Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا باغ آبادی روز سه شنبه در جلسه هم‌اندیشی مربیان پایه باشگاه ماشین سازی، افزود: فعالیت در این حوزه و کشف و شکوفایی استعدادهای جدید در رده سنی پایه بسیار سخت و طاقت فرساست و برای تداوم آن، عشق و علاقه و داشتن ابزارهای لازم و کافی شرط اصلی است.

وی هدف اصلی باشگاه ماشین سازی در آکادمی را کشف و پرورش بازیکنان بااستعداد عنوان کرد و استفاده از تمامی توان و پتانسیل‌ های موجود جهت موفقیت تیم‌های پایه از سوی مربیان را خواستار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باغ آبادی با تبیین سیاست گذاری های جدید در آکادمی فوتبال ماشین سازی، گفت: این باشگاه مردمی و پرهوادار در سال های گذشته یکی از معادن فوتبال خیز و محلی مورد اطمینان برای کشف و شناسایی استعدادهای فوتبالی آذربایجان بود.

وی ادامه داد: نگاهی کوتاه به کارنامه تیم های پایه ماشین سازی در سال های قبل و پس از انقلاب نشان می دهداین باشگاه محور اصلی در پرورش فوتبالیست های به نام آذربایجان بوده است و باید این مسیر همچنان تداوم یابد.

به گزارش ایرنا، باشگاه ماشین سازی تبریز که بیش از ۵۰ سال قبل در درون کارخانه ایجاد و فعالیت های حرفه ای خود را آغاز کرد، یکی از باشگاه های بسیار موفق در رده های پایه بود و نفرات تیم های نوجوانان و جوانان این تیم همواره جزو بازیکنان اصلی تیم های ملی بودند.

تغییر مالکیت ماشین سازی و اداره این باشگاه توسط بخش خصوصی می تواند جایگاه این تیم در رده های پایه را دوباره احیا کند.

۳۰۳۸/۵۱۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال ماشین سازی تبریز آذربایجان شرقی ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۰۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسي تخصصي طرح هوشمند سازي كنتورهاي آب مشتركين آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  این جلسه با حضور شركت دانش بنيان هوش افزار و نمايندگان معاونت هاي بهره برداري و توسعه آب و تحقيقات و منابع انساني شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی و با هدف هم افزايي و هماهنگي جهت نصب آزمايشي ماژول هوشمند قرائت كنتور شركت دانش بنيان بر روي كنتورهاي مشتركين به صورت پايلوت برگزارشد.

در این جلسه سيد مهدي عصمت ساعتلو معاون برنامه ريزي و توسعه سرمايه گذاري شركت آب و فاضلاب آذربایجان غربی باتاكيد بر لزوم استفاده از فن آوري هاي نوين در عرصه خدمات آب و فاضلاب با رويكرد توسعه دولت الكترونيك، هدف از اجراي اين طرح را افزايش بهره وري، مديريت مصرف و حفاظت از منابع و سرمايه هاي شركت در راستاي صيانت از حقوق مشتركين اعلام کرد.

 در اين جلسه همچنین بر لزوم همكاري و هم افزايي در جهت عملياتي نمودن طرح تاكيد شد.

با اجراي این طرح كنتورهاي آب مشتركين، بدون نياز به تعويض و با نصب ماژول قرائت الكترونيكي، هوشمند سازي خواهد شد.

دیگر خبرها

  • زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای فرزندان بی سرپرست فراهم شود
  • حفاری زیر دریای عمان با ماشین حفاری دانش‌بنیان ایرانی
  • ماکو رتبه اول آذربایجان غربی در نهضت ملی مسکن است
  • امسال سال سرنوشت‌سازی برای شرکت‌های دانش‌بنیان است
  • دلایل عدم‌ تجاری‌سازی کیت‌های‌ تشخیصی بر پایه DNA
  • مقاوم سازی ۲۵۰۰ واحد مسکن روستایی در آذربایجان‌غربی
  • ۴۳ تیم‌ عملیاتی واکنش سریع آبفا برای مقابله با سیلاب در سیستان و بلوچستان
  • بررسي تخصصي طرح هوشمند سازي كنتورهاي آب مشتركين آذربایجان غربی
  • استقرار ۴۳ تیم‌ عملیاتی واکنش سریع آبفا برای مقابله با سیلاب
  • فعالیت ۱۵۶ خانه محیط زیست درآذربایجان‌غربی