Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، یک ساکن 30 ساله تایلند به نام دا با مردی 50 ساله آشنا شد که در ماه مارس امسال خود را به عنوان نات معرفی کرد.

وی خود را مدیرعامل یک شرکت ثروتمند نامید که در هنگ کنگ شریک و همکار دارد. روز بعد از ملاقات، او به دختر پیشنهاد می دهد.

در ماه آوریل، این زوج رسماً ازدواج را ثبت می‌کنند و خانواده و دوستان را برای برگزاری مراسم عروسی در یک هتل لوکس در استان بوربرام تایلند دعوت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشن در ماه می برگزار شد. فقط ده دوست از طرف داماد آمده بودند.

وی در حین پذیرایی، به مهمانان اطلاع داد که مجبور شده سریعاً به هنگ کنگ برود و با برداشتن چک هدیه داده شده به عروس به عنوان جهیزیه غیبش زد.

خانواده عروس فقط یکبار در یک مراسم تشییع جنازه، داماد را ملاقات کردند. وی سپس آنها را متقاعد کرد که مشاور نخست وزیر پیشین تایلند، تاکسین شیناواترا است. این مرد به صاحب هتلی که عروسی در آنجا برگزار می شود گفت که وی به عنوان خلبان پروازهای چارتر بین تایلند و هنگ کنگ کار می کند.

به گفته مادر عروس، هزینه کل عروسی تقریباً 3.5 میلیون بات تایلندی (حدود 116 هزار دلار) بوده است.

برگزارکنندگان گفتند که برای کارشان این مرد قول داده است 300 هزار بات دیگر (حدود 10 هزار دلار) بپردازد.

صاحبان هتل گفتند که عروس می تواند صورتحساب عروسی را به صورت اقساطی پرداخت کند، با این حال برگزار کنندگان این جشن از فرد فریبکار شکایت کرده اند.

دختر فریب خورده تقاضای کمک های حقوقی کرده و برای طلاق اقدام کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ازدواج تایلند چک خانواده دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۱۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت هزینه حمل و نقل به گندم‌کاران کشت قراردادی در ایلام

اصغر باباخانی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی در خصوص کشت‌های قراردادی بین بخش خصوصی و کشاورزان، ترویج و حمایت از این نوع کشت در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: باتوجه به شروع برداشت محصول گندم در مناطق گرمسیری استان تاکنون پنج هزار تن گندم با نرخ تضمینی از کشاورزان استان خریداری شده است.

باباخانی ادامه داد: ۱۷ سیلوی ذخیره گندم با ظرفیت ۴۳۰ هزار تن متعلق به بخش خصوصی و ۲۳ مرکز خرید مربوط به تعاونی‌های اداره کل تعاون روستایی خرید گندم کشاورزان در سال زراعی جاری را بر عهده دارند.

وی اضافه کرد: قبل از شروع فصل برداشت اقداماتی، چون ضدعفونی کردن سیلوها، کالیبراسیون و استانداردسازی باسکول‌های مراکز خرید دارای مجوز انجام شده است.

باباخانی یادآور شد: قیمت مصوب گندم معمولی در سال زراعی جاری ۱۷۵ هزار ریال و نرخ گندم دُرم نیز ۱۸۰ هزار ریال اعلام شده است.

به گفته وی، پیش بینی می‌شود: امسال ۴۰۰ هزار تن گندم در استان ایلام تولید شود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ترخیص کالا از گمرک؛ مراحل ترخیص + هزینه ها
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان زیر ذره بین بازرسان
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • سیاست عجیب منچستریونایتد و نیوکاسل در انتقال دن اشورث
  • نظارت بر هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان
  • طلب ۶۹۶ میلیارد تومانی تامین اجتماعی از کارفرمایان قمی
  • اعطای وام ضروری به بازنشستگان + شرایط پرداخت
  • ◄ مالیات از درآمدی که مربوط به رانندگان کامیون نیست
  • پرداخت هزینه حمل و نقل به گندم‌کاران کشت قراردادی در ایلام