Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا- کمپانی اچ‌پی از کروم‌بوک x360 خود با قابلیت چرخش 360 درجه، 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی رونمایی کرد. کمپانی اچ‌پی از کروم‌بوک x360 خود با قابلیت چرخش 360 درجه، 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی رونمایی کرد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، کروم‌بوک‌های جدید اچ‌پی با ویژگی‌های منحصربه‌فرد رونمایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یکی از این ویژگی‌ها انطباق کروم‌بوک با استاندارد ابتکار جهانی قلم یا USI است. به‌ این‌ ترتیب قلم‌هایی که با این استاندارد ساخته می‌شوند روی صفحه لمسی تمامی دستگاه‌های پشتیبانی کننده از آن کار می‌کنند و به‌ این‌ ترتیب شما می‌توانید از یک قلم برای تلفن همراه، تبلت و کامپیوتر مجهز به صفحه نمایش لمسی‌تان استفاده کنید.
 
قلم ساخته شده با استاندارد USI نسبت به قابلیت سازگاری متقابل مفیدتر است. ترجیحات کاربران از این قلم مانند انتخاب رنگ و مدل‌های جوهر می‌تواند به‌صورت خودکار از یک دستگاه به دستگاه دیگر منتقل شود.
همچنین چندین کاربر می‌توانند به‌صورت همزمان روی یک دستگاه طراحی کرده یا بنویسند و همین امر تبلت‌های مجهز به فناوری USI را برای وظایفی که نیازمند به چند کاربر هستند ایدآل می‌کنند.
علاوه بر این شرکای این استاندارد می‌توانند قابلیت‌های دیگری را نیز به دستگاهشان بیفزایند.
     
گزارش‌های CNET نشان می‌دهد که کروم‌بوک‌های x360 جدید در مدل‌های 12 اینچی و 14 اینچی عرضه خواهند شد و قیمت آنها به ترتیب 359 الی 379 دلار خواهد بود.
اگرچه این اختلاف قیمت ناچیز است، اما تفاوت‌هایی در میان این دو دستگاه وجود دارد که کاربران را به انتخاب یکی از این دو ترغیب می‌کند.

مدل کوچک‌تر از تراشه Intel UHD Graphics 620 استفاده می‌کند و عمر باتری آن 12 ساعت است، و مدل بزرگ‌تر از تراشه Intel UHD Graphics 600 بهره مند است و عمر باتری آن با هر بار شارژ 10 ساعت است.
هر دو این دستگاه‌ها از پردازنده دو هسته‌ای Intel Celeron N4000 استفاده می‌کنند.
 
به‌ احتمال‌ زیاد دستگاه‌های مجهز به استاندارد USI در آینده بیشتر خواهند شد.
شرکای بزرگی نظیر گوگل و اینتل در حال حاضر روی ساخت دستگاه‌های USI کار می‌کنند، اما قلم USI اچ‌پی فعلا تنها مدلی است که با این استاندارد به بازار عرضه شده است.
حمل یک قلم همه‌کاره برای چندین دستگاه راه‌حل کاربر محور مفیدی است که می‌تواند در بازار نیز موفق عمل کند.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: اچ پی کروم بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۱۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش کیفیت و حذف واسطه‌ها با عرضه زعفران در بورس کالا

مهدی بیات‌منش کارشناس حوزه بورس کالا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: عرضه زعفران در بورس کالا دارای مزیت‌های مختلفی است که این مزیت‌ها از چندین جهت به سود مصرف کننده نهایی و تولید کننده خواهد بود. 

این کارشناس حوزه بورس کالا گفت: اولین مزیت عرضه زعفران در بورس کالا بحث شفافیت است به سبب ساختار داده‌محوری بورس کالا تمام اطلاعات در یک بستر شفاف وجود دارد مورد بعدی حذف واسطه هاست همواره بسیاری از کشاورزان از وجود دلالان بر سر زمین ناراضی بودند، اما بستری هم برای عرضه وجود نداشت با فراهم شدن امکان عرضه در بورس کالا حالا کشاورزان می‌توانند بدون هیچ واسطه‌ای به شکل مستقیم محصول خود را به تمام دنیا بدون هیچ گونه محدودیت جغرافیایی به دست مصرف‌کننده و متقاضیان برسانند.

او همچنین می‌گوید: موضوع دیگر بحث کشف نرخ در بورس کالا است بر اساس عرضه و تقاضا این کشف نرخ شکل می‌گیرد که این هم به شکل شفاف و بدون هیچگونه رقابت ناسالم است و همین روند هم اطمینان خاطر مناسبی را برای کشاورزان فراهم می‌کند. همچنین با عرضه زعفران دیگر امنیت فیزیکی هم تامین خواهد شد و کشاورزان مجبور به نگهداری محصول خود در خانه یا سردخانه‌های غیر استاندارد نخواهند بود.

بیات‌منش در ادامه اظهار کرد: اما بورس کالا چگونه به افزایش کیفیت کمک خواهد کرد؟ انبار‌های بورس کالا هر نوع کیفیت زعفرانی را پذیرش نمی‌کنند و تمام محصولات قبل از پذیرش کیفیت سنجی می‌شوند حالا کشاورزان برای این که محصول خود در بورس کالا پذیرش شود مجبور است کیفیت محصول خود ارتقاء و با کیفیت بورس کالا تطبیق دهد که این در مجموع کمک به افزایش کیفیت نهایی خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت خرید شمش در حراج مرکز مبادله | خرید شمش افزایش یافت
  • عرضه طلای تقلبی در بازار تایید شد
  • عرضه طلای کم عیار به بازار تایید شد/ برخورد قانونی با فروشندگان
  • عرضه طلای تقلبی به بازار تایید شد/ برخورد قانونی با فروشندگان
  • افزایش کیفیت و حذف واسطه‌ها با عرضه زعفران در بورس کالا
  • ماجرای تخلف و درگیری جایگاه سوخت در اراک چه بود؟
  • بلینکن: ما استاندارد‌های دوگانه درباره نقض حقوق بشر از سوی اسرائیل نداریم
  • آزمون ۱۰۵ نازل جایگاه‌های عرضه سی ان جی خراسان جنوبی
  • معامله ۱۷۵ کیلوگرم شمش طلا در مرکز مبادله ایران
  • اجرای طرح نظارت و کنترل از بیش از هزار جایگاه عرضه سوخت