Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان،اعضای کمیسیون‌های «امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری»، «امور اجتماعی و محیط زیست»، «پایش، نظارت و پیگیری»، «شهرسازی، معماری و عمران»، «حمل و نقل»، «بهداشت، سلامت و خدمات شهری» شورای اسلامی شهر اصفهان به شرح زیر مشخص شدند:

 کمیسیون شهرسازی، معماری و عمران :شیرین طغیانی رییس، کورش خسروی، نایب رییس و نصیر ملت مخبر کمیسیون شهرسازی، معماری و عمران شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 کمیسیون حمل و نقل ترافیک:امیراحمد زندآور رییس، اصغر برشان نایب رییس و نصیر ملت مخبر کمیسیون حمل و نقل و فناوری اطلاعات شدند.

 کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری:عباسعلی جوادی رییس، امیراحمد زندآور نایب رییس و اصغر برشان مخبر کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شدند.

 کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری :نصیر ملت رییس، مهدی مزروعی نایب رییس و پورمحمد شریعتی‌نیا  مخبر کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شدند.

 کمیسیون امور اجتماعی و محیط زیست :کورش محمدی رییس، فریده روشن نایب رییس و پورمحمد شریعتی‌نیا مخبر کمیسیون امور اجتماعی و محیط زیست شدند.

 کمیسیون پایش، نظارت و پیگیری :فتح الله معین رییس، شیرین طغیانی نایب رییس و کورش خسروی مخبر کمیسیون پایش، نظارت و پیگیری شدند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان سلامت شورای اسلامی شهر شورای شهر معماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۱۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی استان سمنان در سفر رییس جمهور افتتاح می‌شود

طباطبایی مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان  با اشاره به دور دوم سفر آیت الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور و اعضای هیات دولت از جمله وزیر راه و شهرسازی به استان سمنان گفت: همزمان با حضور رییس جمهور در استان، ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: در واحدهای آماده افتتاح، ۳۷۶ واحد در قالب انبوه‌ساز، ۳۹۲ واحد در بافت فرسوده، ۷۷۱ واحد خودمالک(خودساز) و ۵۱۹ واحد مسکن روستایی قرار دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان تاکید کرد: در آیینی باشکوه و با حضور مشمولان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرستان شاهرود، قرارداد واگذاری هزار و ۱۵۸ قطعه زمین به متقاضیان اهدا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • جزئیات تغییرات آزمون دستیاران پزشکی اعلام شد
  • رییس کمیسیون حقوقی مجلس: ایرادات لایحه حجاب را برطرف کردیم، ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌کند/ طرح نور نیروی انتظامی جدا از قانون مجلس است
  • محمدکاظم حجج رییس فدراسیون ورزش‌های سه گانه شد
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • مهم‌ترین تغییرات بودجه ۱۴۰۳ از زبان ریاست سازمان برنامه و بودجه؛ بودجه بخش سلامت به ۴۰۸ همت رسید | برنامه هفتم به‌زودی به دولت ابلاغ می‌شود
  • ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی استان سمنان در سفر رییس جمهور افتتاح می‌شود
  • وبینار تخصصی ترانزیت و مدل سازی حمل­ و نقل بار برگزار می شود
  • حضور وزیر امور خارجه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس
  • کمبود زیرساخت‌های تئاتر شهر اصفهان/ رشد ۶ درصدی بودجه فرهنگی به نسبت سال گذشته
  • اتخاذ ۴۳۷ مصوبه کمیسیون ماده پنج و کارگروه امور زیربنایی در سال ۱۴۰۲