Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های حرفه‌ای سوپر فایت کیوکشین در ساری برگزار و دو نماینده کشورمان مقابل رقبای روس خود به برتری دست یافتند. ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های سوپرفایت حرفه‌ای کیوکوشین با حضور قهرمانان مطرح و رنکینگ‌دار دو کشور ایران و روسیه، روز ١٢ مهرماه سال جاری به میزبانی استان مازندران و در سالن سیدرسول حسینی شهر ساری انجام گرفت و پس از یک رقابت سخت و نفسگیر، چهره نفرات برتر مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این پیکارها که مسوولیت برگزاری آن برعهده سبک کیوکوشین KWF ایران بود، رحیم کمالی در وزن ٧٥- کیلو و محمد اسدی در 80- کیلو با پیروزی برابر حریفان قدرتمند روس، ضمن کسب کمربند قهرمانی سازمان WFKO، جایزه 1000 دلاری بازی‌ها را نیز به خود اختصاص دادند.

همچنین محمدصادق قنبری در وزن 65- کیلو و بهزاد خضری در 70- کیلو، در عین شایستگی و با وجود ارائه یک مبارزه نزدیک و پایاپای، برابر نمایندگان عنوان‌دار روسیه تن به شکست دادند و به جایزه 500 دلاری مسابقات بسنده کردند.

شایان ذکر است این رقابت‌ها با حضور و نظارت مسوولان سازمان جهانی WFKO روسیه (برگزارکننده مسابقات حرفه‌ای کیوکوشین در جهان) و همچنین شیهان پینرو ریاست جهانی کیوکوشین KWF انجام گرفت که میزبانی شایسته کشورمان، تعریف و تمجید آنان را به همراه داشت.

در حاشیه رقابت‌ها، پینرو رئیس سازمان جهانی کیوکوشین KWF، با تمجید از عملکرد فایترهای ایرانی حاضر در مسابقات، ایران را یکی از قدرت‌های مطرح در سطح جهان برشمرد و اظهار امیدواری کرد که با ادامه این تلاش‌ها، قهرمانان توانمند ایرانی می‌توانند در رقابت‌های مهم جهانی حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشند.

همچنین محمد منصوری‌فرد رئیس کیوکوشین KWF ایران گفت: برپایی این رویداد حاصل تلاش چندساله ما بود و خدا را شکر از این آزمون بزرگ سربلند بیرون آمدیم.

وی در مورد سطح کیفی رقابت‌ها گفت: قهرمانان روس همگی از فایترهای صاحب‌نام و رنکینگ‌دار کیوکوشین در دنیا بودند، با این حال ما در دو وزن توانستیم کمربندهای قهرمانی را در ایران نگه داریم که موفقیتی بزرگ و بی‌سابقه برای کیوکوشین کشورمان محسوب می‌شود.

رئیس کیوکوشین KWF ایران تصریح کرد: تمامی مسوولان و ورزشکاران خارجی حاضر درمسابقات، رضایت خود را از میزبانی شایسته ایران اعلام کردند و تمایل و علاقه خود را برای حضور در رقابت‌های آتی ابراز داشتند. انشاءالله در سال‌های آتی بتوانیم این روند را ادامه دهیم و زمینه شناساندن و معرفی قهرمانان مستعد کاراته آزاد ایران را در سازمان‌های مهم و معتبر جهانی فراهم سازیم.

منصوری‌فرد در پایان از مساعدت و همکاری مسوولان وزارت ورزش ، فدراسیون کاراته و تمامی عزیزانی که در برپایی این رویداد مشارکت داشتند تشکر وقدردانی کرد.

برگزاری سوپرفایت شش هزار دلاری کیوکوشین در KWF مازندران


انتهای پیام/

R1434/P/S3,30/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کاراته

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کاراته کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۰۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بایرن جرات شوخی با رئال را نداشت

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید با پیروزی برابر سیتی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسید و سه شنبه هفته بعد باید به مصاف بایرن برود. بایرن نیز با پیروزی برابر آرسنال به این مرحله رسید.

توماس مولر عادت دارد بعد از مشخص شدن حریف بعدی بایرن در لیگ قهرمانان پیامی کنایه آمیز بفرستد. 

برای مثال فصل قبل وقتی به پی اس جی برخورد کردند، او خطاب به پاریسی ها گفت که باید از این رقابت ها خداحافظی کنند. ستاره بایرن اما دیروز شهامت شوخی با رئال را نداشت چون هرگز خاطرات خوبی از این تیم ندارد. رئال در سال های گذشته همواره توانسته بایرن را از لیگ قهرمانان حذف کند. آخرین بار در سال 2012 بود که بایرن رئال را در نیمه نهایی در ضربات پنالتی شکست داد و به فینال رفت. 

مولر در پیام خود به رئال گفت: «به ‏به، چه بازی هیجان‌انگیزی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان. بازی با رئال ‏مادرید و البته با تونی کروس و تونی رودیگر. دوئل بایرن و رئال یکی از ‏بزرگترین دوئل‌های ممکن در دنیای فوتبال است و من بی‌صبرانه ‏منتظرم تونی کروس و تونی رودیگر، دو تونیِ رئال، را در زمین ببینم». 

دیگر خبرها

  • ستاره بایرن جرات شوخی با رئال را نداشت
  • انگیزه رئال برای بردن بارسلونا: بی‌خیال خستگی!
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و آرسنال + فیلم
  • معرفی حریفان ایران در مسابقات قایقرانی آب‌های آرام
  • معرفی حریفان ایران در مسابقات قایقرانی آب‌های آرام آسیا
  • تنها بازیکن رئال که رنگ پیروزی در اتحاد را دیده!
  • ایرانی‌ها چقدر کار می‌کنند دیگران چقدر؟
  • واکنش امباپه به پیروزی مقابل بارسلونا و آینده حرفه‌ای‌اش
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد*