Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@22:22:15 GMT

میزبانی کرمانشاه از کشتی آزاد جام تختی

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۹۰۶۹۶

میزبانی کرمانشاه از کشتی آزاد جام تختی

شهر کرمانشاه به عنوان میزبان مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی معرفی شد.

به گزارش ایمنا و  به نقل از سایت فدراسیون کشتی، صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در مورد میزبانی رقابت های کشتی آزاد جام تختی، ظهر امروز با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی دیدار کرد.

فدراسیون کشتی نیز  با توجه به مساعدت هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه برای میزبانی رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی، میزبانی این مسابقات را به این استان واگذار کرد و تفاهم نامه برگزاری مسابقات بین طرفین به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام تختی روزهای ۱۸ تا ۲۰ دی ماه سال جاری به میزبانی شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.

کد خبر 392540

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کشتی کشتی آزاد فدراسیون کشتی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۰۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیخ‌احمدی: داوری ژیمناستیک ایران به سطح بین‌المللی رسیده است

امید شیخ احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت داوری ژیمناستیک ایران اظهار داشت: خوشبختانه در طی سال‌های اخیر حمیدرضا هاشمی که در کمیته فنی آسیا هم حضور دارد با حمایت فدراسیون ژیمناستیک و تلاش های خودش موفق شد شانس قضاوت در رویداد معتبر المپیک پاریس را به دست بیاورد. این مساله نشان می‌دهد داوری ژیمناستیک ایران جایگاه بسیار خوبی پیدا کرده است و حتی رئیس کمیته فنی آسیا در صحبت‌های خود از پیشرفت ژیمناستیک ایران تشکر کرد.

وی افزود: در حال حاضر دنیا، ژیمناستیک ایران را به رسمیت می‌شناسد و در بحث داوری هم روزهای موفق‌آمیزی را طی می کنیم. فدراسیون ژیمناستیک بر اساس شایسته سالاری آزمون های مختلف داوری را برگزار می کند تا بهترین ها به مسابقات بین المللی اعزام شوند.

داور بین‌المللی ژیمناستیک ایران عنوان کرد: داوران ما در دنیا قضاوت های بسیا خوبی انجام می دهند و همانند گذشته نیست که اگر ژیمناست ما در مسابقات داخلی نمره ۱۴ کسب کند در مسابقات بین‌المللی نمره کمتری کسب کند و این مسئله نشان می‌دهد داوری ژیمناستیک ایران به سطح بین‌المللی رسیده است.

شیخ احمدی تصریح کرد: در سال های اخیر داوران ما به عنوان مربی و آنالیزور حضور داشتند و همین مسئله باعث رشد فنی ژیمناست های کشورمان شده است. ما در آزمون سیکل ۱۵ که آخرین سیکل داوری بین‌المللی است نمره ۹۶ به بالا را کسب کنیم. این موفقیت‌ها مرهون حمایت های فدراسیون بوده است.

وی عنوان کرد: قطعا در آینده اخبار خوب بیشتری از ژیمناستیک خواهیم شنید. سهمیه المپیک پاریس اتفاق بسیار بزرگی برای ورزش کشور است و آغازگر یک راه پرامید برای ژیمناتسیک کشور خواهد بود.

کد خبر 6087972

دیگر خبرها

  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • شیخ‌احمدی: داوری ژیمناستیک ایران به سطح بین‌المللی رسیده است
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • محبی: حضور شیروان‌ و‌ ارشک در جام تختی به چه درد می‌خورد?
  • امینی: پژمان درستکار گفت باید به کشتی کمک کنی
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌ های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • ورزش کرمانشاه میزبان حداقل ۴ رویداد بین المللی در سال‌جاری