ایران از میانگین جهانی فاصله دارد و ساعات مفید کار در کشور به شکل معناداری پایین است. براساس آمارهای به دست آمده از سازمان بین‌المللی کار، کشور بوتان با میانگین ۵۴.۳ساعت کار در هفته بیشترین میزان ساعات کاری درجهان را طی سال۲۰۲۳ داشته است. کشور امارات متحده عربی با میزان ۵۳ساعت وکشور لسوتو با ۴۹.۵ساعت کار درهفته به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم بیشترین میزان ساعات کاری در جهان قرار دارند. ایران با میانگین ۴۴.۱ساعت کار درهفته دررتبه بیست و پنجم این آمار طی سال ۲۰۲۲ قرار دارد. میانگین ساعات کاری هفتگی درجهان می‌تواند ازکمتراز۳۰ساعت تابالای ۵۰ساعت متغیر باشد؛ کشورهای با درآمد بالا و توسعه‌یافته‌تر با تأکید فرهنگی برایجاد تعادل بین کار،اوقات فراغت و زندگی شخصی وخانوادگی، معمولا هفته‌های کاری کوتاه‌تر و روزهای تعطیل بیشتری دارند. داده‌های سازمان جهانی نیروی کار نشان می‌دهد، درسال۲۰۲۳ هرفردشاغل در سن کار در جهان به طور متوسط درهفته۴۱ساعت و شش دقیقه مشغول به کار بوده است.البته این نرخ در کشورهای مختلف با یکدیگر تفاوت‌هایی داشته است. داده‌های سازمان جهانی نیروی کار نشان می‌دهد درسال۲۰۲۳ هر فرد شاغل در ایران طی یک هفته به طور متوسط ۴۴ساعت و شش دقیقه مشغول کار بوده است.بدین ترتیب ایران ازحیث میانگین ساعت کارهفتگی به ازای هرفرد شاغل رتبه ۲۶ جهان رابه خود اختصاص داده است.همچنین بررسی‌ها حکایت ازآن دارد که هرفردشاغل ایرانی دو ساعت و۵۴دقیقه بیشتر ازمیانگین جهانی کار کرده است.البته دراین رده‌بندی نام کشورهایی چون کویت،مصروپاکستان پیش از ایران به چشم می‌خورد. مقایسه‌ها حاکی از آن است که هرایرانی شاغل تنها۵۴دقیقه کمترازچینی‌هادرهفته کارکرده است.همچنین کشورهایی همچون هنگ‌کنگ،کره، کانادا،انگلستان و فرانسه از این حیث پس از ایران قرار گرفته‌اند وبه طور متوسط درهفته ساعت کارکمتری داشته‌اند.براساس داده‌های سازمان جهانی نیروی کار درسال۲۰۲۳، هر ایرانی شاغل به طورمتوسط درهفته بیشتر ازمردم۱۶۱کشور جهان مشغول کاربوده است وبه طور متوسط دو ساعت و ۵۴ دقیقه بیشتر از میانگین جهانی کار کرده است.

دیگر خبرها

  • اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا
  • ایرانی‌ها چقدر کار می‌کنند دیگران چقدر؟
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد*
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۸ فروردین
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی ایران در رقابت‌های کشتی فرنگی آسیا
  • رقابت‌های کسب سهمیه المپیک؛ نوروزیان به خط آتش پاریس نرسید
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • ایران برای نخستین بار میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی شد
  • کشتی‌گیران ایران در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا قرقیزستان