Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی واحد شاهین‌شهر، مسعود نصری رئیس واحد شاهین‌شهر در جمع دانشجویان جدیدالورود مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نقش جوانان در توسعه کشور و ضرورت توجه به علم و فناوری تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علم، فناوری، دانش و معرفت موجب شکوفائی کشور در عرصه‌های مختلف می‌شود و دانشجویان باید با استفاده از امکانات موجود برای پیشرفت و اعتلای کشور تلاش کنند.

رئیس واحد شاهین‌شهر، دانشگاه آزاد اسلامی را مولود و شجره طبیه انقلاب اسلامی برشمرد و تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در طول دوران فعالیت خود، دستاوردهای مطلوبی در تربیت دانشجویان و نیروی متخصص مورد نیاز داشته است.

وی اضافه کرد: توجه به توسعه شرکت‌های دانش بنیان و ایجاد هسته‌های پژوهشی متناسب با نیاز جامعه بسیار ضروری است و دانشجویان می‌بایست از ظرفیت مرکز رشد دانشگاه برای تبدیل ایده به محصول به خوبی استفاده کنند.

نصری با اشاره به همجواری دانشگاه با دومین شهر باسواد کشور و صنایع استراتژیک تصریح کرد: استقرار دانشگاه در مجاورت صنایع مهمی همچون پالایشگاهی، پتروشیمی، نیروگاهی، شهرک‌های صنعتی و همچنین انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری با این صنایع، زمینه همکاری را برای دانشگاهیان فراهم کرده است.

وی افزود: دانشجویان باید با مدیریت زمان در راستای علم آموزی تلاش کنند و با ایجاد تعامل دو طرفه میان استادان و دانشجویان زمینه تدوین طرح‌های برون دانشگاهی برای حل مشکلات صنایع را ایجاد کنند.

این چهره دانشگاهی تامین زیرساخت‌های لازم برای آموزش و پژوهش را از اقدامات واحد شاهین‌شهر دانست و اذعان داشت: دانشجویان می‌توانند با ایجاد هسته‌های فناور به تولید علمی برسند و در نهایت با ایجاد شرکت دانش بنیان علم تولید شده را به ثروت تبدیل کنند.

وی اضافه کرد: انجمن‌های علمی رشته‌های تخصصی و باشگاه پژوهشگران جوان از سنوات قبل در واحد دانشگاهی شاهین‌شهر فعالیت دارد و می‌تواند زمینه ساز بروز ایده و خلاقیت در دانشجویان شوند.

انتهای پیام /

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۰۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت‌های دانش‌بنیان از اولویت‌های اساسی استان یزد است

استاندار یزد گفت: گفت: یک شرکت دانش‌بنیان به اندازه یک واحد تولیدی برای استان ارزشمند است؛ بنابراین منابع، مجوزها، تسهیلات و کمک‌های اعتباری را در مسیر تقویت زیست بوم علم و فناوری ساماندهی خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، مهران فاطمی شامگاه _دوشنبه بیست و هفتم فروردین_ در نشست با ۱۰ شرکت دانش‌بنیان، فناور و خلاق استان یزد با بیان اینکه مسئله دانش بنیان جزو اولویت‌های اساسی استان یزد است، اظهار کرد: مسیر نجات، توسعه و پیشرفت استان از دروازه دانش‌بنیان و فناوری می‌گذرد؛ بنابراین مجدانه مسائل این حوزه را دنبال می‌کنیم.

وی افزود: یک شرکت دانش‌بنیان به اندازه یک واحد تولیدی برای استان ارزشمند است؛ بنابراین منابع، مجوزها، تسهیلات و کمک‌های اعتباری در اختیار را در مسیر تقویت زیست بوم علم و فناوری ساماندهی خواهیم کرد.

استاندار یزد با اشاره به پیگیری مجدانه طرح جامع پارک علم و فناوری استان یزد، اضافه کرد: تاکنون برای واگذاری اراضی به شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق تسهیلات ویژه‌ای ایجاد شده است.

فاطمی با ابراز امیدواری نسبت به موفقیت و درخشش زیست بوم علم و فناوری استان در سطح کشور و منطقه عنوان کرد: تلاش خواهیم کرد تا چرخ توسعه و پیشرفت استان بالنده‌تر از گذشته، بر مدار دانش‌بنیان و فناوری حرکت کند.

کد خبر 744998

دیگر خبرها

  • مخبر: پارک علم و فناوری پردیس باید به شهری در تراز جهانی تبدیل شود
  • پارک علم و فناوری پردیس باید به شهری در تراز جهانی تبدیل شود
  • بزرگترین مزیت جمهوری اسلامی وجود نیروی جوان و نخبه است
  • رشد ۲۸ درصدی واحد‌های صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • افزایش مراکز دانش‌بنیان در استان ایلام به ۸ مرکز
  • کیت‌های قرائت از راه دور مصرف گاز و آب بومی سازی شد
  • شرکت‌های دانش‌بنیان از اولویت‌های اساسی استان یزد است
  • صندوق نوآوری و شکوفایی چه خدمات و تسهیلاتی به شرکت‌های دانش بنیان اعطا می کند؟
  • تولید برای اثرگذاری در اقتصاد، باید دانش‌بنیان باشد
  • بانوان فعال و دانشجویان دختر وارد فضای اشتغال دانش‌بنیان می‌شوند