Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته انضباطی رای خود را درباره تیم خیبر خرم آباد، گل ریحان، قشقایی شیراز و ماشین سازی تبریز صادر کرد.

دیدار تیم‌های ماشین سازی تبریز و پرسپولیس تهران از سری رقابت‌های جام حذفی برگزار و از سوی تماشاگران تیم ماشین سازی تبریز تخلفاتی مبنی بر پرتاب اشیا، اهانت به بازیکن حریف و فحاشی به داور بازی رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ماشین سازی تبریز به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است (این رای قابل تجدید نظر است)
بهزاد بشتایم، مربی تیم ماشین سازی تبریز به دلیل اعتراض مکرر و ورود به زمین مسابقه که منجر به اخراجش شد، به توبیخ کتبی و پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
رسول خطیبی – سرمربی تیم ماشین سازی تبریز به دلیل اعتراض مکرر ورود به زمین، فحاشی و تهدید داوران منجر به اخراج وی شد، وی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود خود و پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر و از حیث محرومیت قطعی است.
*تیم خیبر خرم آباد به دلیل پرتاب بطری آب و ورود به داخل زمین در دیدار برابر سپاهان اصفهان به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
*مسابقه تیم‌های قشقایی شیراز و صنعت نفت آبادان برگزار و از سوی تماشاگران تیم قشقایی شیراز تخلفاتی مبنی بر فحاشی تماشاگران به داور مسابقه رخ داد. این تیم به پرداخت ۱۰۰ میلون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
فرجی- عضو هیات مدیره باشگاه قشقایی نیز به دلیل توهین و فحاشی به داور مسابقه به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
*تیم نساجی مازندران به دلیل تخلف تماشاگرانش مبنی بر فحاشی به ناظر فدراسیون در دیدار برابر شهرخودرو مشهد باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
*دیدار تیم‌های گل ریحان و استقلال تهران برگزار و از سوی محمد نصرتی- سرمربی گل ریحان تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور که منجر به اخراج وی شد، نصرتی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (این رای قابل تجدید نظر است)
حسین خانبان- آنالیزور تیم گل ریحان به دلیل فحاشی به داور که منجر به اخراجش شد به دو جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (این رای قابل تجدید نظر است)
محمدرضا فلاح- تدارکات تیم گل ریحان نیز به خاطر فحاشی و هل دادن داور مسابقه که منجر به اخراجش شد، وی به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (این رای قابل تجدید نظر است)
تیم گل ریحان به دلیل داشتن ۷ بازیکن اخطاری باید ۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. (این رای قطعی است)

/ فدراسیون فوتبال

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۱۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نقدی و محرومیت برای مجتبی حسینی

کمیته انضباطی برای سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک جریمه‌ای نقدی را در نظر گرفت و از محرومیت تعلیقی وی رفع شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی درباره تخلف انتسابی سیدمجتبی حسینی سرمربی تیم آلومینیوم اراک مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه پس از دیدار برابر شمس آذر قزوین تأکید کرد، تخلف وی محرز و مسلم تشخیص است و با استناد به ماده 71 مقررات انضباطی و با رعایت ماده 94 این مقررات، وی به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق

 

رأی صادره قابل اجرا بوده و قابل تجدیدنظر پس از مدت هفت روز از تاریخ این ابلاغ است.

ضمناً یک جلسه محرومیت تعلیقی ایشان طی دادنامه 1004 پس از قطعی شدن این حکم قابلیت اجرایی خواهد داشت و از دستور موقت صادره به شماره 224 نیز رفع اثر می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • جریمه نقدی کمیته انضباطی برای حسینی
  • آرای جدید انضباطی لیگ برتر اعلام شد
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ برتر فوتبال
  • سپاهان توسط کمیته انضباطی جریمه شد
  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • جریمه نقدی و محرومیت برای مجتبی حسینی
  • مجتبی حسینی 100 میلیون جریمه شد